Wii : Wel of niet kopen ? En wat kost het ?

zoals ik het begrepen heb heb je garantie op de ombouw(een jaar) hier in de buurt. neem aan dat wanneer ze je wii slopen tijdens het ombouwen, dat ze hem dan wel vergoeden ja

Dat zou ik dan voor de zekerheid wel vragen :mrgreen:

de kosten van het unlocken ligt ook aan het type wii, wist ik ook niet maar daar zit ook nog verschil in. Want je hebt de oudere en de nieuwere versie.

Een nichtje van ons heeft er eentje en zij en haar vader en zus zijn hier het afgelopen jaar véél geweest. In ruil voor een prak gezond eten moesten zij de wii meenemen :mrgreen: Wat hebben we al uren lol aan het ding beleefd zeg. Ik ken alleen WII sports en Mario olympics, maar vind sports toch wel helemaal geweldig. Wij warmen altijd op met een paar potjes bowlen, als we dan moe zijn, dan gaan we golfen…zó leuk… :thumbup:



Ik heb nu een abonnement afgesloten bij XS4all dus krijg er gratis een. :mrgreen:

Ik wacht ook totdat mn abbo afgelopen is, zodat ik m gratis krijg…

Vind het een superleuk ding maar de ps2 lag hier ook na 2 maanden in de kast stof te happen,zo zonde… Vind m te duur om zo ff aan te schaffen.

Wij hebben hem pas geleden verkocht. We waren in het begin heel erg enthousiast maar na een maand lag hij in de kast. Dat vind ik zonde…

Wij spelen toch meer op de xbox360, op de psp en de ds…

whahaha, ja inderdaad als je meer van die apparaten hebt, geniet er altijd 1 de voorkeur… maar als je alleen maar een wii hebt, is dat toch anders denk ik… De ps2 lag hier ook al een tijdje te verstoffen… was er wel een beetje op uitgekeken… maar die heeft nu een goed thuis gekregen

Wij hebben een ps2, ps3,xbox, xbox360 en de Wii!!! :oops: :oops:

Ze worden allemaal volop gebruikt, en vooral nu de Wii. Tigo heeft van sinterklaas de Mario Kart gekregen en als het aan hem zou liggen staat die dat de hele dag te doen. Ook ik en mijn vriend vinden dat een heel leuk spel. Bij ons krijgt de Wii geen gelegenheid om te verstoffen.

Nadeel is natuurlijk dat de leuke spellen heel duur zijn (geldt voor iedere console) en ombouwen hoor ik ook wel eens negatieve verhalen over. Bij bepaalde spellen zou de wii op slot slaan??? en dan kan je er niks meer mee (dit zegt mijn vriend tenminste)

Ik heb hem gekregen van mijn hubbie afgelopen sinterklaas, en we zijn er echt helemaal fan van!! De wii sport zat erbij, en we hebben zelf nog de Lengends of Zelda gekocht! Echt een aanrader hoor!!

zow hallo franka, het lijkt bij jou wel het huishouden van mijn vriendin… nou werkt die wel bij een distributeur van spelcomputers en spellen, maar die hebben dus inderdaad een ps2, ps3, xbox360, wii, psp(2x) ds… en ze hadden nog een gamecube, maar die is inmiddels weg. Ow ja, ze hebben ook nog de gameboy, maar die is passse he…



ik kan dus ook gewoon spelletjes bij haar lenen, die heeft ze zo veel… :wall:

Wij hebben ook de WII en zijn er zeeeeer blij mee. Wij zitten er ook aan te denken om hem te unlocken maar hebben geen idee waar we dat moeten laten doen.

Wij hebben hem ook al een klein jaar en hij wordt regelmatig gebruikt, voordat ik zwanger werd stond ik elke dag trouw op de wii fit te trainen.

Qua energie kan het nu ook wel weer maar durf niet zo goed de confrontatie aan met mijn gewichtoename :oops: al heb ik er nu een goede reden voor hihihihihihi. Mischien vanavond toch maar weer beginnen.



Las ook iets over het unlocken. Daar durf ik zelf nog niet aan te beginnen omdat ik ergens heb gelezen dat als je hem niet goed laat unlocken de balanceboard het niet meer zou doen. Kan natuurlijk alleen bangmakerij zijn. …



Maar de kracht van de wii is de family funfactor en je moet hem inderdaad niet aanschaffen als je een echt gamer bent.

En Karin2 ben je er al uit?

@nijntje wrote:

En Karin2 ben je er al uit?




Zeg maar Karin hoor :wink:



We zijn er nog niet helemaal uit. Het ligt er ook aan of we een 2e hands aan kunnen komen voor een leuke prijs. Het heeft ook geen haast, we willen alleen graag weten wat de meningen van de gebruikers zijn. We zijn in ieder geval al een stuk wijzer :thumbup:

Ik denk dat het wel wat voor ons is!

Wij hebben het van klaas gekregen dit weekend. En hij wordt hier nu nog elke dag gebruikt, weet niet hoe dat over een tijdje zal zijn.

maar onze kids waren er wild van sinds ze bij iemand van hier thuis hadden mogen spelen op de Wii, dus toen ik een andere abonnement kreeg, zat er een wii bij, ja die ga ik niet teruggeven hoor!

Wij hebben Wii sport en Wii play, met 2 controllers. en dan willen we geleidelijk aan spelletjes erbij.



klopt het nou dat je ook kunt ombouwen en dan spelletjes copieren? Dat durf ik niet, hou het bij origineel

hier sinds kort dus ook wii play erbij… heb hem net eens ff bekeken… en ziet er leuk uit. Denk dat Luc dat ook wel interesting zal vinden :smiley:

Ik heb een aanbieding gezien van de Wii Sportspack + Wii Play. Samen voor 270 euro. Nu vind ik dat nog veel geld maar dit is wel een redelijke aanbieding of niet ? Een vriendin van me wil het nieuw aanschaffen, ik hoop nog steeds op een leuke deal 2e hands.

Ik kick dit topic maar even omhoog omdat ik een vraagje heb over de WII, maar het zonde vind er een nieuw topic voor te openen… dus hopelijk kan iemand me helpen.



Ik wil heel graag een WII, maar ik ben nogal beperkt in het bewegen van mijn onderlichaam dus WII fit etc. zou niets voor mij zijn, maar moet je perse heel bewegelijk zijn in je onderlichaam voor een WII? En zijn de spelletjes ook leuk om te spelen zonder al die extra’s als een stuurtje enzo?

Ik ga het binnenkort wel even proberen bij iemand, maar vroeg het me toch alvast af… :mrgreen:

Ik ben ook niet helemaal mobiel (versleten heupkop). Ik kon wel wat spelen bij WII Fit, en WII sport ook wel. En volgens mij zijn er ook veel spelletjes waar je gewoon bij kan zitten (ben niet zo van de spelletjes…)

Voor de spelletjes zonder de Fit heb je je onderlichaam helemaal niet nodig hoor, gaat puur om de armbewegingen



Heb ik ook meteen een vraagje. Is mario Sonic Olympic games een beetje te doen voor een jongetje van 6?