Wii : Wel of niet kopen ? En wat kost het ?

@Karin2 wrote:

Misschien dat iemand het hier wil verkopen ? :smiley: Pb me dan maar.



Het is wel een goed idee om een Wii te lenen. Al zou ik niet weten wie er eentje heeft. Zou het ook ergens te huur zijn ? Vast wel. Anders heb ik gelijk een gat in de markt. Aangezien zoveel mensen twijfelen is dat een goede markt denk ik.



Ik ben geen gamer overigens, ik hou wel van een spelletje maar ik heb nooit veel gegamed.



En M. wil de Wii ook laten unlocken zodat we ook spelletjes kunnen downloaden.




Ik zou dat unlocken pas doen als de garantie is verlopen, als er wat mis gaat binnen de garantie en door het unlocken gaat het mis heb je pech en ook als je er iets mis gaat met e WII binnen de garantie dan kun je nog niks omdat ze zien dat die unlockt is

Pb!

Wij hebben er ook eentje maar alelen nog maar de sports erop…vind de spelletjes zo duur namelijk. Maar we bowlen geregeld samen hoor…erg leuk!!

En dat unlocken willen wij in de toekomst ook.



Maar ik heb hem niet gekocht hoor, kreeg hem bij een nieuw abo van m’n gsm.

Nou, ik had in mijn hoofd dat ik gewoon een DS wilde… ga ik ook wel kopen voor mezelf in januari… maaar, we zijn lid van de united consumers en krijgen dan allerlei kortingen, inplaats van dat je die korting daadwerkelijk direct verrekend krijgt, storten ze al die kortingen op je spaarrekening, daar stond nu een leuk bedragje op, we konden kiezen, een jaar verder sparen, of een jaar lang geen kortingen meer en dan sturen ze ons een Wii… nou, had mij die korting maar gedaan, maar nee, Ruud dacht dat ik de Wii geweldig zou vinden en dus komt er in februari een Wii naar ons toe.



Zoals gezegd… had mij die korting maar gewoon gedaan… :shifty:



Hopelijk vinden de kids het leuk, want ik ga er naar verwachting niet wat mee doen, ben niet zo van ingewikkeld aansluiten en wat doen… een DS is voor mij geschikter, die pak je zo even en sporten enzo doe ik wel buiten, op zolder en in de sportschool :wink:

Wij hebben ook een WII en we zijn er echt helemaal blij mee! We hebben hem ook laten unlocken en dan gaat het heel snel met de spellen kan ik je zeggen… we hebben er nu al zo’n 35 :oops:

Scheelt ook een hoop geld trouwens!



Ben benieuwd naar je keuze!

Wij hebben hem ook en spelen er geregeld op, ook met vrienden. De kids vinden hem ook erg leuk. Wij hebben de Wii Fit, Wii sports, super Mario Galaxy en de Family Trainer. Unlocken doen we wellicht als ie wat ouder is ivm garantie e.d. Verder wisselen wij spelletjes met anderen uit.

ik ben toch ook van plan om hem na de garantieperiode te laten unlocken… hoewel… garantieperiode?? Ik heb nie eens een bon… (niet gekocht)…



Moet me alleen nog gaan verdiepen in waar, en hoe veel het kost

ik wou ook een wii, maar nu lijkt het me niet meer leuk.

We hebben er 1 op de bso en de kids kijken er nu al niet meer naar om.

Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd en vind de DS gewoon leuker.

Rayman Raving Rabbids TV Party



Voor mij alleen al reden genoeg om een Wii te willen…met je gat op de Wii board gaan slee-en!



Helaas is Rayman niet zo leuk op de DS. zucht

@Nefarious wrote:

Rayman Raving Rabbids TV Party



Voor mij alleen al reden genoeg om een Wii te willen…met je gat op de Wii board gaan slee-en!



Helaas is Rayman niet zo leuk op de DS. zucht




Dat is ook zo met Super Mario. Veel leuker op de Wii als op de DS. De DS gaat mee op vakanties e.d. maar verder ligt ie voornamelijk in de kast.

We hebben de Wii nu een jaar, en sinds kort de wii fit ook, en we spelen er sowieso wekelijks mee, al dan niet vaker.

Kopen dus :smiley:

@mv2kids wrote:

ik ben toch ook van plan om hem na de garantieperiode te laten unlocken… hoewel… garantieperiode?? Ik heb nie eens een bon… (niet gekocht)…



Moet me alleen nog gaan verdiepen in waar, en hoe veel het kost




Ja, ik ook. Iemand tips??

Vind het ombouwen nogal prijzig 110 euro

@Karin1981 wrote:

Vind het ombouwen nogal prijzig 110 euro






verschilt per persoon op marktplaats staan ze ook…

heb je dan ook de garantie dat als er wat mis gat dat je de WIi vergoed krijgt?

@Karin1981 wrote:

heb je dan ook de garantie dat als er wat mis gat dat je de WIi vergoed krijgt?




nee, dan vervalt je garantie

Ik heb een aantal zaakjes in de stad gevonden , die je garanderen dat als er iets gebeurd tijdens het ombouwen dat je dan de wii vergoed krijgt zo bedoelde ik het

@nijntje wrote:

@Karin1981 wrote:
heb je dan ook de garantie dat als er wat mis gat dat je de WIi vergoed krijgt?




nee, dan vervalt je garantie


ik denk dat karin bedoelt

als degene die heb ombouw en die maak hem onverhoopt stuk of je wii dan vergoed word;)denk ik hoor

zowat tegelijk gepost karin :mrgreen:

:mrgreen: