Wii : Wel of niet kopen ? En wat kost het ?

We twijfelen heel erg of we een Wii zullen kopen. Het lijkt ons beiden erg leuk maar zijn ook bang dat het na 3 weken onder in de kast komt te liggen. We zoeken namelijk niet echt een hobby erbij, we vermaken ons ook zowel :wink: maar misschien is het echt wat voor ons!



Er zijn leuke spelletjes voor te krijgen en je schijnt er ook mee af te kunnen vallen ? :think: We lopen allebei hard, dus echt voor de sport hoeven we het niet te doen maar het is ook wel eens lekker om eens niet in het donker buiten te hoeven hardlopen :?



Dusā€¦mijn vraag: Een Wii,kopen of niet ?

Wat is er leuk aan ? Of wat ook kan, wat is er niet leuk aan ?

Ik hou dit topic even in de gaten :smiley:

lees ff met je mee.

wij weten ook nog niet zeker of we moeten gaan kopen of niet, ben inderdaad ook bang dat het ding na een week of 3 onder in de kast beland.

Aha, nog meer in twijfel! Voel ik me niet meer zo alleen :smiley:

Laat de doā€™s en donā€™ts maar komen dan!

Wij hadden een WII incl.WII fit, maar lag na een tijdje inderdaad in de kast. En hebben het nu verkocht. T was dus eventjes leuk.

Kids hebben nu liever hun DS.

Op de wii spelen we nog steeds maar de wii fit lag na 3 weken al onder de bank en daar ligt hij nu al 3 maanden te verstoffen eigenlijkā€¦ :oops:

Het is idd heel erg leuk, maar ook wij hebben hem nog niet gekocht, ook met dezelfde reden. Het is en blijft toch een hoop geld, want je moet er ook nog andere dingen bij kopen.



Misschien is je telefoonabonnement bijna afgelopen. Je krijgt hem tegenwoordig al bij een nieuw abonnement dus misschien is dat een idee.



Hier ook nog steeds aan het twijfelen hoor en mijn abonnement is nog niet afgelopen :?

Wij hebben een WII, en ook de fit



De WII wordt hier echt nog regelmatig gebruikt, de fit nu wat minderā€¦maar dat komt weer wel.



Wij spelen ons echt suf met Guitar Hero III, en nummer IV is er inmiddels ook al



Wij zijn er blij mee :thumbup:

We hebben 'm trouwens al weer een jaar ofzo

Wij hebben ook een wii, staat hier een beetje te verstoffenā€¦

Het is 3 keer leuk en dan is de sjeu er wel vanafā€¦

Ik ben van mening als je een echte gamer ben je het zeker moet doen maar anders zou ik er echt 4x overnadenken, maar dta doe je al :mrgreen: maar uhm nee net zoals de Xbox en playstation is het hier alleen woonkamer opvulling :?

hier ook hetzelfde verhaal met de fitā€¦ maar de wii gebruik ik wel regelmatig hoorā€¦ Speel er csi op en lucas vindt de sports geweldig. Ik heb momenteel nog niet veel meer spellen, maar die komen wel zo zoetjes aanā€¦ ik ben er helemaal blij mee(en dat helemaal gratis en voor niks gewonnen :D)

Ik twijfel ook, maar de spellen die we met vrienden spelen vind ik zo leuk!!

De PS2 ligt hier nu ook in de kast te liggenā€¦ zo zonde :roll:

Als je overigens een echte gamer bent, dan is de WII niet geschikt.

Grafisch is het niet zo geweldig als bijvoorbeeld een Xbox of de PC



Het is vooral voor de leut en de gezelligheidā€¦en daar hou ik dus van :mrgreen:

wij hebben de wii ook gekregen bij een abonnement van de xs4 all.

En we spelen het heel erg regelmatig!! Is ook leuk voor als er vrienden komen enzoā€¦

heb er zeker geen spijt van!!!

we hebben ook allerlei verschillende spellen, zoals mario kart en brain academyā€¦dat zijn de wat rustigere spellen, maar ook mario en olympische spelen en de wii fit komt er aan!!!

tja nadeel is wel dat de nun chuks en remotes en de spellen best duur zijn, want leuker is als je twee van elk hebtā€¦anders kan je niet tegen elkaar!!

maar ja vraag voor alle gelegenheden bonnen enzo en spaar met het nipo ook voor bonnen!! dus dan gaat het wel lekker hardā€¦

Ik vind de wii geweldig, de fit vond ik 3x niks dus die hebben we ook verkocht.

maar de meeste spelletjes zijn echt leuk, zoals brain academy en mario party

ow oke hihi verkeerd geformuleerd, gezellig voor de leut was voor mij ook weinig aan de orde :oops: terwijl ik verwacht had van welā€¦

Wij hebben er een geleend voor een maandā€¦



Is een leuk ding, maar nog niet om te kopen. De eerste week waren totaal enthousiast en al na ene paar weken lag er een laagje stof opā€¦

tom speelt elke dag met papa WII play :inlove:

hij stapt zelf door de menuā€™s :shock: :clap: en kan beter met dat ding richten dan ikā€¦bv dat bubbel-mannetjes-inpassen spel :o 8)

de fit ligt ook te verstoffen, brainacademie vond ik suf maar we hebben ook een ski-spel en dat is :dance:

ook hebben we de dansmat en dat is ook leuk :dance:

we hebben geen playstation ofzoā€¦dit is echt voor ā€œerbijā€ en best leuk :thumbup:

papa heeft het wall e spel gehad van de sint en is helemaal blij :smiley:

Wij hebben m en vinden m helemaal superā€¦



Jill heeft een Dora spel en ze kan er goed mee omgaanā€¦ en vindt het helemaal super om te doen



verder hebben we ook WII Fit en iddā€¦ je kan er mee afvallen



Het is maar net waar je van houdā€¦

Wij hebben ook een wii en die wordt veeeeel meer niet gebruikt dan wel :roll: Gelukkig heb ik hem bij een abonnementje gekregen maar zelf zou ik hem niet kopen.



Wat betreft afvallen met de wii fit is ook wel een fabeltje. Je moet er echt wel een dieet naast volgen en dan kun je net zo goed ook iedere dag buikspieroefeningen doen ipv op de wii fit je oefeningen doen.

Misschien dat iemand het hier wil verkopen ? :smiley: Pb me dan maar.



Het is wel een goed idee om een Wii te lenen. Al zou ik niet weten wie er eentje heeft. Zou het ook ergens te huur zijn ? Vast wel. Anders heb ik gelijk een gat in de markt. Aangezien zoveel mensen twijfelen is dat een goede markt denk ik.



Ik ben geen gamer overigens, ik hou wel van een spelletje maar ik heb nooit veel gegamed.



En M. wil de Wii ook laten unlocken zodat we ook spelletjes kunnen downloaden.