Wii : Wel of niet kopen ? En wat kost het ?

Ik wil mario en sonic olympic voor mezelf kopen of mario kart… ik twijfel! Hellup…?



(Ik weet dus niet of hij geschikt is voor kinderen Frank@ sorry :angel: …)

mario olympische spelen is goed te doen voor een jongetje van 6!!

wij hebben regelmatig een jochie van 3 bijna 4 op visite en die mario kart mij er al uit en wint ook regelmatig met de olympische spelen

hmm zegt wat over mij :think:

ben wel goed hoor :angel:

Ik heb de Wii gekocht! :inlove: Zo leuk! En nu heb ik spierpijn… :mrgreen:

Gisteren de WII gekocht als kado voor onder de kerstboom voor het hele gezin.

Dinsdag leg ik het pak eronder en op kerstavond mag het uitgepakt worden.

Mijn zoontje van 7 wordt helemaal gek denk ik :mrgreen:

Hij is al ruim een half jaar aan het sparen en hoopte hem komende verjaardag in januari bij elkaar te hebben :mrgreen:

Maar ook ik moet nog ff geduld hebben…dat is gelukkig mijn sterkste kant :liar: :liar:

goede keuze dames :thumbup:

jullie zullen er geen spijt van krijgen!!!

Veel plezier er mee!!! En die spierpijn is ehct killing!! maar het gaat over en als je het “bijhoudt” valt het de volgende keer wel mee. :lol:

We hebben er eentje :thumbup:

Bij de action hebben we een Wii set gekocht met een stuurtje, baseballknuppel,hockeystick en tennisracket voor 6,95, echt grappig!

Nu nog een Wii fit en een balanceboard. Heeft iemand er toevallig 1 liggen die niet gebruikt wordt ?

@sophie wrote:

mario olympische spelen is goed te doen voor een jongetje van 6!!

wij hebben regelmatig een jochie van 3 bijna 4 op visite en die mario kart mij er al uit en wint ook regelmatig met de olympische spelen

hmm zegt wat over mij :think:

ben wel goed hoor :angel:




We gaan zondag mario/sonic olympische spelen kopen voor tigo :slight_smile:

Pfffffff, mario kart wint tigo met 2 vingers in zijn neus van mij… VInd het ongelovelijk hoe gedreven hij daarin is



enne over die spierpijn??? Ik heb weken met een wii-arm gelopen van het bowlen :smiley:

Bowlen is zoooo leuk! Daar ben ik echt goed in :inlove:

Mario Kart is ook superleuk! Ik wil die andere velden open spelen maar dat is nog niet gelukt helaas. Heb 'm sinds gister staan en speel er echt uren op… moet er echt aan denken dat ik nog een kindje heb en een man die ook aandacht willen… errug! :oops:

@Suuzeke wrote:

Bowlen is zoooo leuk! Daar ben ik echt goed in :inlove:

Mario Kart is ook superleuk! Ik wil die andere velden open spelen maar dat is nog niet gelukt helaas. Heb 'm sinds gister staan en speel er echt uren op… moet er echt aan denken dat ik nog een kindje heb en een man die ook aandacht willen… errug! :oops:




Kun je nagaan, tigo heeft bij de 50 en 100cc alle velden goud gehaald, en is nu al flink op weg bij de 150cc…



En ikke, ik stagneer bij die stomme regenboog baan, daar vlieg ik overal uit de bocht :slight_smile: Nu ligt dat ook wel aan mij, ik ben niet zo’n gamer maar mijn vriend wel. En tigo is zelfs stukken beter dan mijn vriend… (en dat kan hij niet uitstaan hahahaha)

Ooh, die regenboogbaan heb ik nog niet! Ken 'm wel.

Maar moet ik dan alle grand prix wedstrijden doen om de velden open te spelen? :think: Staat niet in het boekje… En dan moet je alles winnen toch? :think:

@Suuzeke wrote:

Ik wil heel graag een WII, maar ik ben nogal beperkt in het bewegen van mijn onderlichaam dus WII fit etc. zou niets voor mij zijn, maar moet je perse heel bewegelijk zijn in je onderlichaam voor een WII? En zijn de spelletjes ook leuk om te spelen zonder al die extra’s als een stuurtje enzo?

Ik ga het binnenkort wel even proberen bij iemand, maar vroeg het me toch alvast af… :mrgreen:




Ik heb ‘regelmatig’ een knie luxatie…1e keer was met tennissen. Durf in het echt niet meer op de tennisbaan te staan maar doe het nu ‘actief’ op de Wii…Lees actief: al zittend op de bank, vermaak ik mij heerlijk :lol:

heb vandaag Jet ski gekocht een tientje bij de Bart Smit

helemaal super, is een race spel op de jet ski!!!

even wat anders!!!



hoe oud is Tigo Frank@?

erg he maar die kinderen leren zo snel…dat jochie van 3 gaat express nog achteruit rijden!!! en dan wint ie nog :?

Wij hebben hem ook, ik heb r 3 keer op gespeeld.

Ik vind m niets aan :?

Gelukkkig vinden de kids m wel leuk.

Ik ben helemaal into guitar hero en ik rock echt :mrgreen: Daarnaast staat ie hier regelmatig aan om onze fitheidsleeftijd te meten of om te yoga’en. NU wil ik nog dat traumacentrumachtig spel hebben waarbij je mensen moet hechten en tumoren moet verwijderen etc. :lol:

ben wel heel benieuwd hoe die is Maaike, moet je maar ff laten weten hoe ie is :smiley:



haha stille water, mijn hub vindt er ook niks aan, maar dat komt omdat ie meer in de stootkussens zit dan dat ie kan jet skien, en je komt er dan niet uit he!!! Tenminste weet nog niet hoe dat moet!!! :roll:

wij hebben d’r ook 1 gehad, in het begin hartstikke leuk en fanatiek bezig,

maar op den duur stond hij er maar voor de sier.

toen hebben we hem dus ook maar weer verkocht :lol:

Ik heb bij Mario kart nu eindelijk 50 cc karts ofzo allemaal open gespeelt :smiley: En ik heb Mario & Sonic op de olympische spelen besteld :mrgreen: Ook wil ik graag My horse & me 2 kopen… ik hou nou eenmaal van paarden :mrgreen: :stuck_out_tongue: