Misschien moeten we in deze topic (of in een nieuwe) dan maar kletsen over het zwanger worden van het volgende (ook al hoeft het nog niet direct…)
ik vind het wel een leuk iets om hier een topic over te maken dan kunnen we elkaar volgen.
is een leuk idee!!
Willen jullie alweer snel gaan voor een derde dan?? Ik zie dat er nog een aantal ukkies tussen zitten.
Als er hier groen licht komt van manlief dan gaan we er gelijk voor hahaha. (soms hoop ik stiekem dat het per ongeluk gebeurd, we gebruiken namelijk helemaal geen anti conceptie, letten wel een beetje op hoor, maar als het gebeurd dan spring ik een gat in de lucht!! :mrgreen: )
onze mail wizeling van vandaag
MANLIEF
Ik heb wat berichtjes verwijderd van mijn hyves… niet iedereen hoeft het te weten he… alleen wij zijn voldoende he…
En dat goede plan is dat feestje he hahahaha
IK
Ik snap er geen bal van ik zei tegen je dat wie zwijgt stemt toe maar goed ik snp er dus niets meer van
MAN
Ik zwijg toch… (hint hint hint) It’s party time
IK
Ik heb E net een flesje gegevne want mijn borst doet zo’n pijn hij zoop hem echt leeg dat deed me best wel pijn het houd in dat hij niet genoeg meer heeft aan mij alleen nu is het een tevreden babyzuchttttttt maar is dit wat ik denk dat dit is ???
MAN
Het komt door die schimmel… jij hebt teveel pijn waar door je hem niet optimaal kan voeden momenteel. Heb je die dokter al gebeld?
Het is echt niet nodig dat je stopt met de bv hoor…
IK
Je geeft geen antwoord op de andere vraag is dit wat ik denk dat dit is ??? die hint dan
MAN
Laten we zeggen… ik volg nu mijn gevoel… en niet mijn verstand…
Dus JJJJAAA!!!
kort om ik geloof dat de kogel hier door de kerk is na vandaag
idd ik heb nog een ukkie maar hier is het pas na een jaar raak vaak
Hallo,
Ook wij weten nu al dat deze zwangerschap niet delaatste is geweest.
Ik heb altijd gedroomd van een groot gezin en manlief ook dus wij gaan zeker nog wel voor een derde.
We hebben het al over anticonceptie gehad enzo…dit omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb en dus wat moeilijker zwanger raakte.
Moet nu nog niet denken aan sex en dat soort ongein maar als dat straks wel weer zo is ga ik weer temperaturen en dan zien we wel waar het schip strand.
Maar het is niet dat we gelijk gericht gaan klussen hoor…we willen eerst genieten van onze twee mannetjes.
Ciao nathalie
:dance: Ooooohhhh Mamadidi! :dance: Wat spannenddddd!
Ik ben heel benieuwd! Mijn duimen draaien voor je!
Jammer dat het ff niet loop met de bv… :hug: Hopelijk na de schimmel weer top
Nathalie, 'k kan me voorstellen dat je nu nog ff niet aan sex moet denken! Nog gefeliciteerd met je 2e zoontje! Als ik het zo lees, willen jullie er niet heel veel tijd tussen hebben?
Idd eers maar lekker gnieten van julie 2 ventjes!
Misschien moeten we in deze topic (of in een nieuwe) dan maar kletsen over het zwanger worden van het volgende (ook al hoeft het nog niet direct...)
Dat kan toch gezellig hier???
oh Ludje, wat moeilijk.... Dubbel gevoel moet dat voor je zijn?
mamadidi, wat gaaf zeg!!! Wat kunnen mannen toch lekker “duidelijk” zijn soms :mrgreen: :roll:
NATHHHH, van jou wist ik het wel. Wie weet kunnen we de volgende keer samen zwanger zijn. (voor de andere: Meissie is mijn vriendinnetje)
En hier lijkt er toch steeds meer groen licht te komen hoor…
NET (5 minuten geleden) zegt manlief tegen mij…
Zet die kleine maar even in de box, dan breng ik m zo naar bed…
Oh, haal even die bumbaboekjes uit de box anders sloopt hij ze en aangezien je nog een derde wil (hij grijnst) kunnen die boekjes nog een ronde mee :mrgreen:
Ik lach en zeg: Met andere woorden???
Hij: ik zeg toch niets?? JIJ wil een derde, nou dan moet je zuinig zijn met die boekjes…
WHOEHAHAHAHAHA nou sorry hoor, maar als dit geen hint is… :shifty:
Oh wat leuk minnie. Maar dan gaat het niet lukken om samen met meissie zwanger te zijn…
Ja Memmie het is inderdaad lastig en dubbel. Ik hoop vaak dat mijn hormonen nu gewoon gauw weer op regel zijn (tegen beter weten in).
Ik heb altijd gezegd 3 kindjes te willen… Die wens is 2 weken geleden uitgekomen!! :inlove:
Het voelt compleet nu, anderzijds kan ik me nu ineens niet voorstellen dit allemaal nooit meer mee te maken…
Ik denk ook dat de hormonen en de grote roze wolk waar ik nu op zweef er voor zorgen nooit meer uit deze fase weg te willen en het heel graag nog eens over te doen…
Voorlopig eerst maar eens ontzwangeren genieten van dit kleine hummeltje!!
@ludje wrote:
Oh wat leuk minnie. Maar dan gaat het niet lukken om samen met meissie zwanger te zijn…
Misschien wel, want hier gaan we er iig nu nog niet voor....zo gek krijg ik m niet whahaha...(of het moet per ongeluk gebeuren)
Ik denk midden/eind 2010 proberen???
Zou helemaal geweldig zijn als jij ook nog meedoet meis.
Heb je niet zoiets van we gaan nu proberen?? En dan eventueel over een aantal maanden die medicijnen weer gebruiken??
Lijkt me een lastige beslissing iig of je nu wel of niet moet gaan proberen.
Marda, gefeliciteerd met jullie 3e wondertje!!!
IK wil ook heel graag een derde.
Maar WANNEEEEEEER.
ik wil er ook meer!!! :inlove:
fijne zwangerschap en bevalling gehad en 3 weken na de bevalling wist ik het ook al zeker!!! :dance:
@minniemouse wrote:
@ludje wrote:Oh wat leuk minnie. Maar dan gaat het niet lukken om samen met meissie zwanger te zijn…
Misschien wel, want hier gaan we er iig nu nog niet voor....zo gek krijg ik m niet whahaha...(of het moet per ongeluk gebeuren)
Ik denk midden/eind 2010 proberen???
Zou helemaal geweldig zijn als jij ook nog meedoet meis.
Heb je niet zoiets van we gaan nu proberen?? En dan eventueel over een aantal maanden die medicijnen weer gebruiken??
Lijkt me een lastige beslissing iig of je nu wel of niet moet gaan proberen.
Voorlopig zal er nog geen eisprong komen omdat ik daarvoor de bv nu nog niet wil stoppen. Daarna kijken we het denk ik even aan hoe het gaat. Misschien wil Luuk ook wel minder lang dan een jaar bv, dan krijgt mijn lijf wat eerder de kans zelf weer op regel te komen. Nah ja, we zullen zien. En misschien kriebelt het tzt ook wel zo hard dat ik toch naar de gyn stap..... (medicijnen voorschrijven zal met mijn voorgeschiedenis hopelijk ook wat sneller gaan, voor Luuk heb ik eerst een paar keer bij de ha moeten "zeuren").
Tweede helft 2010, dan kan Meissie inderdaad meedoen. Hier zit dat ook nog in de mogelijkheden :pray: . Zou wel heel leuk zijn inderdaad met zijn drietjes.
Marda gefeliciteerd. Mooi hoor, 3 meiden :thumbup: . Ik zou nog lekker even op je roze wolk proberen te blijven als ik jou was :D
Wat leuk trouwens dat er toch zo veel meiden zijn die nog niet klaar zijn met zwanger zijn.
Hier waarschijnlijk ook tweede helft 2010.
Zoals het nu staat iig na de jongste haar verjaardag.
Haha, mamadidi: hoe duidelijk…
minniemouse, nog niet dadelijk voor een derde, ben nog bv aan het geven en dan wil ik mijn lijf weer even voor mezelf en dan kan er een derde komen, ik (weet nog niet wat mijn man vind) denk eind 2010, begin 2011
meissie: Robin is er nog maar pas… genieten moet nog beginnen! Maar er is natuurlijk niets mis met je cyclus al wat te volgen
minniemouse: da’s geen nee dus
Marda: ook nog zo’n klein ukje, gefeliciteerd… ik vind dat ook zo’n raar idee dat allemaal niet meer te kunnen maken… Maar eens is het natuurlijk de laatste keer…
Ludje: vervelend dat gedoe bij de gyn, maar ze zullen idd nu toch wat minder moeilijk doen…
Eigenlijk zit iedereen wel wat met hetzelde idee, eind 2010… grappig en toch zoveel verschillende leeftijden (bij de kindjes) Ik weet dat ik nu wat langer wil wachten als bij Briek. Hij had net zo’n leuke periode toen Tuur geboren werd 1j, 8 maanden maar ik kon niet erg veel doen met mijn buik die in de weg zat en toen ik weer wat makkelijker tijd en ruimte voor hem had, zaten/zitten we net in de nééééé! fase. Wil wat meer genieten van de periode daarvoor met Tuur. Maar nééé met een dikke buik :think: ach ja, langs de andere kant duurt dit al wel een hele poos als ik moet wachten tot dat voorbij is…
groetjes
Woehahahaha, volgens mij gaat heel de Flevopolder voor nog een wondertje :mrgreen: .
Jullie zijn de eersten die het weten, maar wij gaan hier ook voor nummer 3 :dance: :dance: :dance: ! Nog een jaartje wachten en dan hopen wij na niet al te lange tijd ons derde hummeltje te mogen verwelkomen :inlove:
spannend!!! :dance: :dance: :dance:
@~Judith~ wrote:
Woehahahaha, volgens mij gaat heel de Flevopolder voor nog een wondertje :mrgreen: .
Jullie zijn de eersten die het weten, maar wij gaan hier ook voor nummer 3 :dance: :dance: :dance: ! Nog een jaartje wachten en dan hopen wij na niet al te lange tijd ons derde hummeltje te mogen verwelkomen :inlove:
WHOEHOEEEE te gek juud :-*
Het zou toch helemaal hilarisch zijn als we met zijn viertjes uit dronten zwanger mogen zijn. Kunnen we koffie drinken bij de VK whahahaha.
Oh en als ik het zo lees dan zijn de meeste toch voornemens half/eind 2010 een poging te wagen??
Ik zelf zou het liefst weer zoiets ertussen hebben als wat ik nu heb. 2 jaar en 9 maanden precies (op 15 minuten na hahaha :mrgreen: )
Maar we hebben niets te willen natuurlijk, eerst maar eens zien hoe of wat!!
Zoals wij er nu over denken starten wij rond april 2011!
('k denk voor ‘spek en bonen’ v.a. jan. 2011, althans dat hoop ik!)
Het lijkt nu nog zooooo ver weg :shock:
Dan zit Tycho (dan 4j8m) mooi op school en Jesse (2j6m) gaat dan 2 dagdelen naar de psz. Heb ik weer wat meer tijd voor de kleine (als we nog een wondertje mogen krijgen ).