Wie weet nu ook al dat dit niet de laatste zwangerschap was?

hihi Rhiannon, thanks… :mrgreen:

Zou die nog groter worden de 3e keer??? :shock: volgens mij niet mogelijk whahaha. :shifty:

@minniemouse wrote:

hihi Rhiannon, thanks… :mrgreen:

Zou die nog groter worden de 3e keer??? :shock: volgens mij niet mogelijk whahaha. :shifty:

Heb je hem opgemeten?? Gaan we tzt een polletje beginnen 8)

Persoonlijk denk ik dat hij wel op maximaal gerekt was hoor… :shifty:

Alhoewel…stel je nu toch voor dat je zwanger zou worden van een tweeling? :o

Rhiannon, mooie banner :inlove: Gefeliciteerd!

ohh een tweeling, nou dan moet er maar op de rug en een op de buik :silenced: :mrgreen: dat past echt niet bij mij denk ik.

Ik had met 39 weken 136 cm omtrek gemeten bij mijn navel…(wat er nog van de navel over was… :shifty: had allemaal zwarte korstjes in mijn navel van het scheuren…bah)

En MEMMIE, jij had ook zo’n flinke buik toch??? Geloof dat je niet veel scheelde met mij hoor!! Was je nu ook groter dan bij de eerste??

trouwens, bij de oudste was ik ook zo rond die 136 cm. Alleen toen had ik geen taille meer en leek hij daarom niet zo groot als bij Thymen.

Bij thymen zat ie helemaal voorop en had ik nog gewoon een taille…(naja taille :think: )

nou hier wist ik tijdens de zwangerschap van ed 2e al dat ik nog een keer wilde!

maar manlief eerst niet! maar inmiddels wil hij ook wel graag en ik denk dat we volgend jaar in juni ofzo de pil er weer uitgooien, dan is de jongste bijna 1,5 en de oudste bijna 4! als we er dan net zolang overdoen om zwanger te worden als bij de 2e , dan zijn ze 2,5 en 5 als ik zwanger ben!

ik heb namelijk niet zo’n goede eisprong, heb niet elke maand een eisprong.

toen ik in mei 2007 stopte met de pil, werd ik in juli 2007 ongi, in november 2007 een miskraam, maart 2008 ongi, daarna doorverwezen naar de gyn en bleek dat mijn eitjes niet zo super groeien. maar ik wilde toen even geen evrder onderzoek ivm ons trouwen,maar toen bleek ik in mei 2008 zwanger te zijn! en ja het resultaat daarvan ligt nu 7 maanden oud lekker te slapen in zijn bedje!

dus ik weet dat het even kan duren en daar gaan we dan ook maar vanuit! maar aan de andere kant mocht het nu meteen raak zijn dan is de oudst 4 jaar en 9 maanden en de jongste 2 jaar en 3 maanden! dus dat zou ook een mooi verschil zijn! ach we zien het volgend jaar wel, nu nog even genieten van mijn 2 jongens en dan zien we weer verder! we willen dit keer er geen onderzoeken/ hulp bij (vorige keer ook niet gehad, maar stond wel op het programma) het moet vanzelf gaan en anders blijft het bij deze 2!

En MEMMIE, jij had ook zo'n flinke buik toch??? Geloof dat je niet veel scheelde met mij hoor!! Was je nu ook groter dan bij de eerste??

Ja klopt, ik had ook zo'n mega buik :inlove:

Ik was bij Tycho heel anders zwanger, echt rondom maar ook grOOt en bij Jesse had ik echt een giga punt! Het ziet er nu ook echt niet meer uit...

Heb eigenlijk niet echt gemeten...1x geloof ik. Zoek ik ff op!

Ja hoor, vanaf mijn eerste zwangerschap (jammer genoeg mk) hoopte ik dat ik dit nog enkele keren mocht meemaken. Ondanks alle fysiek en psychische ongemakken is het toch zo prachtig om zwanger te kunnen zijn. Hier worden het er minstens 3, hopelijk 4 (maar mijn man is nog niet overtuigd). Ben nu ook wel geneigd om iets langer te wachten voor de volgende zwangerschap, maar dan ook weer niet te lang want ik word er ook niet jonger op…

Heb 't ff opgezocht:

Geplaatst: Do 28 Mei 2009, 12:54 Onderwerp:

Heb het ff voor je opgemeten... 134 cm :shock:

Ik was toen 33w3d!
[/quote]

WOW…toeter… :shock:

enneh toen moest je nog ff!!

Volgens mij was die van mij niet zo groot, denk ik hoor. (ligt er natuurlijk ook aan hoe je normale postuur is. Ik ben een maat 42)

Mijn 39 weken foto staat in het buikentopic van afgelopen jaar. Geen idee hoe je dat hierheen kopieert. Staan ook niet op de laptop dus kan m niet laten zien.

Hoe is het nu met je buik dan??? Die van mij is echt triest :cry: Als ik het lef had zou ik het laten zien doormiddel van een foto. Heb de kilo’s eraf, dat is het probleem niet…maar die lap die er nog hangt :oops: :cry:

Draag nu meestal mijn spijkerrokje met een legging, broeken doen altijd zeer bij die flap. Maat groter is niet handig omdat ie dan afzakt…

Mocht ik ooit nog een derde krijgen, dan overweeg ik daarna serieus een correctie van de buikwand. :shifty:

volgens mij lukt het wel zo!! Hoop het iig hahaha :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/files/herschaalde_kopie_van_33w5d_019_198.jpg

deze is van 33 weken 126 cm.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/files/herschaalde_kopie_van_38_w_1_d_004_703.jpg

deze is van 38 weken, volgens mijn lijstje ben ik hier 136 cm.

(weet niet 100% zeker of die bij deze foto hoort. De 39 weken foto heb ik nooit laten zien, die was te erg) :oops:

[/url]

:shock: Mennnnn, (ook) giga! :shock:

Ik heb helaas aan het einde geen foto’s meer gemaakt… (heb tot 40+2 gelopen)

(Ik zit ik maat 44, dus…)

Mijn buik is nu echt een ramp! Het hangt nu al behoorlijk en ik ben nog lang niet de kilo’s kwijt :?

Heb jij dat ook: Iedereen maar zeggen: Je hebt 2 prachtige mannetjes, het was hun huisje! Ja, klopt! En ik ben ook erg trots op ze :inlove: :inlove: , maar dat neemt niet weg dat ik die buik vreselijk vind! Ik ben tenslotte ook een (jonge) vrouw, die er ook graag een beetje leuk uit ziet!

Ik heb het ook hoor, zodra ons gezin compleet is denk ik er ook heel sterk overna om een correcie uit te laten voeren!

PS je maakt me wel ERG nieuwsgierig naar de foto van 39 weken!!! :wink:

Hier nog een paar met 37w4d:

ik had gisteravond een heel bericht getypt, is mijn laptop ineens leeg…bummer…

Jeetje je buik was echt superflink hoor.

Hoe ging jij om met de reacties op straat?? Ik moest soms echt bijna janken van ergenis. Wijzen, staren, brutale vragen stellen.

1 x is te doen, maar na de 10e x was ik het spuugzat.

Leek verdorie wel een kermisattractie.

Ik moest door een groepje mensen lopen richting de auto (was toen ruim 38 weken)

En gewoon terwijl ik dus langsloop, met elkaar gaan staan te overleggen en te wijzen naar mij over hoe ongelooflijk zwanger ik wel niet was en dat het niet normaal was die buik, het waren er zeker weten 2.

(dat was een groepje van 10 volwassenen, mannen en vrouwen)

ik kon echt wel janken…was helaas niet zo gevat om een rotopmerking te plaatsen.

Leek verdorie wel een kermisattractie.

Heeeeeeeeeeel herkenbaar!
Ook leuk, terrasjes... en door het mooie weer zaten zo vaak ook vol :roll:
Onfatsoenlijk hoe volwassenen dan staren en roddelen!
Ik was echt super de super trots op mijn enorme toeter :inlove: , maar was me door al die blikken van mensen ook heel erg bewust van mijzelf (en vind het prettiger om wat op de achtergrond te blijven)!

Hallo!

Ik was even jullie buiken aan het bewonderen! WAUW! :inlove:

Ik las het topictitel en ik dacht meteen: Ik ben nu zwanger van de 2de maar weet al dat dit waarschijnlijk niet de laatste keer is. Misschien erg vroeg om dat te denken want ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal verloopt maar zo voelt het op dit moment. :mrgreen:

Nou hier is het net zo hoor ik heb sinds een week of twee ook echt weer ramelende eierstokken.

mijn zusje is vamidag bevallen en ik ga het liefst nu al weer voor een 5de alleen denkt mijn man er helaas anders over en dat vind ik echt heel erg jammer als het aan mij ligt gaan we nu voor een vijfde.

het duurd bij mij toch minimaal een jaar voor ik zwanger ben maar goed om zwanger te worden moet je met zn twee zijn he.

Ohhh moeilijk hoor. Hier rammelt het ook, eigenlijk direct na de bevalling van de tweede al (terwijl ik tijdens de bevalling riep dat ik dit nooit meer ging doen :mrgreen: ). Manlief heeft ook geen bezwaar :inlove: . Probleem is alleen mijn leeftijd en mijn hormonen. Ik heb geen zin om voor een derde bij de gyn langs te moeten, maar bij nummer 1 en 2 heb ik wel medicijnen gehad om een cyclus te krijgen (mijn prolactine gehalte was te hoog waardoor ik geen eisprong had). Nummer 2 heeft ook 2,5 jaar op zich laten wachten (dat halve jaar door een m.a.) zodat we nu 3 jaar ertussen hebben terwijl we na 6 maanden de anticonceptie al in de boom gehangen hadden. Ik ben dus bang dat het bij 2 blijft omdat ik mezelf anders te oud ga vinden (ben nu al 37)… (en ergens is het ook wel een fijn vooruitzicht om niet over 3 jaar weer slapeloze nachten te hebben en weer geen rekening te hoeven houden met middagslaapjes)

hier is het ook de ene keer weer anders dan de andere keer ik was gisteren bij mijn zusje in het ziekenhuis die was bevallen en dacht meteen ooooooooo lekker dat heb ik dus niet meer nu en dat dacht ik met die laatste loodjes ook maar toch komen die kriebels weer op zetten bij me.