Wie versiert zijn huis of tuin voor het wk?

Hier hangen wel een paar vlaggetjes, doen we samen met de buren.

Ik vind het zo wel gezellig!

Ja hoor, de vlaggetjes hangen vrolijk in de voortuin en over de straat heen en van lantaarnpaal tot lantaarnpaal. Wij doen dit met meerdere buren samen altijd. Ook aan de vlaggestok hangt een oranjevlag.

We kwamen op zolder dit weekend ook nog vlaggetjes tegen dus zodra vriendlief straks thuis is voor de wedstrijd gaan die er ook nog bij :dance: :dance:




HUP HOLLAND :mrgreen:

Nee.

Wij volgen de wedstrijden die Nederland moet spelen, verder hoeft voor ons de hele boel niet oranje. Leuk bij een ander hoor, maar hier niet.

Ik heb binnen een vlaggetjeslijn en lampjes in de vorm van voetballetjes.

Buite hangt 1 oranje vlag!

Vind het wel gezellig!



Saar ging vanmorgen in het oranje naar school, inclusief oranje haar en een beessie in haar staart! :inlove:

wij zijn er ook klaar voor :lol:

HIer ook de voortuin en achtertuin versiert met oranje vlaggen net als het hele blok hier haha.



Binnen liggen de kleine Beesies klaar en de grote, de toeter en de Pletterpet!!



Laat het feest maar losbarsten :dance:



Nu maar hopen dat Nederland in iedergeval de eerste wedstrijd wint :shifty: haha

JAAAAAAAAAA leuk man!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hier de straat vol vlaggetjes!!

Bij ons in huis op de ramen, raamstickers!

De 2 kleinste meisjes hebben hun oranje shirt aan vandaag (met als tekst “Hollandse Nieuwe” ) :inlove: :inlove:

En onze oudste is helemaal WK-ready!! :inlove:



Manlief komt zo thuis.

Dan komt het “snack-stadion” op tafel met nootjes, Tuc’s, chips en een 11-tal gehaktballetjes in Chilisaus :wink:



Wij maken er een gezellige middag van :dance: :dance: :dance: :dance:

Nog drie kwartier…spannunddddd… :pray: .ik heb zelfs nieuwe planten gekocht, jawel…oranje hibiscus en oranje gerbera’s :lol: :dance:

Goeie wedstrijd allemaal! :smiley:

ja nog even :dance:



Manlief komt ook zo thuis van zn werk en neemt collega’s mee hierheen, hapjes zo ff klaar maken en lekkere snacks :drool:



Greta :inlove: prachtige foto’s



Op naar een overwinning :dance:

HUP HOLLAND HUP!!! :dance: FIJNE WEDSTRIJD ALLEMAAL :clap: !

Mijn keuze staat er niet tussen 8)

ze moeten wel beter gaan spelen voor ik de vlaggetjes op wil hangen :lol:



mn dochter destijds bij t EK

















ik heb de vlaggetjes allang in huis maar heb ze nog niet opgehangen.

nog niet aan toegekomen.

hardstikke leuk. 4 jaar geleden versierden wij het ook. Maar aangezien ik zomaar tijdens het wk zou kunnen bevallen is mijn huis wk proof. Ik wil niet eerst alle oranje versieringen weg moeten halen voordat we de hoera een jongen vlaggetjes kunnen ophangen (nou ja niet ik maar hubbie :wink: )

mijn antwoord staat er niet bij. :lol:



nee ik versier niks en vind er ook helemaal niks aan. Vind het de grootste onzin :shifty:



ze willen overal op bezuinigen, maar van mij mag er op dat stomme voetbal/sport wel bezuinigd worden :oops: heb er echt helemaal niks mee.

:lol: :roll:



klinkt volgens mij behoorlijk gefrustreerd :shifty: maar ik erger me alleen aan die herrie van de vlaggetjes in de wind

Geloof dat we er hier toch aan moeten geloven, de kinderen kregen gister vlaggetjes van mijn ouders…die zal ik dan ik zo maar eens achter het huis op gaan hangen dus…voor het huis en in huis wil ik ze toch echt liever niet.

En mijn ouders waren ook zo aardig om 2 van die toeters te geven…vreselijk…maargoed lief van ze en het is maar even denk ik dan maar… :lol:

Hier in de buurt gebeurd dat niet… dat is verafgoding van iets anders dan god…



Maar wij hebben gewoon slingers in huis en voor het raam en op de vensterbank.

Als Nederland speelt loop ik gewoon in een fel oranje hup Holland T-shirt met die grote oranje koeienmuts op mijn hoofd :mrgreen: :dance:





EDIT:

De overburen hebben de Hup Holland slinger voor het raam en de naaste buren hebben nu ook oranje slingers opgehangen… zou het dan toch nog iets worden in onze straat? :wink: :mrgreen:

@Bagheera wrote:

Hier in de buurt gebeurd dat niet… dat is verafgoding van iets anders dan god…




Is dat zo? Een feestje is verafgoden???

Grappig…

@Bren1970 wrote:

@Bagheera wrote:
Hier in de buurt gebeurd dat niet… dat is verafgoding van iets anders dan god…




Is dat zo? Een feestje is verafgoden???

Grappig…




Grappig :think:

Vind het heel erg eng klinken :shifty: .



Hoe doen ze dat met verjaardagen dan, ook geen slingers?

Dat bedoel ik… grappig… bizar… niet van deze tijd…