Wie versiert zijn huis of tuin voor het wk?

spannend annet

heb je weeen of zijn vliezen gebroken :dance:

mijn keuze staat er niet bij, NEE!

wij hadden gisteren hier een bbq met de vriendengroep, toen wel wat opgehangen.









Maar straks halen we ze er weer af want wij hebben niets met voetbal.

JA wij hangen as zaterdag vlaggen op MAAR niet voor voetbal :slight_smile:

Wij doen dat voor onze zoon’s verjaardag dus ik stem op NEE geen vlaggetjes van voetbal.

hier ook een dikke nee. het enige ‘oranje’ spul wat hier in huis komt zijn de beesies van AH omdat elize ze erg grappig vind. de rest gaat zo de prullenbak in of ik geef het gelijk weg in de supermarkt/winkel.

Hier een absolute oranjefan :inlove: zal eens kijken of ik foto’s kan vinden :smiley: dus 100% JAAAAAAAAAA gestemd :dance:

:shifty: Pas als ze in de finale staan… :mrgreen: :wink:

Dan wil ik wel wat ophangen. Maar nu echt nog niet :snooty: .

Nee, onze buren hebben dat wel voor ons gedaan :roll:

Ik knip ze straks na de eerste ronde met liefde door :angel:

Vind het altijd super leuk en gezellig staan…dus JA, alleen balen dat alles hier is uitverkocht :wall: Wij doen het dus met de beesies collectie, de voetbal gogo’s en een paar mega wuppen van de AH een paar jaar geleden :lol:



Morgen gaan beide kids met vlaggen op de wang en oranje kuifen naar school en de creche :inlove:

Onze buren hebben de hele straat volgehangen met oranje vlaggetjes, ik vind het wel gezellig staan, heb elke dag het koninginnedaggevoel! :lol:

Zelf ben ik erg lui wat dat betreft dus ik heb niks opgehangen, ik laat het anderen liever doen! :angel:

@chantalmvbrittany wrote:

spannend annet

heb je weeen of zijn vliezen gebroken :dance:




Ze is om 6:35 bevallen van een dochter :wink: :inlove:

Wij hebben inmiddels de tuin versierd met 3 vlaggenlijnen van een paar meter ( dus niet echt extreem)… Haha en ik vind het zelfs leuk. In de kamer hangt een vlaggenlijn met van die leeuwen. Ik ben helemaal in mijn element :inlove: :dance:

NEE, pertinent niet!

Vind het best leuk maar er zijn grenzen en voor mij ligt die bij het versieren van je huis met vlaggetjes enzo.



We hebben eerder in een wijk gewoont waar de hele straat volhing maar daar ging de hens in direct na een verloren wedstrijd; werd ik niet echt blij van zegmaar :naughty:

Niemand hier zijn voorgevel helemaal afgeplakt met oranje zeil :shifty:

Ik heb Sydney gezegd dat er alleen oranje vlaggen komen als hij er ook Belgische tussen hangen.

“Die doen niet mee”

“Ja… en?”

8)



Hier geen vlaggen dus. Wil hij zelf ook niet, dus zelfs al hadden er Belgische bij kunnen hangen, was het nog niet gebeurd :wink:



Hij gaat morgen wel met een oranje pippi langkous pruik op voetbal kijken op t werk :lol:



En mijn schoonvader zit met de “heeren van oranje” bij de wedstrijd :inlove:

@Bella wrote:

Niemand hier zijn voorgevel helemaal afgeplakt met oranje zeil :shifty:


Eeuhm… Ja hier… :oops:

Althans, mijn vader en broertje zijn helemaal voetbalgek! De woonkamer en keuken zijn helemaal oranje gekleurd. De voor- en achtertuin doen ook in volle glorie mee.



Morgen moet Nederland voor het eerst voetballen en wie zitten er in de oranje kamer te kijken?? Juist… Niemand. Vader en broertje kijken beide ergens anders… :wall:

Mijn moeder en ik hebben er niets mee.

hier is t ook al n week versierd!



de kinderen uit de buurt vinden t “cool” :inlove: :thumbup:



en t staat zo gezellig!! :mrgreen:

Luuk is er in ieder geval al klaar voor :inlove:

Onze tuin en straat is al versierd vanwege een dorpsfeest deze week. Dus geen oranjeversiering hier.

De buren wel en buurman mocht wel een vlaggenlijn tussen de 2 regenpijpen spannen… doen we een beetje mee.

De rest is gereserveerd voor Roze vlaggetjes :angel: