Wie versiert zijn huis of tuin voor het wk?

Ik heb gisteren vlaggetjes opgehangen in de tuin. Hier in de straat hangen best veel vlaggetjes. Ik gooi er dus even een polletje tegen aan! Ben benieuwd wat jullie hebben.

Foto’s mag natuurlijk ook!

Wij hebben ook vlaggetjes, maar nog niet opgehangen… Verder hebben we natuurlijk beesies :dance: :dance: en mijn moeder had nog een paar hup holland hup vlaggetjes voor ons dus die komen ook gewoon te hangen. Het is maar 1 x in de 4 jaar feest nou :wink:

Hoe kan ik een extra optie toevoegen? Had er drie getypt, maar er zijn er maar twee zichtbaar. Via wijzigen lukt het niet. Iemand die het weet?

wij hangen ze morgen op

Bij ons hebben de buren de hele straat versierd… en ik profiteer (geniet!) daarvan. In huis doen we er niks aan.

Mijn keuze zit er niet bij - NEE!!

@Bella wrote:

Mijn keuze zit er niet bij - NEE!!




Hij stond er wel bij, maar er is iets niet goed gegaan en weet niet hoe ik het moet veranderen!



Maar je NEE!! is duidelijk. :mrgreen:

Ja hoor! De vlaggetjes hangen, de wuppies en welpies zijn ook weer tevoorschijn gekomen :mrgreen:

Vanmiddag ook nog wat oranje ballonnen opgeblazen en de nl vlag opgehangen.

Leuk zo naast de witte vlaggen van de buren (zijn Engelsen :wink: )

Kheb ze toevallig net vanmiddag opgehangen…De hele straat was er mee bezig :mrgreen: …Het ziet erg leuk uit nu :wink:

Ik heb vandaag het huis in de sfeer gebracht. Ik ben niet van het hele uitbundige, maar deze vlaggetjes en bloemen mogen het hele wk wel blijven. En natuurlijk hebben we beesies :mrgreen:

Hier ook geen versiering en gaat er ook niet komen.

Hmm, ik kan niet echt antwoord op de 2 opties geven. Ik heb geen vlaggetjes en ook niks al weken van tevoren maar wel donderdag een megabeesie voor het raam gehangen en gistermiddag een klein beesie aan het spiegeltje van mijn auto gehangen. Meer dan genoeg poespas, hihi. Geen vlaggetjes dus, dat vind ik echt te ver gaan (bovendien zou ik dan de enige in de straat zijn…)

@Matsjo wrote:

Ja hoor! De vlaggetjes hangen, de wuppies en welpies zijn ook weer tevoorschijn gekomen :mrgreen:

Vanmiddag ook nog wat oranje ballonnen opgeblazen en de nl vlag opgehangen.

Leuk zo naast de witte vlaggen van de buren (zijn Engelsen :wink: )




Dan hebben je buren niet echt veel te juichen op het moment…1 puntje…

Onze zoon vraagt er ook om maar we wachten tot we roze slingers op kunnen hangen… :inlove:

Hopelijk kunnen we dat snel doen…

(anders hadden we het waarschijnlijk wel gedaan)…



grts patricia

Ik stem ook flink NEE. :angel:

@Bella wrote:

Mijn keuze zit er niet bij - NEE!!




hier ook niet :wink:

Wij wel, hier is het in de tuin en op de parkeerplaats versierd.

We hebben zelfs een tent waar we met de buurt gaan kijken.

Ik zal eens foto’s zoeken…

en ook ik ga pas stemmen als optie 3 NEEEEEE erbij zit :lol:

ik heb op de tweede optie gestemd maar het moet eigenlijk Nee zijn. hier word niets voor het huis versierd, vind het dit jaar ook wel heel erg met al die gratis knommelen.

HIer al minstens 2 weken, de hele straat (9huizen op rij) heeft ze, wij begonnen met 4 zou wel gek zijn als ons huis dan als enige geen vlaggetjes zou hebben :wink:



enne onze roze vlaggen komen er gewoon bij en binnen :inlove:

misschien wel vandaag :dance: