Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

@Cyra wrote:

OOOOH NEE! Ik zou echt niet willen dat de witte motoren en de vlindermama’s terug moeten! Dat is ook echt absoluut niet het doel van deze discussie!

Nee dat begrijp ik ook wel. Maar het was ook maar een voorbeeld :wink:

Maar mensen zijn toch allemaal evenwaardig. Dus ook de vindermamas, motormamas, maar ook de shoppers & de mutsen, evenals de rest van kok.

Vind het gewoon jammer dat mijn favoriete topic :oops: verkast is

@Superbits wrote:

@Cyra wrote:
OOOOH NEE! Ik zou echt niet willen dat de witte motoren en de vlindermama’s terug moeten! Dat is ook echt absoluut niet het doel van deze discussie!

Nee dat begrijp ik ook wel. Maar het was ook maar een voorbeeld :wink:

Maar mensen zijn toch allemaal evenwaardig. Dus ook de vindermamas, motormamas, maar ook de shoppers & de mutsen, evenals de rest van kok.

Vind het gewoon jammer dat mijn favoriete topic :oops: verkast is

:-* lief van je

@ruud wrote:

Dames,

Jullie kunnen wel door blijven gaan over hoe bevooroordeeld wij wel of niet zijn etc etc…

Ik heb aangegeven dat we bij de eerst volgende aanpassing van het forum zullen kijken naar een andere indeling van oa contact en daar zullen jullie het voorlopig mee moeten doen.

Fiep bedankt voor de opsteker mbt mijn geloofwaardigheid! :mrgreen:

Heel jammer Ruud, want wij (shoppers) zijn al weg en komen, door jullie houding, dan oook niet meer terug :thumbdown:

@ruud wrote:

Er valt heel zwart wit weinig uit te leggen…

De mutsen staan in contact omdat dat de meest voor de handliggende plek is voor een topic als de mutsen.

Overigens absoluut irrelevant maar:

De witte motoren staan daar niet omdat daar in theorie aanwas van “onder af” kan zijn er zullen namelijk nog altijd borstvoeding gevende dames bij blijven komen.

De Engeltjes staan niet in contact omdat in eerste instantie hier veel gevoeligere informatie besproken wordt dan in andere toics.

Shoppers staan wel in contact omdat dit gewoon een contact topic is en geen doorgroeiend “geboortegroepje”.

Het idee om een 2e afgesloten contact gedeelte te maken is misschien wel uitvoerbaar maar in elk geval gaan we dat niet op korte termijn doen.

Ik ga hier verder niet uitgebreid over in discussie omdat ik dit de meeste betrokkenen al meerdere keren via PB uitgelegd heb.

Kok is mede groot geworden door de open structuur. Als de huidige hang naar privé, afgesloten en anonimiteit verder door gevoerd zou worden op grote schaal is dat voor het forum absoluut ongunstig te noemen.

Geen doorgroeiend geboortegroepje.

Sandra en Rommy zijn net bevallen hé … er zijn er diverse bezig om zwanger te worden.

Diverse van ons geven nog steeds BV …

Ik vond jullie opmerking toen ook al zo naar … wij praten maar over broekjes en jurkjes … nou sorry :silenced:

Als ik bokshandschoenen zaterdag meeneem, sta er dan niet raar van te kijken als ik ze echt gebruik :shifty:

@victoria wrote:

@ruud wrote:
Dames,

Jullie kunnen wel door blijven gaan over hoe bevooroordeeld wij wel of niet zijn etc etc…

Ik heb aangegeven dat we bij de eerst volgende aanpassing van het forum zullen kijken naar een andere indeling van oa contact en daar zullen jullie het voorlopig mee moeten doen.

Fiep bedankt voor de opsteker mbt mijn geloofwaardigheid! :mrgreen:

Heel jammer Ruud, want wij (shoppers) zijn al weg en komen, door jullie houding, dan oook niet meer terug :thumbdown:

Echt jammer Victoria dat juliie je op zo`n manier weggepest voelen :cry:

Het gaat de meeste geloof ik toch wel aan het hart!! Maar mijn polletje was eigenlijk niet als discussie bedoeld, die hebben we idd allemaal kunnen volgen toen. Blijft toch het feit dat het idd wel een beetje kinderachtig blijft waarom er geen apart voor (ingelogde) leden van KOK kan komen…

Wat is nu echt het wezenlijke verschil tussen een groepje BV moeders :oops: sorry dames, die kletsen daar toch ook niet alleen over BV??

Maar goed, het zal wel…

Leuker wordt het er niet op…

Ik kwam idd bij KOK om info te krijgen over zwangerschap enzo…

Nu ik niet zwanger ben, vond/vind ik het toch leuk om te komen kijken…

Met veel onderwerpen heb ik niet zo veel (meer), maar juist een ploegje dames zoals Victoria, Corina, Maartje enz… maken dat ik toch steeds weer ff kom kijken…

Dus kom op doe niet zo flauw… :pray:

@ruud wrote:

Victoria, je maakt mij absoluut niet wijs dat jij de conversaties die via pb gevoerd zijn en die met mijn toestemming doorgezonden mochten worden niet gelezen hebt.

En niet openstaan voor suggesties… Dit forum is zo groot vanwege ons luisteren naar suggesties, vanwege de enthousiaste gebruikers en vanwege de duidelijke open opzet. De suggesties zijn gehoord en misschien doen we er tzt bij een volgende grote wijziging iets mee maar nogmaals voorlopig niet.

Als je op de pb sessie met mij doelt…nee die heb ik niet doorgstuurd…alleen naar Evelien op verzoek van jou via haar.

Ik hou niet van Pb’s doorsturen…dat heet toch niet voor niets prive bericht :shifty:

Dus nee…ik heb iig nooit de reden ‘‘doorverteld’’ aan de mutsen of shoppers…simpelweg omdat ik het nóg steeds niet snap maar me er maar bij neer heb gelegt dat jullie eenmaal de baas zijn…kromme regels of niet,jullie hebben de eindbeslissing dát was mij wel duidelijk.

In deze mocht dat dus gewoon want ik had er expliciet in gezet dat deze doorgezonden mocht worden toch. :slight_smile:

@ruud wrote:

In deze mocht dat dus gewoon want ik had er expliciet in gezet dat deze doorgezonden mocht worden toch. :slight_smile:

Dan nóg Ruud…dan zend ik ook mijn eigen quote mee…en ik vind dat niet prettig,dat mag ook hoop ik??

En als jullie het zo vinden dan mag je dat wat dat betreft van mij ook zelf uitleggen :shifty:

Dat mag uiteraard ook dat is jouw keuze ik heb alleen aangegeven dat het mocht. :wink:

Toch jammer dat er verder niet op die andere zin van sas word ingegaan…

Welke andere zin bedoel je precies Annette?

@renzosmam wrote:

En als jullie het zo vinden dan mag je dat wat dat betreft van mij ook zelf uitleggen :shifty:

Deze Ruud :wink:

**modie modus uit :wink: **

na het lezen van deze 9 pagina’s heb ik als witte motor steeds minder zin om te blijven kletsen. Voel me bijna alsof ik me ervoor moet verantwoorden. Sorry, maar pffffffffffffffffffff internet is open, wat je niet wilt dat door google gevonden wordt, moet je misschien gewoon niet plaatsen? Waar de witte motoren ook staan maakt mij persoonlijk geen ene moer uit. Dus de witte motoren kunnen ook rustig naar contact verplaatst worden, zijn we ervan af. Toch?

@annette77 wrote:

@renzosmam wrote:

Deze Ruud :wink:

Dat heb ik eerder in het topic al gedaan. Ik denk dat Sas doelt op de toestemming mbt het doorzenden van die PB waar ik het over had.

Hoeft niet Ninanien.

Was helemaal nietd e bedoeling om jullie een rot gevoel te geven. :hug:

Zullen we er maar over op houden. Is wel genoeg geweest vinden jullie niet.

Slot erop Ruud!

Dat lijkt me het beste Corien!

Slot erop!!!

De shoppers zijn weg en blijven weg :frowning:

@mamaartje wrote:

De shoppers zijn weg en blijven weg :frowning:

:cry: :cry: :cry:

En toch he, niet om aan de gang te blijven, maar ik probeer het gewoon te snappen…

Waarom kan dat hele contact gedeelte nu niet gewoon afgeschermd? Daar heb ik nu nog geen een keer een echt antwoord op gehoord, behalve “Dan kunnen we het hele forum wel besloten maken.” :roll:

Ik bedoel, nieuwe mensen komen toch op KOK vanwege de informatie over zwanger worden, zwanger zijn en baby’s? Het contact gedeelte heeft voor nieuwelingen die verder nog onbekend zijn met KOK toch geen enkele toegevoegde waarde? :think: Ik kwam er zelf na twee jaar pas achter dat er überhaupt een contact gedeelte was! Sterker nog, dat was omdat de shoppers toen daarheen verhuisden. :mrgreen:

Ik snap echt het probleem van de modies niet, hoor… :think:

Jullie zien de statistieken van het forum ook niet. :wink:

En gezien het feit dat er heel veel mensen op die opennbare (contact) links binnen komen op KoK gaan we niet het hele contact deel afschermen.