Jammer dat de commerciele belangen en daarmee het belang van vergroting van de bezoekersaantallen (meer hits, meer bezoekersaantallen=meer sponsers) boven de wensen van de trouwe bezoekers gaan.
:silenced: :naughty:
Zucht… :naughty:
Elise heb je wel enig idee wat jullie gratis forumpje maandelijks kost?
En hoe commercieel is dit forum?? Dit is nu echt pas jammer vind ik…
het is nu wel iig eidnelijk duidelijk wat echt de achterliggende gedachte is (kon me al eigenlijk niks anders voorstellen dan dat).
en hoewel ik het ook jammer vind dat het commerciele belang voor gaat, vind ik het wel begrijpelijk voor een commercieel bedrijf dat een gratis forum draaiende probeert te houden.
ik vind eigenlijk dat ik nu de enige echte dupe ben: kan niet meer lurken bij de shoppers, en er wordt me gewoon tussen de regels door gezegd dat mijn groepje lang niet zo veel bezoekers trekt…dat steekt…auw, mijn hart…
shoppers, voor jullie een :-*
Fiep… :hug:
Misschien is het dan een idee om een kleine maandelijkse bijdrage, te vragen dan is dit gezeik ook opgelost toch?
Of een vrijwillige donatie ofzo
@ruud wrote:
Zucht… :naughty:
En hoe commercieel is dit forum?? Dit is nu echt pas jammer vind ik…![]()
Ben ik nu heel naief?
Ik neem aan dat de modies dit niet uit hun eigen zak betalen? of is dat wel zo?
Jullie worden toch ook gesponserd? Halen jullie de maandelijkse kosten daar niet uit???
Dat is een lief idee Maxim. :-*
Maar in de praktijk blijkt dat eigenlijk nooit te werken, het forum is en blijft gewoon lkker gratis.
@Madre wrote:
@ruud wrote:Zucht… :naughty:
En hoe commercieel is dit forum?? Dit is nu echt pas jammer vind ik…![]()
Ben ik nu heel naief?
Ik neem aan dat de modies dit niet uit hun eigen zak betalen? of is dat wel zo?
Jullie worden toch ook gesponserd? Halen jullie de maandelijkse kosten daar niet uit???
De modies betalen het forum uiteraard niet. Het forum hoort bij de site. De sponsoring etc is miss net genoeg om quitte te spelen. Meer hoeft ook niet persé we willen niet commercieler worden dan strikt noodzakelijk.