Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

Met andere woorden: Ik mis jullie shoppers… Ik weet het, ik las meer mee dan dat ik mee-tikte… Maar ben al een paar dagen op zoek naar jullie… En nu zijn “jullie” weg :cry:



Als ik nu een polletje open en er missen meer meiden jullie en jullie kiddies… Komen jullie dan terug???



Dus bij deze:

ik heb voor ja gestemd :mrgreen:



heb een poosje meegeschreven, maar ging wel erg hard.



Maar ik ben nooit gestopt met van jullie houden :inlove: :lol:

Ja he waar zijn jullie?

Nee, maar dat is omdat ik het 1 keer heb gelezen en écht niet begreep waarom het allemaal per sé van die dure kledingmerken moeten zijn :think: . Heb ik gewoon niks mee…Maar het zullen verder best hele lieve mama’s zijn :think: verder :mrgreen: . Ik ging net wel een beetje van ze houden, tenslotte moeten zij de wereld redden van een kredietcrisis hahaha.

@Soleil wrote:

Nee, maar dat is omdat ik het 1 keer heb gelezen en écht niet begreep waarom het allemaal per sé van die dure kledingmerken moeten zijn :think: . Heb ik gewoon niks mee…Maar het zullen verder best hele lieve mama’s zijn :think: verder :mrgreen: . Ik ging net wel een beetje van ze houden, tenslotte moeten zij de wereld redden van een kredietcrisis hahaha.






hahahahaah :lol: :lol:

Wij maar kopen, kopen, kopen :lol: :wink:

haha… ik wacht af… maarehm… mogen wij zelf ook mee pollen? :lol:

he Nadine ik mis me zefl wel eens klink nog steeds automatisch contact aan … heb der verder niet veel meer te zoeken :mrgreen: :lol:

ik heb ja gestemd, maar meer omdat ik niet snap waarom jullie weg zijn gegaan… :think:

@Jarreau wrote:

he Nadine ik mis me zefl wel eens klink nog steeds automatisch contact aan … heb der verder niet veel meer te zoeken :mrgreen: :lol:




whoahahahahhaha

zie je al helemaal op zoek gaan :mrgreen:

Krijg nou wat, zijn jullie weg vic?

Jammer hoor :frowning: , ik las altijd mee, nou las keek meer naar de foto’s en plaatjes van jullie mooi aankopen die ik helaas op het moment niet kan veroorloven. :x



Jullie hadden het er een tijdje geleden al over om prive te gaan, zijn jullie nu ook echt prive?



Nou ja in ieder geval veel plezier, nu moet ik maar een ander toppic stalken s’nachts :wink:



:-*

@Soleil wrote:

Nee, maar dat is omdat ik het 1 keer heb gelezen en écht niet begreep waarom het allemaal per sé van die dure kledingmerken moeten zijn :think: . Heb ik gewoon niks mee…Maar het zullen verder best hele lieve mama’s zijn :think: verder :mrgreen: . Ik ging net wel een beetje van ze houden, tenslotte moeten zij de wereld redden van een kredietcrisis hahaha.




Onze kindjes lopen uiteraard niet dagelijks in alleen maar merkkleertjes.

Maar we zijn wel gek op merkkleertjes … we moeten de economie draaiend houden :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

Krijg nou wat, zijn jullie weg vic?

Jammer hoor :frowning: , ik las altijd mee, nou las keek meer naar de foto’s en plaatjes van jullie mooi aankopen die ik helaas op het moment niet kan veroorloven. :x



Jullie hadden het er een tijdje geleden al over om prive te gaan, zijn jullie nu ook echt prive?



Nou ja in ieder geval veel plezier, nu moet ik maar een ander toppic stalken s’nachts :wink:



:-




Helaas :-

Maar we zullen wel een keer foto’s showen :inlove: 8)

@Jarreau wrote:

he Nadine ik mis me zefl wel eens klink nog steeds automatisch contact aan … heb der verder niet veel meer te zoeken :mrgreen: :lol:




Haha meis: dan ben jij echt goed de weg kwijt :lol: :lol: :-*

@mv2kids wrote:

ik heb ja gestemd, maar meer omdat ik niet snap waarom jullie weg zijn gegaan… :think:




Geld op ? :think:

@Soleil wrote:

Nee, maar dat is omdat ik het 1 keer heb gelezen en écht niet begreep waarom het allemaal per sé van die dure kledingmerken moeten zijn :think: . Heb ik gewoon niks mee…Maar het zullen verder best hele lieve mama’s zijn :think: verder :mrgreen: . Ik ging net wel een beetje van ze houden, tenslotte moeten zij de wereld redden van een kredietcrisis hahaha.




Niet om er een duscussie van te maken, maar toevallig dacht ik ook zo een tijdje geleden toen Cell een topic opende over een stofzuigerinstallatie van 1600 euro ofzo (sorry Cell dat ik jouw topic erbij haal maar het was zo typerend :mrgreen: ).

Toen had ik ook even zoiets, van wie geeft nou zoveel geld uit aan zoiets :roll: , om eigenlijk meteen tot de conclusie te komen dat ik veel geld aan merkkleertjes uitgeef wat iemand anders weer onzinnig vind.

Nou lekker belangrijk dacht ik toen. Iedereen doet lekker met z’n geld wat hij of zij leuk vind. Of het nou kleren, stofzuigers, vakanties, enz zijn als je er zelf maar blij van wordt :D.

Mag ik vragen wat nou de reden is dat jullie er niet meer zijn?

Ja dat mag :smiley: .



Het shopperstopic stond onder het kopje contact op KOK en dat gedeelte is niet afgeschermd. Zo werd ons topic op Google regelmatig gevonden als er een merknaam werd ingetikt.

Sommigen van ons vonden dat vervelend en wilden liever op het afgesloten gedeelte. Helaas was dit niet mogelijk en daarom hebben we een ander plekje gezocht waar we wel afgeschermd kunnen praten.

Nijmanb, zou er ook voor de duidelijkheid bij zetten dat jullie echt een groepje werden waar jullie ook privedingen wilden opschrijven. Aangezien het clubje dus niet mocht worden verplaatst maar dus wel altijd bij google naar boven kwam is daar toe besloten.



Ik schrijf overigens niet (meer) mee…

Kom terug alsjeblieft kom terug, ik schreef heel soms eens mee maar keek vooral naar de stiekeme linkjes :lol: :wink: en de mooie kleding.



1 vraag als jullie terugkomen graag meer linkjes voor jongens :mrgreen:

@Madre wrote:

Nijmanb, zou er ook voor de duidelijkheid bij zetten dat jullie echt een groepje werden waar jullie ook privedingen wilden opschrijven. Aangezien het clubje dus niet mocht worden verplaatst maar dus wel altijd bij google naar boven kwam is daar toe besloten.



Ik schrijf overigens niet (meer) mee…




Bedankt voor de aanvulling :smiley: :thumbup:, klopt idd. Het was niet meer oppervlakkig kleertjes showen er is ook een band opgebouwd. En dan ben je toch ook nieuwsgierig naar de persoon achter de shopaholic :mrgreen: