Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

@Nijmanb wrote:

@Soleil wrote:
Nee, maar dat is omdat ik het 1 keer heb gelezen en écht niet begreep waarom het allemaal per sé van die dure kledingmerken moeten zijn :think: . Heb ik gewoon niks mee…Maar het zullen verder best hele lieve mama’s zijn :think: verder :mrgreen: . Ik ging net wel een beetje van ze houden, tenslotte moeten zij de wereld redden van een kredietcrisis hahaha.




Niet om er een duscussie van te maken, maar toevallig dacht ik ook zo een tijdje geleden toen Cell een topic opende over een stofzuigerinstallatie van 1600 euro ofzo (sorry Cell dat ik jouw topic erbij haal maar het was zo typerend :mrgreen: ).

Toen had ik ook even zoiets, van wie geeft nou zoveel geld uit aan zoiets :roll: , om eigenlijk meteen tot de conclusie te komen dat ik veel geld aan merkkleertjes uitgeef wat iemand anders weer onzinnig vind.

Nou lekker belangrijk dacht ik toen. Iedereen doet lekker met z’n geld wat hij of zij leuk vind. Of het nou kleren, stofzuigers, vakanties, enz zijn als je er zelf maar blij van wordt :D.




whihihihi… zo zie je maar weer he…

Helaas ben ik niet de gene die van dikdoenerij is, maar mijn man wel :shifty:

Ik heb de kids in kleding van HM en C&A enzo, ook zeeman en verder hebben ze heus wel mexx, mc gregor enzo… maar dat is allemaal marktplaats spul, ik ben een te grote krent om daar geld op toe te leggen.

Mijn man echter is een yup, verdiend 2x modaal en is daar beretrots op. Hij wil gewoon niet onder doen voor leeftijdgenoten en familie die hetzelfde verdienen.

Dus moet er een centraal stofzuigersysteem komen omdat vrienden dat nu inbouwen en zijn zus het al heeft. Er moet een quooker komen omdat dit zo een leuke gadget in de keuken is enz…

Nou, hij gaat zijn gang meer, het geld is een keer op he :angel:

En verder krijgt hij gewoon huiswijn van de appie en eten we gewoon brood met kaas :drool:

hahahahaha

Maar mijn man, die helpt jullie ook gewoon door de kredietcrisis heen :mrgreen: :lol:

En al was je wel van de dikdoenerij, wat dan nog. Je werkt voor het geld, dus je kan het uitgeven en iedereen heeft weer een ander doel voor zijn geld.

En over de merken, sinds ik bij de shoppers schrijf heb ik zoveel tips opgedaan, dat ik dus nooit en te nimmer meer het volle bedrag neertel voor kleren. Zo gek ben ik dan ook weer niet :wink:

:thumbup:



is ook zo, maar eens een volksmeisje zonder geld, dan eigelijk gevoelsmatig altijd een volksmeisje zonder geld :wink:

Ik vind zelfs ons huis te duur en zou het liefst een huisje hebben van onder de 2 ton. We rijden in een hele oude auto en ik houd ervan, ben aan ons brik verknocht.

Meubels? ik koop nagenoeg alles 2e hands, we hebben alleen de bank nieuw gekocht enz…

Je kan dus wel nagaan dat we hier in huis regelmatig woorden hebben.

Meneer wil weer iets en ik vind dat dan onzin… meestal win ik :mrgreen: :oops:

Hhahahahaha Cell… lachennnn… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ehm, ja ik mis jullie shoppers…

Niet alleen voor de kleding… ik vond veel meiden ook gewoon leuk qua karakters en ik lag altijd in een deuk om de topic naam… :inlove:

Dat icm de leuke outfits (die ook ik nooit zou kopen maar zoals NijmanB zegt, ieder geeft zijn geld aan andere dingen uit) en de mooie kindjes… ja en ook de linkjes… :inlove:

ik ook hoor… Ik koop ook (bijna) niks tegen de normale prijzen… Dat is juist de kick van het shoppen: iets ‘scoren’ voor een habbekrats :dance:

Zoals een NIEUW Jo’'um jurkje van 150 euro, maar dan 25 euro betalen. :wink: Daar doen we het voor :wink:

15 mensen missen ons niet :mrgreen:

die houden vast niet van shoppen :lol:

Jáá ik was jullie ook ineens kwijt :snooty:

Heb dus ja gestemd :angel: terugkomen jullie!! :mrgreen:

Ja ik vind het dus eigenlijk stiekem ook jammer.

Dankzij jullie heb ik heel wat leuke onlinewinkeltjes ontdekt :mrgreen:



Terugkomen dus!

Heb ook gestemt op terugkomen,



Is er nu echt niets te regelen met het beheer ? dat jullie dan toch naar een besloten stuk kunenn ??



:-*

@Superbits wrote:



Is er nu echt niets te regelen met het beheer ? dat jullie dan toch naar een besloten stuk kunenn ??



:-*




Ze kunnen hier geen uitzonderingen maken lijkt mij.

Ik weet niet eens wat de shop aholics zijn :oops:

Ik heb ja gestemd! :inlove:



Maar even serieus, als er nu een grote meerderheid voor ja stemt, komen jullie dan ook echt terug? Please? :pray: :angel:

@Karin2 wrote:

@Superbits wrote:


Is er nu echt niets te regelen met het beheer ? dat jullie dan toch naar een besloten stuk kunenn ??



:-*




Ze kunnen hier geen uitzonderingen maken lijkt mij.




Volgens mij kan dat toch wel? Waarom niet!



Toen we begonnen zochten we contact, januari 2007 :mrgreen: maar nu na zoveel tijd zijn we gewoon een vast groepje … we zoeken dus geen contact :think:

@victoria wrote:

@Karin2 wrote:
@Superbits wrote:


Is er nu echt niets te regelen met het beheer ? dat jullie dan toch naar een besloten stuk kunenn ??



:-*




Ze kunnen hier geen uitzonderingen maken lijkt mij.




Volgens mij kan dat toch wel? Waarom niet!



Toen we begonnen zochten we contact, januari 2007 :mrgreen: maar nu na zoveel tijd zijn we gewoon een vast groepje … we zoeken dus geen contact :think:




Een besloten topic op kok ? Waar je alleen mee kunt lezen en mee kunt schrijven na toestemming van beheer ? Heb ik nog nooit gezien hier.

Ik zou niet weten waarom jullie niet terug kunnen onder de besloten delen van babybabbelaars, dreumespraat of kleuter en peutergeleuter…

Dat zijn toch afgeschermde delen? Het is idd een vast groepje met een hoop kindjes in dezelfde leeftijd en het gaat toch niet alleen om het shoppen?

Ik voelde me er niet zo thuis, heb in het begin wel een poging gedaan omdat ik echt veeeel te veeeel koop voor de kids en dat best leuk vind. Maar omdat het erg vaak idd om alleen maar merken ging had ik zoiets van… hm is mijn ding niet zo.

Maar wel leuk om te lezen, linkjes te vragen, ideetjes op te doen of om te vragen of een vraagprijs op mp wel reeel was… ideaaalll



Dus van mij mogen jullie met graagte terug en dan idd onder de dreumespraters ofzo :think:

@Karin2 wrote:

Een besloten topic op kok ? Waar je alleen mee kunt lezen en mee kunt schrijven na toestemming van beheer ? Heb ik nog nooit gezien hier.




Dreumesgebrabbel is besloten.

Kun je dus alleen meelezen als je ingelogd bent bij google.

Zoals eerder gemeld, ons topic werd op Google regelmatig gevonden als er een merknaam werd ingetikt.

Sommigen van ons vonden dat vervelend en wilden liever op het afgesloten gedeelte. Helaas was dit niet mogelijk en daarom hebben we een ander plekje gezocht waar we wel afgeschermd kunnen praten.

@Cell wrote:

Ik zou niet weten waarom jullie niet terug kunnen onder de besloten delen van babybabbelaars, dreumespraat of kleuter en peutergeleuter…

Dat zijn toch afgeschermde delen? Het is idd een vast groepje met een hoop kindjes in dezelfde leeftijd en het gaat toch niet alleen om het shoppen?

Ik voelde me er niet zo thuis, heb in het begin wel een poging gedaan omdat ik echt veeeel te veeeel koop voor de kids en dat best leuk vind. Maar omdat het erg vaak idd om alleen maar merken ging had ik zoiets van… hm is mijn ding niet zo.

Maar wel leuk om te lezen, linkjes te vragen, ideetjes op te doen of om te vragen of een vraagprijs op mp wel reeel was… ideaaalll



Dus van mij mogen jullie met graagte terug en dan idd onder de dreumespraters ofzo :think:




Ja dat is dus wat wij wilde, maar helaas is dit niet mogelijk :cry:

karin,



Je kunt niet alles lezen als je niet bent ingelogd. De delen die niet zichtbaar zijn voor niet leden zijn afgeschermd van google en consorten.

Dat is wat men bedoeld. Ze willen niet meteen opduiken als gespreksgroep als iemand wildvreemd zoekt op jo-tt-um kledij.



De contact topic, de huiskamer, aangeboden en gevraagd zijn niet afgeschermd en dus komen ze nu wel steeds te voorschijn bij een gewone google actie.

Aha dat bedoel je, ik dacht dat er geopperd werd om een afgeschermd stuk te maken op KOK waarbij alleen sommige forumleden toegang hebben.