Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

@Karin2 wrote:

Aha dat bedoel je, ik dacht dat er geopperd werd om een afgeschermd stuk te maken op KOK waarbij alleen sommige forumleden toegang hebben.







Nee joh, we hebben toch geen probleem als mensen van KOK meelezen :wink:

maar is het dan niet zo dat uitzonderingen de regel bevestigen?



Als jullie een topic openen in een leeftijdscategorie waarin de meeste van jullie kindjes hebben, dan is dat toch jullie goed recht of gaan ze jullie dan direct weer verplaatsen naar contact omdat jullie in de titel het woord shoppen gebruiken?



Zou ik echt bizar vinden en ja regels zijn regels, maar zie boven :wink:



Ik bedoel, er is bij de babybabbelaars ook een topic van mama’s van 2 of 3 kinderen… de meeste van hen hebben niet eens meer babies.

Maar ze mogen er blijven omdat er af en toe wel babies bij komen.

Ik praatte daar ook een poos mee, maar als je op alle slakken zout gaat leggen dan zou die dus ook naar contact moeten onder het mom dat mama’s van 2 of 3 kinderen onderling contact wensen te hebben.

En zo zijn er wel meer.

Feitelijk zouden dan alle babbelaar topics naar contact moeten want ik wil graag contact houden met mijn mede- augustus mama’s 8)



Werkelijk, vind dit zoooo idioot :wall:

Uhhh Cell wat jij zegt is dus gebeurd :shifty: daarom zijn wij elders gegaan …

Volgens KOK praten wij maar over jurkjes en broekjes :cry:

:think: ja maar die hebben jullie kindjes toch aan :mrgreen:

@victoria wrote:

@Karin2 wrote:
Aha dat bedoel je, ik dacht dat er geopperd werd om een afgeschermd stuk te maken op KOK waarbij alleen sommige forumleden toegang hebben.







Nee joh, we hebben toch geen probleem als mensen van KOK meelezen :wink:




Nee tuurlijk niet, voordat we elkaar verkeerd begrijpen.

Kok is dan soms helemaaaal niet handig, net als msn of e-mail. Op schrift kun je iets heel anders opvatten dan bedoeld.

zal ik een spandoek maken?



Shoppen mag, ook als je babbelt over prive zaken! :silenced:



Sorry hoor, maar bij de augustus mama’s zijn er ook een paar gek op shoppen voor de kids, er word ook lustig mee geshowd.

Tussen het shoppen door hebben we ook nog tijd om te leuteren over babypoep, flesjes, cc’s prikjes enz…

Maar t zou toch wat zijn dat we dan ineens bij contact eindigen omdat er een paar nogal dol zijn op shoppen en aankopen showen…



Vind het eigelijk nogal bizar en geheel onterecht.



Dat jullie begonnen zijn als clubje die meiden zochten die gek waren op shoppen, oke, maar inmiddels kun je daar niet meer van spreken.

Ik zou me er nu niet gauw meer tussen mengen, juist omdat jullie zo een hecht groepje zijn geworden.



Ik hooop dat jullie toch gewoon bij dreumesgebabbel mogen… dan kan ik af en toe weer vragen of 7 euro voor een setje van pointer duur is :dance:

Hmm, ik zit net even te neuzen bij dreumespraat, maar er staan daar toch ook niet alleen maar maandgroepjes onder? Ik zie bijvoorbeeld ook de Witte Motor Mama’s en de Mama’s van een Engeltje en een Bengeltje…

Met alle respect, maar waarom wordt er voor die groepjes dan wel een uitzondering gemaakt door de modies? :think:

@victoria wrote:

Uhhh Cell wat jij zegt is dus gebeurd :shifty: daarom zijn wij elders gegaan …

Volgens KOK praten wij maar over jurkjes en broekjes :cry:




Wilde net zeggen alle kindjes hebben toch kleertjes aan

Noa’s mamma.



Jij schrijft het, ik dacht het net. Zit idd even te neuzen, maar op elk onderdeel zijn wel topics die niet enkel uit maandmama’s bestaan…



idd witte motormama’s, mama van 2 of meer kinderen, mama’s van engelen en bengelen en daar past volgens mij best een groepje bij van mama’s die shopgek zijn… :thumbup:

@victoria wrote:

Uhhh Cell wat jij zegt is dus gebeurd :shifty: daarom zijn wij elders gegaan …

Volgens KOK praten wij maar over jurkjes en broekjes :cry:




Nouja ik mis geloof ik een heel stuk ineens!! Uit jouw woorden begrijp ik dat jullie gevraagd zijn om jullie gebabbel over kleding elders voor te zetten ipv op KOK ?

Oja en mag ik weten waar je een jo.ttum jurkje scoort die zo goedkoop is :mrgreen:

joseetje… olliewood :shifty: de koopjesknop, wel snel zijn :shifty: en soms de monster of bij zomer :mrgreen:

Nou, volgens mij hebben ze meerdere malen gevraagd aan het beheer of ze niet gewoon bij de dreumesbabbelaars mochten kletsen… maar mocht dat dus idd niet.

Dan word er dus idd indirect gezegd dat als je beslotenheid wilt, je maar elders je heil moet zoeken.



Niet alle beslissingen zijn terecht of een vooruitgang voor het forum.

En met overzichtelijkheid heeft het ook niets te maken. Er kletsen meiden die elkaar inmiddels al een poos zo kennen, nieuwe meiden voegen zich er niet gauw meer bij, dus ik vind het ook helemaal niet (meer) bij contact passen.

@joseetje wrote:

Oja en mag ik weten waar je een jo.ttum jurkje scoort die zo goedkoop is :mrgreen:




Je mag op KOK wel merken noemen hoor :wink: Wat dacht je, ik doe maar voorzichtig ? :smiley:

@mamaartje wrote:

joseetje… olliewood :shifty: de koopjesknop, wel snel zijn :shifty: en soms de monster of bij zomer :mrgreen:




Aha vandaar, was al bang dat ik niet goed genoeg meegelezen had :lol:

Maar inderdaad snel zijn he, ik grijp er tot nu toe altijd naast :frowning: :angel:

de huiskamer is niet afgeschermd… google op jot.tum en je komt dit topic tegen… tenzij er dus puntjes tussen staan… :wink:

@Karin2 wrote:

@joseetje wrote:
Oja en mag ik weten waar je een jo.ttum jurkje scoort die zo goedkoop is :mrgreen:




Je mag op KOK wel merken noemen hoor :wink: Wat dacht je, ik doe maar voorzichtig ? :smiley:




Ja weet ik je mag merken noemen, maar ik dacht laat ik eens meedoen met het codetypen van merken zodat we minder gegoogeld kunnen worden :oops: :mrgreen:

Ik ben wel bij de pinken vandaag he :shifty: :oops:

@victoria wrote:



Volgens KOK praten wij maar over jurkjes en broekjes :cry:






tssskkkkk… is dat zo?



Lys heeft toch echt ook rokjes, bermuda’s tuniekjes, schoentjes, mailootjes, sokjes, rompers, ondergoed, haarspulletjes :inlove:



en idd we zijn inmiddels meer als alleen kleppen over kleding.

Hé shoppers, ik bedenk me net: kunnen jullie niet gewoon onder het hoekje van Showforum Maand- en Contact Topics? :think:

Ik bedoel, jullie showen toch wel zo’n beetje iedere pagina wat, en dat hoekje is wel afgesloten toch? :think:



Ik denk ook maar mee, hoor… :shifty: