Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

@Cell wrote:

Noa’s mamma.



Jij schrijft het, ik dacht het net. Zit idd even te neuzen, maar op elk onderdeel zijn wel topics die niet enkel uit maandmama’s bestaan…



idd witte motormama’s, mama van 2 of meer kinderen, mama’s van engelen en bengelen en daar past volgens mij best een groepje bij van mama’s die shopgek zijn… :thumbup:




Dat dachten wij dus ook.

Maar ook de mutsen hebben het gevraagd, en ook zij horen volgens KOK bij contact :think:

Eigelijk bedenk ik me net dat het gewoon het beste zou zijn als contact uit 2 delen zou bestaan… contact voor groepjes die nog starten en echt nog leden zoeken en een contact van al bestaande groepjes die echt meer uit wisselen dan wat hobby of gemeenschappelijk geleuter.



Zo word er in sister act ook over meer prive dingen gesproken en dat is bij meer groepjes zo.

Ik sluit me zeer bewust niet aan bij bijvoorbeeld de overijsselse mama’s omdat ik idd geen fijn gevoel heb bij het openbaar via google gelezen kunnen worden door elk persoon die eens googled op “verhuizen” ofzo.



Het zou denk ik goed passen bij het forum als ze de langer bestaande hechte groepjes die over meer praten dan het topic doet vermoeden een soort level upgraden en een stukje beslotenheid bij voegen…

Dan kun je dus contact maken in eerste instantie, ook al kom je net binnen, kun je googlen op contact groepen en zo iets vinden wat je interesseert en kun je ook eenmaal meer ingeburgert meer prive kletsen en doorschuiven…

Zoiets moet toch mogelijk zijn lijkt me…

@Cell wrote:

Eigelijk bedenk ik me net dat het gewoon het beste zou zijn als contact uit 2 delen zou bestaan… contact voor groepjes die nog starten en echt nog leden zoeken en een contact van al bestaande groepjes die echt meer uit wisselen dan wat hobby of gemeenschappelijk geleuter.



Zo word er in sister act ook over meer prive dingen gesproken en dat is bij meer groepjes zo.

Ik sluit me zeer bewust niet aan bij bijvoorbeeld de overijsselse mama’s omdat ik idd geen fijn gevoel heb bij het openbaar via google gelezen kunnen worden door elk persoon die eens googled op “verhuizen” ofzo.



Het zou denk ik goed passen bij het forum als ze de langer bestaande hechte groepjes die over meer praten dan het topic doet vermoeden een soort level upgraden en een stukje beslotenheid bij voegen…

Dan kun je dus contact maken in eerste instantie, ook al kom je net binnen, kun je googlen op contact groepen en zo iets vinden wat je interesseert en kun je ook eenmaal meer ingeburgert meer prive kletsen en doorschuiven…

Zoiets moet toch mogelijk zijn lijkt me…


Ik ben voor 8)

Maar gezien de stilte vanaf de modies vrees ik dat we dat op ons buik kunnen schrijven…

ow sas :lol: ben bang dat je gelijk hebt

@renzosmam wrote:

Maar gezien de stilte vanaf de modies vrees ik dat we dat op ons buik kunnen schrijven…




Ik vind het eigenlijk best jammer dat er niet op gereageerd wordt.

Ik vind het een héél goed idee van Cell :think:

Nou, ik heb het gisteren nog met een modie erover gehad, waarom het nou was… en ik kreeg te horen dat ze het vaker gehoord hebben, die vraag… Misschien zijn ze er flauw van… :mrgreen:

Wat niet wegneemt, dat ik het er ook niet mee eens ben… heb ik ook aangegeven… dat: de een wel, de ander niet gevoel… Vind ik ook minder…

Misschien dan nu nog 1x komen, beste modies… om het voor eens en altijd eens uit te leggen aan diegene die t nog niet weten…



en dan misschien ooit, ooit… dat het veranderd mag/kan worden? pleassseeeeee :mrgreen:

en is het anders geen idee om alleen de aankopen te showen in showtoppic?



Zo kan de rest van kok toch nog heerlijk met jullie meegenieten :thumbup:



Maar het liefst zou ik ook zien dat jullie gewoon bij de babbelaars terecht kunnen, zie niet in waarom dat niet mogelijk is.

Huh?

Flauw van!

Joh als modie van een forum zul je altijd dezelfde vragen krijgen.

Mensen gaan en er komen weer nieuwe mensen … vind ik een beetje een rare opmerking :eh:

Nou ik weet niet of ze er flauw van zijn hoor :-* … ik weet wel dat die vraag van mij hun bekend was… ze hebben em vaker beantwoord hoorde ik… dus ik persoonlijk, dacht… dat het om die reden KON zijn dat we nu niks horen… :wink:

Ik werd net gewezen op dit topic ik heb alleen de laatste pagina gelezen



Victoria klein adviesje goed lezen wat Fai schrijft en niet oordelen voor je van mij of een andere modie gehoord hebt dat we er flauw van worden.



Jullie kennen ons standpunt allang dat heb ik meerdere malen via PB uitgelegd. Voorlopig komt daar geen verandering in.

Ik heb voor : Ja, komen jullie terug? gestemd…!!



Waar moet ik nu anders die leuke linkjes vandaan toveren. En al jullie mooie kindjes bewonderen.



(of misschien wel beter, want het shoptopic heeft me al aardig wat geld gekost. Mijn jo.t.tum verslaving komt daar immers ook vandaan :oops: :mrgreen: )

@ruud wrote:

Ik werd net gewezen op dit topic ik heb alleen de laatste pagina gelezen



Victoria klein adviesje goed lezen wat Fai schrijft en niet oordelen voor je van mij of een andere modie gehoord hebt dat we er flauw van worden.



Jullie kennen ons standpunt allang dat heb ik meerdere malen via PB uitgelegd. Voorlopig komt daar geen verandering in.




Ik heb nog nooit via een pb uitleg gehad.

Ik vind het ook erg jammer dat jullie niet open staan voor suggesties.

Cell geeft er bijv 1 … daar wordt niet opgereageerd. Maar wel als ik Fai verkeerd begrijp :eh: erg jammer :eh:



En verder wat Fai schrijft klopt ook, dat: de een wel, de ander niet gevoel…

ik bemoei er dan toch ook maar even mee :oops: maar sorry hoor Ruud, ik snap het standpunt echt niet…

Wat is de voorwaarde om wel apart te mogen gaan? Als we ons nu de kinderkledingmama’s noemen mag het dan wel??

Victoria, je maakt mij absoluut niet wijs dat jij de conversaties die via pb gevoerd zijn en die met mijn toestemming doorgezonden mochten worden niet gelezen hebt.



En niet openstaan voor suggesties… Dit forum is zo groot vanwege ons luisteren naar suggesties, vanwege de enthousiaste gebruikers en vanwege de duidelijke open opzet. De suggesties zijn gehoord en misschien doen we er tzt bij een volgende grote wijziging iets mee maar nogmaals voorlopig niet.

@ruud wrote:

Victoria, je maakt mij absoluut niet wijs dat jij de conversaties die via pb gevoerd zijn en die met mijn toestemming doorgezonden mochten worden niet gelezen hebt.

.




Nee sorry ik heb geen pb’s ontvangen en/of gelezen.

Ik vind het nu een beetje raar overkomen … :eh:

hahahahahaa hebben jullie nou wel of niet zitten pb-en… :stuck_out_tongue:

Dan zal ik me wel vergissen…



Ik heb namelijk toen ik die vraag van verschillende leden van de mutsen club meerdere keren gekregen heb duidelijk gesteld dat mijn pb rond gestuurd mocht worden. Als jij die niet gekregen hebt zal ik hem wel even opzoeken als ik morgen tijd heb.

Maar Ruud, ik wil eigenlijk ook weten wat de criteria zijn :slight_smile:

Ik heb geen pb ontvangen destijds Ruud… anders ga ik die vraag niet stellen als ik t antwoord al weet… :angel:

Ik had ook t idee, via meetings… dat juist niemand wist waarom niet… :think:

DAAROM heb ik het dus ook gevraagd…

Ja Ruud, vind het ook erg vreemd… Waarom mogen bv. de witte motoren dan wel ‘afgeschermd’? Dat is toch ook een clubje dat bij contact zou moeten horen?

Begrijp me niet verkeerd hoor, want ik vind dat ze er ook best mogen zitten (of zelfs MOETEN zitten), maar vind dat de shoppers en ook dat de mutsen nu niet meer thuis horen in contact… Dat contact is allang gelegd nu… :think: De gesprekken gaan nu veel dieper dan een beetje oppervlakkig geklets…