Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

niet alleen de shoppers en de mutsen, wat Cell zegt zit een dikke kern in.

Misschien toch even terug lezen Ruud?

Waarom mogen wij dan met de engeltjes daar dan wel weer zitten Ruud?

Goh, ik lees steeds witte motoren langs komen…Ik ben een witte motor. 8)

Kunnen jullie dit aub via pb uitvechten.

Ben het totaal met de mutsen/kledingmama’s etc eens…

Het is te absurd dat jullie/wij niet afgeschermd mogen praten omdat jullie/wij begonnen zijn als contactclubje en dat er nu ‘iemand’ anders beslist dat dat voor altijd zo blijft…

Dat het dus blijkbaar niet kan veranderen met de tijd.

Jullie zoeken geen contact meer, wij ook niet…

En nu wordt het privepraten over je leven en kinderen dus moeilijk gemaakt…

Dat is toch raar. Een forum is er toch om mensen te leren kennen?

Dat doe je niet door alleen maar de maat van de kleding te praten…

Daarbij is het nog raarder dat je niet gewoon een nieuw onderwerp mag openen over hetzelfde in een afgeschermd gedeelte…

Ik wil ook even wat recht zetten want ik word er ook een beetje ‘flauw’ van dat de motoren steeds genoemd worden als voorbeeld.

Wij zijn op een gegeven moment naar de babies gegaan omdat de meeste van onze kindjes babies waren. Er kwamen steeds meer babies bij dus zijn we daar gebleven. Op een gegeven moment hebben we besloten naar de dreumessen te gaan, ondanks dat Lena zwanger was. Daarom zitten we nu daar.

We zijn dus niet begonnen met het zoeken van contact. We waren al een groepje. Welliswaar bij elkaar geraapt. Nu zijn wij een open groepje maar dat maakt denk ik niet veel uit in deze…

Ruud, ik heb destijds ook geen pb gehad maar heb er wel later met jou over gepb’t…Je weet dat ik het totaal niet eens ben met de argumenten van de modies…

Ik hou hier nu over op want dit kost mij al te veel energie op de vroege ochtend…

Ik neem mijn bokshandschoenen mee zaterdag…Tot dan…

L.ous misschien is het wel een keertje goed dat het zo uitgesproken wordt.

Natuurlijk is dat goed. Vandaar dat ik hier ook mijn relaas heb gezet en niet WEER aan het pb-en ben geslagen…Die zin hierboven is misschien dan ook niet zo handig van mij.

Dat erop terug gekomen wordt kan misschien wel er voor zorgen dat modies er flauw (Fai’s woorden, ik weet het, maar wel een goed wordt) van worden, maar blijkbaar is er te veel weerstand.

Er is een oneerlijkheidsfactor.

En die begrijp ik helemaal…

Tja is ook je hebt helemaal gelijk.

De moddies zouden hier best eens uitleg kunnen geven ,want ook ik ken de reden /uitleg niet!

Als ze dit dan naar de discussie verhuizen dan kan het ook niet veranderd worden . Dan valt er altijd te verwijzen naar deze topic.

Er valt heel zwart wit weinig uit te leggen…

De mutsen staan in contact omdat dat de meest voor de handliggende plek is voor een topic als de mutsen.

Overigens absoluut irrelevant maar:

De witte motoren staan daar niet omdat daar in theorie aanwas van “onder af” kan zijn er zullen namelijk nog altijd borstvoeding gevende dames bij blijven komen.

De Engeltjes staan niet in contact omdat in eerste instantie hier veel gevoeligere informatie besproken wordt dan in andere toics.

Shoppers staan wel in contact omdat dit gewoon een contact topic is en geen doorgroeiend “geboortegroepje”.

Het idee om een 2e afgesloten contact gedeelte te maken is misschien wel uitvoerbaar maar in elk geval gaan we dat niet op korte termijn doen.

Ik ga hier verder niet uitgebreid over in discussie omdat ik dit de meeste betrokkenen al meerdere keren via PB uitgelegd heb.

Kok is mede groot geworden door de open structuur. Als de huidige hang naar privé, afgesloten en anonimiteit verder door gevoerd zou worden op grote schaal is dat voor het forum absoluut ongunstig te noemen.

Begrijp ik nu goed, dat er hier een clubje dames is, dat geen eigen topic mag openen ergens waar ze lekker kunnen kletsen? Ze moeten perse bij contact gaan kletsen terwijl ze daar niet willen kletsen omdat het opener is en ze graag daar willen kletsen waar andere clubjes dames ook kletsen? En die mogen daar wel kletsen?

:eh:

Frischling je begrijp het niet helemaal goed. :wink:

En ik wilde zeggen:

Frischling, je begrijpt het helemaal goed… :slight_smile:

hihi JAAAAA… Ik snap het nu!!! Mijn ogen zijn geopend: wij shoppers zijn (bijna) allemaal borstvoedende mama’s!!! Wij horen bij het BV topic :lol: :lol:

Nou, dat idee had ik ook al, dat de meningen verdeeld zouden zijn :lol:

Ik moet zeggen: ik zie de logica van jou/jullie redenering totaal niet in Ruud.

Je mag elders dus alleen een clubje vormen als er mensen bijgelaten kunnen worden en als de informatie daar niet al te gevoelig is?

@Cyra wrote:

hihi JAAAAA… Ik snap het nu!!! Mijn ogen zijn geopend: wij shoppers zijn (bijna) allemaal borstvoedende mama’s!!! Wij horen bij het BV topic :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik kan ook shoppen onder het borstvoeden! :stuck_out_tongue:

@Madre wrote:

En ik wilde zeggen:

Frischling, je begrijpt het helemaal goed… :slight_smile:

nog harder :lol: :lol: :lol: :lol:

jij je bokshandschoenen… de modies ook… gaan we weer lekker modderworstelen… :drool:

@Frischling wrote:

Nou, dat idee had ik ook al, dat de meningen verdeeld zouden zijn :lol:

Ik moet zeggen: ik zie de logica van jou/jullie redenering totaal niet in Ruud.

Je mag elders dus alleen een clubje vormen als er mensen bijgelaten kunnen worden en als de informatie daar niet al te gevoelig is?

Frischling,

De overige groepjes zijn in grote lijnen allemaal doorgegroeid vanuit het zwangerschaps- en geboorte forumdeel.

In principe horen alle later gevormde groepjes met geljik gestemde naai, clubjes en recepten praat en noem maar op in contact te staan.

Buiten de 2 eerdere die daar vanwege de eerder genoemde uitleg staan.

Als wij nu voor 1 of 2 groepjes een uitzondering maken dan kunnen we dat morgen voor alle contact topics doen.

@Frischling wrote:

Ik kan ook shoppen onder het borstvoeden! :stuck_out_tongue:

Ik doe niks anders :lol:

Shoppers en Mutsen zijn natuurlijk ook pas gisteren van start gegaan :silenced:

Nadine, mutsen bestaan al heel lang, arm om schouders begonnen volgens mij…

Shoppers weet ik niet… ?

Dank je Ruud, nu snap ik je beter.

Alhoewel ik nog steeds denk: “Ah joh… geef die dames dat plekje…”