Wie sleept ons nu door de crediet-crisis???

@Madre wrote:

Goh, ik lees steeds witte motoren langs komen…Ik ben een witte motor. 8)

Ben het totaal met de mutsen/kledingmama’s etc eens…

Het is te absurd dat jullie/wij niet afgeschermd mogen praten omdat jullie/wij begonnen zijn als contactclubje en dat er nu ‘iemand’ anders beslist dat dat voor altijd zo blijft…

Dat het dus blijkbaar niet kan veranderen met de tijd.

Jullie zoeken geen contact meer, wij ook niet…

En nu wordt het privepraten over je leven en kinderen dus moeilijk gemaakt…

Dat is toch raar. Een forum is er toch om mensen te leren kennen?

Dat doe je niet door alleen maar de maat van de kleding te praten…

Daarbij is het nog raarder dat je niet gewoon een nieuw onderwerp mag openen over hetzelfde in een afgeschermd gedeelte…

Ik wil ook even wat recht zetten want ik word er ook een beetje ‘flauw’ van dat de motoren steeds genoemd worden als voorbeeld.

Wij zijn op een gegeven moment naar de babies gegaan omdat de meeste van onze kindjes babies waren. Er kwamen steeds meer babies bij dus zijn we daar gebleven. Op een gegeven moment hebben we besloten naar de dreumessen te gaan, ondanks dat Lena zwanger was. Daarom zitten we nu daar.

We zijn dus niet begonnen met het zoeken van contact. We waren al een groepje. Welliswaar bij elkaar geraapt. Nu zijn wij een open groepje maar dat maakt denk ik niet veel uit in deze…

Ruud, ik heb destijds ook geen pb gehad maar heb er wel later met jou over gepb’t…Je weet dat ik het totaal niet eens ben met de argumenten van de modies…

Ik hou hier nu over op want dit kost mij al te veel energie op de vroege ochtend…

Ik neem mijn bokshandschoenen mee zaterdag…Tot dan…

Amen 8) :angel:

Fai… daarom zeg ik het ook… :wink: Shoppers zijn van januari 2007 geloof ik… :think:

en we hebben allemaal kindjes in dezelfde leeftijdsgroep :wink: ik snap dat de witte motors het flauw vinden (om maar in dezelfde stijl te blijven) dat ze er steeds bij worden gehaald, maar het maakt de vergelijking wel makkelijker

sorry, hoor maar ik vind de uitleg dus echt niet kloppen! Mensen maken contact in contact, maar als er daarna een clubje ontstaat dat als club verder wil praten moet het toch uit contact??? Ook al is de aanleiding ooit kleding, naaien, recepten oid??? Maar dan mag je nergens anders naar toe omdat jullie het maar onzinkletspraatjes vinden :hand:

Dat is de reden dat we ergens anders verder zijn gegaan, jammer voor degene die ons dus missen :frowning: . Maar er is voor ons dus geen andere mogelijkheid op KOK omdat we nu eenmaal als interesse MAAR kinderkleding hebben :naughty:

@Cyra wrote:

Fai… daarom zeg ik het ook… :wink: Shoppers zijn van januari 2007 geloof ik… :think:

Was Vic toch mee begonnen he? Leuke merk kleertjes gezocht voor Sophie… :mrgreen:

ik lach me suf, maar Ruud, je zegt, kok is mede groot geworden…

nu zijn de shoppers hun heil al ergens anders gaan zoeken, wie zegt dat in de toekomst de mutsen en eventueel andere dames dit ook niet doen? Wegens deze reden?

Dan krimpt kok weer en ja, we hebben onwijs veel leden, maar hoeveel van die leden zijn er ook daadwerkelijk “echt” actief? (voordat er door de modies gegooit word op het feit dat kok veel leden heeft he :wink: )

Een nadeel…

het duurt dan wel weer veeeeeel langer voor het XX miljoenste bericht is geplaatst, want ik denk dat we daar helemaal goed in zijn :angel: (lang leve het monsteren :lol: )

als ik zie hoeveel berichtjes we nu al geplaatst hebben met ons allen :mrgreen:

@ruud wrote:

[

Als wij nu voor 1 of 2 groepjes een uitzondering maken dan kunnen we dat morgen voor alle contact topics doen.

En waarom niet? Ik heb het destijds ook al eerder gezegd, 9 maanden mama’s zijn mama’s die destijds contact zochten, idem voor de dreumesbabbelaars, peuterleuteraars. Allemaal contactgroepen die afgesloten praten. Waarom is het zo problematisch om gewoon het hele Contact deel besloten te maken?

Je noemt het argument dat in die mama topics steeds nieuwe bij kunnen komen nou dat is in ons topic toch ook zo? We krijgen regelmatig nieuw aanwas. Nog meer dan bij de augustus 2006 mama’s (daar vallen eerder mensen af)

Ik krijg gewoon heel sterk het gevoel dat het een principekwestie is geworden en dat de modies niet willen buigen voor de sterke argumenten van onze kant.

Afijn we zullen dus gewoon in ons eigen forum praten. Voor mij ook prima.

Het heeft niets met niet willen buigen te maken.

We willen gewoon niet het gehele forum afschermen. Contact is en blijft open.

En als er een klein groepje gebruikers is op de hele grote hoeveelheid actieve gebruikers die daar door hun heil leders zoeken dan zullen wij dat zeker betreuren maar dat is helaas niet anders dan.

@Mier74 wrote:

Ik krijg gewoon heel sterk het gevoel dat het een principekwestie is geworden en dat de modies niet willen buigen voor de sterke argumenten van onze kant.

Dat denk ik dus ook... :shifty:

Nou, ik vind de “redenaties” her en der behoorlijk krom… maar goed. Als men meent dat krom redeneren wel weer rechtgetrokken word, dan moet men dat maar doen.

Blijf het op zijn zachtst gezegd idioot vinden dat je eenmaal in contact een topic hebbende daar ook maar gewoon blijft.

Als ik kennis maak met mijn nieuwe buren, leg ik contact, dan praat ik echt niet meteen over mijn verleden, mijn verlangens, mijn toekomstplannen en andere privee zaken.

Maar als de buurvrouw een vriendin word, dan komt dat wel ter sprake.

Ik zou het dan niet fijn vinden als ik steeds wanneer ik daar kom, de buurvrouw de voordeur openzet zodat iedereen ons gesprek kan horen onder het mom van… wie weet leer ik zo nog andere buurvrouwen kennen…

Zo zie ik een aantal contact topics ook… ze begonnen, de deur stond open, ze praatten over koetjes en kalfjes en er kwamen af en aan nieuwe mensen bij die dezelfde interesses hadden.

Dat duurde een half jaar ofzo, op den duur is het groepje vol, hecht en word er ook over prive, soms wel degelijk zeer gevoelige zaken gesproken. (dat de engeltjes gevoeliger zaken bespreken… ja soms, andere keren ook niet, niet meer of minder dan het lief en leed dat er elders ook word gedeeld, wij hebben bijvoorbeeld laatst een neefje verloren, heel veel verdriet gehad, dat stond gewoon bij de augustusmama’s hoor :eh: )

Maar goed, eenmaal een vast groepje, zonder veel nieuwe aanwas, waar ook scheidingen, relatieperikelen, opvoedissues en andere dingen worden besproken, ik kan werkelijk niet begrijpen waarom dat niet door zou mogen vloeien naar een meer afgesloten stuk van Kok…

Heel jammer… standpunt of niet, je kan ook te standvastig zijn :shifty:

Cell… zou inderdaad wat zijn zeg: dat de buurvrouw de voordeur open liet :lol:

Maar vind dat je gelijk hebt hoor… Vind het gewoon een machtsspel aan het worden… :silenced: Zo ervaar ik het nu namelijk… :frowning:

Nou zat ik te denken he… contact is open… Omdat mensen die niet ingelogd zijn of nog geen forum lid zijn zouden kunnen zien wat hier allemaal te zoeken is?

En dan denk ik… Je komt toch niet op een forum als KOK om over naaien te praten… of shoppen… scrappen… Je komt toch op een forum als KOK om over zwanger worden/zijn te praten, om vragen te stellen etc? En dat zijn toch juist de delen die open zijn als ik t goed heb? (zwanger zijn/babyvraagjes/peutervraagjes).

Dan kan contact toch dicht? Mensen die geen lid zijn, die vinden toch wat ze zoeken, ook als je contact wel dichtgooit? :think: Of zijn er echt mensen die op dit forum gekomen zijn alleen maar omdat ze over scrappen of shoppen willen praten?

Wordt het trouwens niet eens tijd om dit topic te verplaatsen naar het discussie deel? :think:

Oh nee… het is ten slotte begonnen in de huiskamer he :silenced: :lol:

ruud doe niet zo eigenwijs!!!

We vinden je heus nog steeds geloofwaardig als je wél toegeeft :angel:

want ook deze witte motor vindt, ondanks gevaar voor haar eigen plekje, het ronduit krom hoe er beredeneerd wordt. Of nee, ik vind het niet krom, ik snap het onderscheid ergens wel (hoewel bij de mutsen echt helemaal niet, das toch echt een vergelijkbaar groepje, hoewel de motoren uiteraard leuker zijn en minder over seks praten…) maar ik snap niet dat als er blijkt dat dames het echt niet eens zijn met de plek van hun topic, er zo moeilijk gedaan wordt…

Nadine ruud is duidelijk geweest wij komen niet afgeschermd dus nu ook niet :wink:

Dames,

Jullie kunnen wel door blijven gaan over hoe bevooroordeeld wij wel of niet zijn etc etc…

Ik heb aangegeven dat we bij de eerst volgende aanpassing van het forum zullen kijken naar een andere indeling van oa contact en daar zullen jullie het voorlopig mee moeten doen.

Fiep bedankt voor de opsteker mbt mijn geloofwaardigheid! :mrgreen:

Eens met Cell.

Sommige groepjes groeien nu eenmaal uit tot hechte groepen.

Groepen waar intiemere dingen worden besproken.

Ik snap ook dat de moderators sommige dingen bij contact oppen wil houden om mee leden mee te kunnen krijgen.

Jullie zeggen dat er waarschijnlijk wel meer bv-mama’s zich zullen voegen bij de Witte motormama’s en dat ze daarom bij de dreumessen staan.

Maar zo geld het toch ook voor de shoppers…zij zullen toch andere shogekke mama’s ook verwelkomen om mee te praten en te showen?

Dat Geld denk ik ook voor de groepjes bij cotact die op provincie gaan of op plaatsnaam.

Al die groepen blijven toch nieuwe leden gewoon verwelkomen.

Dus waarom dan niet een nieuw forumgedeelte maken waar alle toics kunnen die wat afgeslotener kunnen.

Zet dan bij contact de linkjes naar de wat afgeschermde topics zodat nieuwe leden weten waar ze terecht kunnen.

:silenced: :silenced:

(shoppers weten wel wat ik bedoel :wink: :lol: )

ik vind het zo krom wat hier nu gezegd wordt :wall: ,

Het lijkt wel of het niet wil doordringen,

Toch is mijn mening dan dat ook de witte motoren en de vlindermamas naar contact moeten,<br /> diepgaande gesprekken of niet, Het is ook "maar" een contactgroepje. Net als de shoppers en de mutsen<br /> <br /> Nu is het ook maar oneerlijk verdeeld !<br /> <br /> Bij de shoppers is het toch hetzelfde, die hebben ook diepgaande gesprekken ( denk ik?!?! ) waardoor ze liever hebben dat ze in een gesloten stukje komen te staan net als de motoren en de vlindermamas.

Je trekt mensen geleik of je blijft zo scheef als wat :think: :wall:

@ruud wrote:

Fiep bedankt voor de opsteker mbt mijn geloofwaardigheid! :mrgreen:

maar die geloofwaardigheid staat wel op losse schroeven hoor als je je poot bij zoiets simpels zo stijf houdt :angel:

overigens heb ik nooit begrepen en snap ik nog steeds niet waarom shoppers het erg vinden als zij op merknamen gevonden worden via google. men heeft het over stalkers maar ik neem aan dat stalkers niet gaan zoeken op merknamen, maar op namen van kinderen en zo. :think: Hoe dan ook, het maakt niet uit dat ik dat niet snap; ik snap wel dat men liever in een afgeschremd gedeelte kletst, en dat het een beetje steekt als andere groepjes wel afgeschermd mogen kletsen.

OOOOH NEE! Ik zou echt niet willen dat de witte motoren en de vlindermama’s terug moeten! Dat is ook echt absoluut niet het doel van deze discussie!