wie is de mol 2012

Ik blijf bij liesbeth hoor…

Ik blijf bij William of Frits. (denk ik…)

Maarten was zo overduidelijk niet de mol :mrgreen: vind t wel jammer dat ie eruit is, hij was zo’n betrouwbare stabiele factor in 't midden. En ja, wie gaat er nu de pot bewaren…

Ja klopt, die had een gele pet, maar wel altijd zo’n vorm ped.

Rood is toch een mollenkleur ofzo? Was dat 2 seizoenen geleden niet overal in terug te zijn bij dé mol?

@Huggie wrote:

Ja klopt, die had een gele pet, maar wel altijd zo’n vorm ped.

Rood is toch een mollenkleur ofzo? Was dat 2 seizoenen geleden niet overal in terug te zijn bij dé mol?

Dat is ooit het geval geweest, maar wat in een vorig seizoen geldt hoeft nu niet meer van toepassing te zijn. :slight_smile:

Vanavond is de eerste keer dit seizoen dat ik kijk, en ik vind Marit een beetje irritant doen met de fietsopdracht. :shifty:

door de reacties op de uitslag van de laatste opdracht, blijf ik bij Liesbeth

Bij mij gaat mijn mollengevoel alle kanten op behalve de goede volgens mij!

ik blijf nog bij hadewych, maar ga volgende week liesbeth ook eens wat meer in de gaten houden…

Ik vond ze alle 7 verdacht, haha! Ik blijf bij Marit met Liesbeth als goede tweede.

Zagen jullie ook dat grafkruis met ‘List’ erop?

Liesbeth List

Op het bord in de laatste loods stond ‘Hoog, kijk omhoog.’ Als je omhoog keek zag je het bord van Hadewych.

Ik blijf bij Liesbeth, laatste opdracht van onderhandelen was natuurlijk cruciaal, eerst zorgt ze er voor dat de vrouwen voor executie afblazen gaan, daarna zegt ze dat tijdens het gesprek met Frits het kwartje pas valt en wil ze gaan afspreken om voor the next best thing te gaan, meerderheid executie door laten gaan, vervolgens gaan de mannen daarvoor, doet zij er groen in en opdracht is gelukt. Okee, het kan ook één van de mannen zijn die op het laatste moment voor groen gingen, maar dat denk ik niet, ik vond ze ook zo naar elkaar kijken zo van: Hee, de meiden hebben geen rood gekozen.

Frits had een tshirt aan met Reegan for president.

En in de laatste opdracht niet meer en zat hij in de stoel waar Reegan ook in heeft gezeten.

Alleen de mol weet welke opdracht erna komt.

En het kruis was ons ook opgevallen met list erop.

En ik ben ook wel benieuwd wat er dan op de trui van liesbeth stond. Die groene die ze aanhad tijdens het onderhandelen. Stond een tekst op in een andere taal.

Beetje rondneuzen op internet en ik weet wat er op haar trui stond.

ik spreek geen ijslands. Naja geen echte hint dus volgens mij.

@Mutsie86 wrote:

Frits had een tshirt aan met Reegan for president.

En in de laatste opdracht niet meer en zat hij in de stoel waar Reegan ook in heeft gezeten.

Alleen de mol weet welke opdracht erna komt.

En het kruis was ons ook opgevallen met list erop.

En ik ben ook wel benieuwd wat er dan op de trui van liesbeth stond. Die groene die ze aanhad tijdens het onderhandelen. Stond een tekst op in een andere taal.

Er stond op zijn t-shirt toch Kennedy, geen Reegan?? Vandaag maar een keertje terugkijken :think:…

De tekst van de trui van Liesbeth had ik idd ook opgezocht haha!

Oh dat kan ook, wij zaten daarover te praten bij het onderhandelen. En toen had hij dat shirt niet meer aan.

Zo van: had hij net niet zo’n tshirt aan?

Oh ik zat helemaal op William, maar ik vind Marit nu ook erg verdacht.

Maar als ik dit zo lees van het shirt van Frits…en de aflevering heette ‘iemand anders’ tja dan twijfel ik weer.

Zo leuk dit! :clap:

Liesbeth, na de gezichten bij het draaien van die laatste kaart ben ik alleen nóg maar zekerder van mijn zaak geworden…

Frits heeft er geen rekening mee gehouden dat Will of Marit ook de mol kunnen zijn en zijn hele vage plan met rood en groen stemmen was niet helemaal doordacht natuurlijk.

Behalve als hij de mol was en zelf groen heeft gestemt zodat de pot weer op 0 staat nu.

Ik weet het niet hoor, ik vind er meerdere verdacht, maar dit vond ik wel opvallend.

@knipoogje1983 wrote:

Op het bord in de laatste loods stond ‘Hoog, kijk omhoog.’ Als je omhoog keek zag je het bord van Hadewych.

Ja, maar als er staat “hoog, kijk omhoog”

Dat weet ik aan welke songtekst me dat doet denken:

Ramses Shaffy.

en wie speelt Ramses in het theater?

Dus ik blijf bij William.

ook in het mollendagboek daar een verwijzing naar:

“Ik wist natuurlijk allang dat alles op het spel zou worden gezet in de laatste opdracht van deze aflevering, dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen. Sterker nog: ik kon m’n best doen! Maar goed, ik kon natuurlijk niet zeker weten dat de onderhandelingen zo goed zouden uitpakken.”

William was bloedfanatiek bij dat spel, en de melding dat hij niet zeker kon weten dat de onderhandeling zo goed kon uitpakken geeft mij de indruk dat het William wel eens zou kunnen zijn.

pfff er zitten zoveel linkjes naar De Mol in het programma… maar zoveel verschillende Mollen? :lol: