wie is de mol 2012

Joehoe, ik zit weer klaar. Ik merk wel dat het hier minder leeft dan vorig jaar.

Na de eerste aflevering ben ik voor Liesbeth gegaan, dus daar ga ik extra goed opletten.

ik zit ook weer te kijken.

Ik heb besloten dit jaar gewoon te kijken en niet overal wat achter te zoeken… Heb het toch altijd fout, hihi

Voor een wiskundige houd maarten zich wel erg dom…

Ik blijf bij Liesbeth, je kunt overal iets achter zoeken natuurlijk, maar ik denk nog steeds dat Liesbeth het is.

heb ook weer gekeken…

vind het toch altijd lastig om iemand aan te wijzen.

mn man had het vorig jaar goed… hij kijkt niet eens… maar even met een scheef oog en ja hoor hij had gelijk (grrrr)

nu denkt ie dat het die zwemmer is… we zullen het zien :stuck_out_tongue:

ik heb echt geen flauw idee!

kijk meer omdat ik het leuk vind om te kijken… en tuurlijk ben ik benieuwd maar ik denk ook dat ze de afleveringen zo uitzenden dat je niet alle echte mollenstreken goed in beeld ziet… en wel de zogenaamde mollenstreken…

Hmm, ik heb besloten vanaf de volgende uitzending te proberen ‘gewoon’ te gaan kijken, zonder op mollenstreken te letten :mrgreen:

Heb vandaag ook al 3x gewisseld, ik weet 't niet meer.

Blijf hangen bij William, of Tim (om wat Marit zei, klink logisch) of Annemarie… of of of …

Maar dat wil ik dus juist niet, ze zijn toch allemaal expres dingen aan 't doen of juist niet aan 't doen. En ik zie dingen die er niet zijn en vice versa.

:lol: wat een gedoe…

Ik zat gisteren op Dio. Dacht: Of die is de mol of gewoon zo dom. Nou gewoon zo dom dus :mrgreen:

Maar gebeurt me elk jaar weer :lol: Denk ik de mol gevonden te hebben gaat hij of zij er die aflevering uit :mrgreen: Misschien moet ik eens op iemand gaan letten die ik helemaal niet verdenk :think:

Ik switch naar Hadewijch na het zien van deze aflevering…

Edit, na een korte brainwave zojuist denk ik tóch Liesbeth als de mol…

ik blijf nog altijd op hadewych zitten…

misschien tunnelversie, maar voor nu echt al 2 afleveringen mijn mol

Ik heb op internet tijdens wie is de mol op wikipedia gekeken. En maarten heeft op 2 vragen sowieso gelogen. Hij zei dat hij 2 meter 4 was en hij is volgens wiki 2 meter 2. En zijn eindtijd eindigde op ,6 en niet op 5 zoals hij zelf zei.

Maar volgens mij logen er nog meer, kan dat verschil van 28 anders niet verklaren. Vooral met huisnummers en schoenmaten was het makkelijk sjoemelen denk ik.

Ik zit nog steeds op William, net even iets te gedienstig.

Met daarnaast nog Liesbeth, die deed zo haar best om te zorgen dat ze de opdracht wel haalden, zij zal als ze de Mol is, wel hebben geweten dat Maarten had voorspeld dat ze het niet haalden, en dan is het dus een mollenstreek.

Ik heb net de herhaling gekeken en tot nu toe vind ik het een leuk seizoen.

Boven verwachting vind ik Marit leuk… :inlove:

Wie de mol is weet ik niet. 5 minuten voor het einde zat ik op Dio, maar ik denk dat ik dit jaar hetzelfde als Willy ga doen… :thumbup:

Vanavond weer! :dance:

Ik heb dus echt géén idee, vind (bijna) iedereen verdacht, voorlopig dus nog geen mol voor mij.

Wat een top spel!

@Esther75 wrote:

Ik heb op internet tijdens wie is de mol op wikipedia gekeken. En maarten heeft op 2 vragen sowieso gelogen. Hij zei dat hij 2 meter 4 was en hij is volgens wiki 2 meter 2. En zijn eindtijd eindigde op ,6 en niet op 5 zoals hij zelf zei.

Maar volgens mij logen er nog meer, kan dat verschil van 28 anders niet verklaren. Vooral met huisnummers en schoenmaten was het makkelijk sjoemelen denk ik.

Ik zit nog steeds op William, net even iets te gedienstig.

Met daarnaast nog Liesbeth, die deed zo haar best om te zorgen dat ze de opdracht wel haalden, zij zal als ze de Mol is, wel hebben geweten dat Maarten had voorspeld dat ze het niet haalden, en dan is het dus een mollenstreek.

Hoezo heeft Maarten sowieso gelogen? Ik ben misschien hier te nuchter voor, maar verwacht van iemand dat hij beter weet hoe lang hij zelf is dan een of andere site op internet. Wie zegt dat die site gelijk heeft. :think:

Ik ga vanavond eens op Hadewijch letten.

moet je doen mutsie!

dat is echt mijn mol namelij :mrgreen:

Mijn mol: Tim

@Huggie wrote:

Of William, met zijn rode pet zoals Art net zei, Henk van Alfred j. Kwak had ook altijd zo’n pet op, of ga ik nu te ver?

@Huggie wrote:

@Huggie wrote:

Of William, met zijn rode pet zoals Art net zei, Henk van Alfred j. Kwak had ook altijd zo’n pet op, of ga ik nu te ver?

Is Henk een mol ofzo?

Toen Maarten op die toren stond en zei dat ze in feite 4 eilanden zagen en toen daarna het telefoonnummer klopte wist ik al zeker dat hij de mol niet was.

Ik neig nu naar Tim of William. Maar Marit of Liesbeth zou ook nog wel kunnen, haha!

Ik blijf toch maar bij Liesbeth, er is vandaag veel verdiend en zij is weinig toto actie gekomen, dus kan nog steeds de mol zijn.

ik zit nog steeds op Frits. of Tim of William :lol:

vind die rode pet bij de mol wel grappig ja, dat had Henk van AJ Kwak inderdaad ook altijd :mrgreen:

Uhh henk van alfred jodocus kwak had toch altijd een gele pet op?

Hadewijch, op gelet maar kwam voor mij niets bijzonders uit.

Ik denk nog steeds helemaal niemand al heb ik ook op Marith gelet.

William vind ik ook een beetje verdacht.

Maar bij dat spel met de jokers en de envelop. Ik zei al tegen hub, de mol pakt natuurlijk jokers want die weet wat er in de envelop zit en geld is niet handig.

Ja zegt hij: of hij pakt juist express de envelop. Ja daar ging mijn theorie :lol: :lol: