wie is de mol 2012

weet niet of het bij andere al bekend was, maar ik zie nu de kandidaten voor wie is de mol 2012!

Anne-Marie Jung is actrice en musicalactrice. Op dit moment schittert zij als sidekick van André van Duin in zijn nieuwe theatershow.

Dio is een Nederlandse rapper. Binnenkort verschijnt zijn nieuwe album.

Frits Huffnagel is VVD-politicus, TV-commentator en sinds enige tijd is hij te horen als presentator op radio en TV.

Hadewych is zangeres & actrice. Ze is te zien in speelfilms als ‘Moordwijven’, ‘Diep’, ‘Nachtrit’ en ‘Kicks’.

liesbeth Staats is verslaggeefster en presentatrice. Sinds 2011 heeft ze een eigen productiebedrijf.

Maarten van der Weijden is Olympisch zwemkampioen en bracht eind augustus 2009 een autobiografie uit, getiteld ‘BETER’.

Marion Paauw is schrijfster. In 2012 worden twee boeken van haar verfilmd.

Marit Bohemen is presentatrice en actrice. In 2012 speelt ze in de nieuwe AVRO-jeugdserie ‘Koen Kampioen’.

Tim Kamps is cabaretier en muzikant. Momenteel is hij met het Monica Da Silva Trio bezig met een succesvolle tour.

William Spaaij is musicalacteur, zanger en danser. Op dit moment vertolkt hij de jonge Ramses Shaffy in ‘Ramses, de musical’.

Seizoen 12 van Wie is de Mol? vindt plaats in IJsland en wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers.

:dance: Heb er al weer zin in!!

Donderdag 5 januari

@Ikke31 wrote:

Donderdag 5 januari

:dance: Ik heb er ook zin in!!

En fijn dat er een andere presentator komt.

Ik vond deze helemaal niet leuk. Weet zelfs even z’n naam niet meer :lol:

ik weet zijn naam zo ook niet meer :think: maar vond hem wel leuk. Vond hem echt bij widm passen met zijn stalen blik altijd.

benieuwd hoe art het gaat doen!

Oh super, IJsland! Daar zou ik zelf ook nog wel eens heen willen.

De vorige presentator vond ik absoluut niet slecht (Pieter Jan Hagens), ik vond hem er wel bij passen.

Ben heel benieuwd hoe Art het gaat doen. Ik zie hem ineens overal en nergens opduiken volgens mij.

Van de deelnemers komen misschien 2 of 3 gezichten me bekend voor, de rest misschien gaandeweg wel :oops: .

Ik heb er weer helemaal zin in!!

Jaaa nieuw seizoen, leuk! Alle namen zeggen me niks, maar dat krijg je als je nooit tv kijkt :stuck_out_tongue:

Ik ken niemand van de kandidaten maar ik ben enorm op Art! (vorig jaar was hij kandidaat toch?) Ik vind het juist leuk als ik kandidaten niet ken, kan je toch meer blanco er in, spannender!

ik snap dus echt niet waarom ze voor bners gaan en vervolgens met een rijtje onbekende bekende nederlanders aankomen :think: waarom dan je beperken tot bners terwijl er vast heel wat interessantere totaal onbekende nederlanders zijn die graag kandidaat willen zijn…

Leuk leuk leuk, ik ken er een paar wel de helft ofzo, de andere niet.

Oh en IJsland, toplocatie natuurlijk!! :dance:

ik ben een echt widm fan, maar ik vond Art vorig jaar geen leuke kandidaat, hij heeft alleen gewonnen omdat de Mol tactisch bezig was en hem zo “meenam”.

En Art heb ik in een aantal programma’s als presentator gezien en echt fan van zijn presentatiestijl ben ik niet.

Pieter Jan wist de aandacht bij WIDM te houden, maar Art Rooijakkers richt in ieder programma de aandacht op … Art Rooijakkers, In Fort Boyard, mag ik uw kussen, de Spaanse droom.

In dat soort programma’s zal dat wellicht minder erg zijn, maar bij WIDM wil ik me in het puzzelen verdiepen en niet steeds me moeten concentreren op Art en zijn moeilijke intonaties enzo.

Nee, dan liever Pieter Jan, Karel of nog beter Angela weer terug.

ken er ook niks van :lol:

ach ja,tis altijd wel were leuk om te zien

(peking express komt ook weer) :angel:

@judith wrote:

ken er ook niks van :lol:

ach ja,tis altijd wel were leuk om te zien

(peking express komt ook weer) :angel:

Ja, en weet je wie dat altijd presenteerde?

Juist! Art Rooijakkers :lol:

Ik denk dat ik 3 deelnemers ken. Of ja die ken ik zeker, maar twijfel of ik er meer ken, misschien als ik ze eenmaal zie.

Vond Pieter Jan eigenlijk ook prima als presentator. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan met Art… 5 januari staat in ieder geval in mijn agenda :smiley:

Ja, leuk! Ik ken alleen Marit en Maarten, de rest niet. Vind ik ook nooit erg, het gaat om het spelletje en niet om hoe een bekende Nederlander het er vanaf brengt. Maar wel waar wat Fiep zegt, er staan genoeg onbekende Nederlanders te springen om mee te doen, gaan ze allemaal van die vage “bekende” Nederlanders erin zetten.

En ja, Peking express, ook heel gaaf dat dat weer terug komt!

Pieter-Jan Hagens had ik geen problemen mee. Ook niet met Angela en ook niet met Karel. En Art is ook wel leuk (ook om te zien) toch?

@fiep klophout wrote:

ik snap dus echt niet waarom ze voor bners gaan en vervolgens met een rijtje onbekende bekende nederlanders aankomen :think: waarom dan je beperken tot bners terwijl er vast heel wat interessantere totaal onbekende nederlanders zijn die graag kandidaat willen zijn…

precies mijn gedachte…

dan liever een stel “gewone” mensen dan dan b-keus aan bn’ers

Ik ga ook weer kijken off course!! :dance: :dance:

(en zag trouwens ook weer reclame voor peking express :dance: )

Oh ik was mosterd over peking express, krijg je als je niet alle reacties leest :oops:

@teun wrote:

@fiep klophout wrote:

precies mijn gedachte…

dan liever een stel “gewone” mensen dan dan b-keus aan bn’ers

Zo ontzettend B-keus zijn ze niet.

Ze zijn alleen iets minder bekend bij het grote publiek.

B keus vind ik meer van die afgevallen reality-show figuren ed.

Ik denk dat je ze met de titel “B-keus artiesten” tekort doet.

En Art, tja ik vind Art niet zo leuk geloof ik, maar misschien kom ik daar nog op terug.

Ik kan in ieder geval niet wachten, op welke dag gaan de uitzendingen komen?