Net zoals de afgelopen jaren op donderdagavond.
Mijn man vertelde me gisteravond inderdaad ook dat peking express weer gaat beginnen.
Super leuk!
Jaaa! Ik heb er al helemaal zin in!
@fiep klophout wrote:
ik snap dus echt niet waarom ze voor bners gaan en vervolgens met een rijtje onbekende bekende nederlanders aankomen :think: waarom dan je beperken tot bners terwijl er vast heel wat interessantere totaal onbekende nederlanders zijn die graag kandidaat willen zijn…
Dan ligt het dus niet aan mij dat ik welgeteld 2 namen ken. Ik vind het, denk ik, ook leuker met onbekende Nederlanders. Of zorg dan dat je komt met èchte BN’ers!
IJsland is natuurlijk wel erg gaaf. Is het daar al een keer eerder geweest of heb ik het nu mis?
En Art…ik ben benieuwd. Heb hem alleen nog een paar keer in Fort Boyard gezien en ik weet nog niet 123 of ik hem vind passen bij WIDM. We zullen zien.
@fiep klophout wrote:
ik snap dus echt niet waarom ze voor bners gaan en vervolgens met een rijtje onbekende bekende nederlanders aankomen :think: waarom dan je beperken tot bners terwijl er vast heel wat interessantere totaal onbekende nederlanders zijn die graag kandidaat willen zijn…
Volgens mij is het onderhand een sport om bekendere Nederlander te worden door aan dit soort programma’s mee te doen. Ik herken ze dan naderhand van oh ja die deed aan dit of dat mee
@teun wrote:
@fiep klophout wrote:ik snap dus echt niet waarom ze voor bners gaan en vervolgens met een rijtje onbekende bekende nederlanders aankomen :think: waarom dan je beperken tot bners terwijl er vast heel wat interessantere totaal onbekende nederlanders zijn die graag kandidaat willen zijn…
precies mijn gedachte…
dan liever een stel “gewone” mensen dan dan b-keus aan bn’ers
Ja precies. Ik ken echt bijna geen van de bn-ers :think:
Ijsland - leuk.
Leuk heb er weer zin in!!
het zijn voor mij ook veel onbekenden hoor…
misschien dat ik sommigen eerst moet zien…
en art… :inlove:
ben benieuwd naar hoe hij het gaat presenteren…
leuk leuk leuk…
moet alleen de eerste afleveringen er altijd zo inkomen met de namen e.d.
ook hier gaat het weer gevolgd worden, donderdag is het zo ver… :dance: :dance: :dance:
Zijn we er klaar voor!? Ik heb er helemaal zin in!! :lol:
Ik zit er helemaal klaar voor. Heb net op hyves alvast een voorspelling gedaan :mrgreen: . Afvaller: Dio, Winnaar: Maarten, Mol: Marit. Tis maar op gevoel, kijken of ik dit over anderhalf uur nog zeg.
ik heb er ook zin in! al weet ik nog niet of ik vandaag kijk, neem hem zoiezo op, want moet om kwart voor tien weg naar mijn werk en dus nog omkleden en spullen pakken.
Ik ga zo voor het eerst sinds jaren ook weer eens WIDM volgen, andere keren dacht ik er elke keer niet aan…
Art vind ik wel een leuke presentator…Ben benieuwd…
Ik kijk straks op uitzending gemist.
wat een gekke bijna one-mans-show van frits was dat zeg :eh: :eh:
maar ik vond het wel weer leuk.
Je kon me weg dragen toen Marit zo met die handen omhoog aan kwam lopen. En dan was ze ‘per ongeluk’ over die streep heen gelopen. Yeah right 8) Strakke actie om ze zo in verwarring te brengen :mrgreen:
Ik zeg nu Liesbeth.
Nou ik weet niet wat ik er van moet vinden. Heb echt geen idee wie de mol kan zijn!
En die actie van Marit, echt geniaal!
Ik vind die uhhh Frits ofzo een beetje ja uhh apart mannetje Mocht er van mij wel uit maja.
ik zeg Frits. vond hem er net als een molletje eruit zien met zijn zonnebril :mrgreen: en die groene jas, groen van de natuur, knalt hij er behoorlijk mee uit…
en Dio met zijn pet ‘very special’
Wat Marion zei vond ik ook wel een goede: iemand moest er voor zorgen dat die munten gevonden werden, want daarmee kon de 2e opdracht gespeeld worden. Frits heeft ze gevonden. en Frits stuurde iedereen een kant op, en kon daarna zelf de kant oplopen van de munten…
Ik vond het een leuke aflevering. En ook een leuke groep bij elkaar.
Ik ken er toch meer dan dat ik dacht. (Ik ben niet zo goed in namen, dus moet het van de gezichten hebben)
Doen we er ook weer een poll bij?
want na deze aflevering denk ik dat Liesbeth de mol is.
of Frits, maar dat komt denk ik door de manier waarop het uitgezonden is.