Ik ga ook voor Liesbeth zo afgaand op wat ik nu zag.
Vond Marith d’r actie eigelijk heel dametjesachtig geniaal… :mrgreen:
Ik merk dat ik met WIDM geen zin heb om heel erg op te letten en dat bovendien je allerlei clues weet ik veel waar vandaan moet halen. Bovendien manipuleren ze de beelden zo enorm, dat je van alles niet ziet en andere dingen juist wel.
Er lijkt soort van geen beginnen aan behalve maar een beetje op je gevoel af gaan. Dus ik kijk gewoon voor de lol en ga er vanuit dat ik er niets zinnigs van kan zeggen.
Ik heb heel erg op William zitten letten.
Hij was heel fanatiek bij het vliegtuig (is de mol meestal in het begin wel)
ging iedereen helpen (een echte pleaser), en wilde zelf in de richting van de vrijstellingen lopen (daar staken de anderen een stokje voor “ja, nu wel weer genoeg overlegd, doei”), want de vrijstellingen moesten inderdaad gevonden worden.
En dan gaat hij zo raar doen bij die balen omdat er jokers in zouden moeten zitten? er zitten niet altijd jokers in WIDM, zeker niet in de eerste aflevering.
Maar ik heb het meestal niet goed, vorig jaar wilde ik echt niet dat Patrick of Art de mol waren, had ik een soort blinde vlek, omdat ik ze gewoon niet leuk vond. Dus dan heb je een vooringenomenheid, en die is bij WIDM gewoon niet handig.
Het zal dus wel heel iemand anders zijn.
ik heb nog géén idee, ze konden allemaal de mol wel zijn gisteraaf als je het mij vraagt, wel wat aparte dingen gezien (iemand die babyfoto opgevallen in de leader met een mol logo erop???)
Maar om nou iemand aan te wijzen…ik ga voor een vrouw en als ik MOET kiezen dan Marit
@Bella wrote:
Ik merk dat ik met WIDM geen zin heb om heel erg op te letten en dat bovendien je allerlei clues weet ik veel waar vandaan moet halen. Bovendien manipuleren ze de beelden zo enorm, dat je van alles niet ziet en andere dingen juist wel.
Er lijkt soort van geen beginnen aan behalve maar een beetje op je gevoel af gaan. Dus ik kijk gewoon voor de lol en ga er vanuit dat ik er niets zinnigs van kan zeggen.
dat gevoel heb ik ook wel. heb ook niet meer zin om aan de hand van wazige tips te bedenken wie het is. en aangezien de laatste seizoenen iedereen zo’n beetje mollenstreken uithaalt om zich maar verdacht te laten lijken, is er aan het gedrag van de spelers eigenlijk ook nog maar weinig af te leiden. Vorig jaar daarom ook niet gevolgd, en dit jaar idd dus maar gewoon kijken als een bijna gewoon spelprogramma, met vaak tof geproduceerde opdrachten op mooie lokaties.
Wat een maffe uitzending! :mrgreen:
Vond William zich maar raar gedragen, met de jokers ineens tijdens een spel gaan zoeken, hij zat overal bovenop ook met dat overleggen idd.
Frits vind ik vreemd :think: dat commentaar er tussendoor en die rare gezichten trekken haha.
Zeemeermin, ik zag daar idd ook een M in (op zn kop en dus het 3-gebaar)
Marit met dr handen in de lucht :lol: en nog zo door kunnen lopen omdat die Dio bepaald de slimste niet was…
Op dit moment zeg ik William of Frits, maar ja… Dat zal dus wel niet :mrgreen:
wat vinden jullie trouwens van art? ik vind hem het wel leuk doen zo de eerste aflevering
@fiep klophout wrote:
@Bella wrote:Ik merk dat ik met WIDM geen zin heb om heel erg op te letten en dat bovendien je allerlei clues weet ik veel waar vandaan moet halen. Bovendien manipuleren ze de beelden zo enorm, dat je van alles niet ziet en andere dingen juist wel.
dat gevoel heb ik ook wel. heb ook niet meer zin om aan de hand van wazige tips te bedenken wie het is. en aangezien de laatste seizoenen iedereen zo’n beetje mollenstreken uithaalt om zich maar verdacht te laten lijken, is er aan het gedrag van de spelers eigenlijk ook nog maar weinig af te leiden. Vorig jaar daarom ook niet gevolgd, en dit jaar idd dus maar gewoon kijken als een bijna gewoon spelprogramma, met vaak tof geproduceerde opdrachten op mooie lokaties.
Vorig jaar vielen de hints ook erg tegen. Sommige waren zo vergezocht. En zal dit jaar niet anders worden, dus wij kijken gewoon leuk en zit niet echt te zoeken naar hints.
Ik heb net even een herhaling gekeken en ik ben nu al enthousiaster dan vorig jaar. Vind de samenstelling ook leuk… :thumbup:
En IJsland is natuurlijk prachtig…
ijsland is zeker prachtig!
hadewych is trouwens mijn mol na aflevering 1
@knipoogje1983 wrote:
wat vinden jullie trouwens van art? ik vind hem het wel leuk doen zo de eerste aflevering
Vind hem wel heel erg op Pieter Jan lijken hoor. Zelfs de zinnen zijn hetzelfde…
Maar hij is niet onaardig om naar te kijken :shifty:
@Willy wrote:
@knipoogje1983 wrote:wat vinden jullie trouwens van art? ik vind hem het wel leuk doen zo de eerste aflevering
Vind hem wel heel erg op Pieter Jan lijken hoor. Zelfs de zinnen zijn hetzelfde…Maar hij is niet onaardig om naar te kijken :shifty:
Hun hebben ook gewoon een script enzo

@knipoogje1983 wrote:
ijsland is zeker prachtig!
Ik vind ijsland ook prachtig om te zien!
Alleen voor wie is de mol een beetje saai tot nu toe :shifty:
@mamy wrote:
ik heb nog géén idee, ze konden allemaal de mol wel zijn gisteraaf als je het mij vraagt, wel wat aparte dingen gezien (iemand die babyfoto opgevallen in de leader met een mol logo erop???)
Maar om nou iemand aan te wijzen…ik ga voor een vrouw en als ik MOET kiezen dan Marit
Die viel mij ook op! Bij een dame was als enige een babyfoto te zien.
ik denk dat die babyfoto gewoon bij een opdracht hoort, dus daar zou ik me niet teveel op focussen vooralsnog.
ijsland vind ik tot nu toe helemaal nog niet saai, en denk at er nog veel meer mooie plaatjes voorbij gaan komen
die actie van marit was wel prachtig…
ze wilde heel nobel doen en zich opgeven, en toen ging die ene jongen jokers zoeken??? (whyyyy???) en daardoor was dio helemaal in de war…
van dio was het gewoon dom en hij was in de war… maar dat van die jongen die jokers ging zoeken slaat helemaal nergens op…
als die gewoon gezond verstand had kon hij die 2 dingen ook combineren…aangezien ze rustig voorbij liep kon hij hij gerust beschieten… ik snapte er iig niets meer van…wat een rare actie!
Ik heb donderdag gekeken en vrijdag de herhaling nog eens heeel aandachtig bekeken en er zitten idd nogal wat mollestreken bij meerdere kandidaten tussen.
Maar tot nu toe vind ik William nog het meest verdacht. (niet op Marit schieten en jokers gaan zoeken, proberen om mensen te manipuleren om de vrijstellingen niet te gaan zoeken (op de gletsjer, ‘we moeten eerst overleggen’ terwijl iedereen al een kaart van z’n teampartner gekregen had).
Marit lijkt me juist niet, want door zich over te geven op de brug, kon ze afgeschoten worden en zou er geld in de pot komen, is niet echt een mollenstreek toch.
Liesbeth vond ik ook erg wazig bij de eerste opdracht. Een beetje skeletjes opgraven op het strand. :think:
Hier ook een widm fan.
Blijf dit draadje dus zeker volgen!!
En natuurlijk meeschrijven
Eindelijk vandaag de herhaling kunnen kijken…
Ik ga voor Annemarie!
Ze was op de gletsjer naar de kokers gestuurd door Frits, waar de vrijstelling in de buurt lagen, maar ze kwam op een andere plek met kokers uit.
Zou ze dat expres hebben gedaan, zodat een ander de vrijstellingen zou vinden?
Zou de ze vrijstellingen alsnog hebben gevonden als Frits ze over het hoofd had gezien?
Bij de opdracht op de brug liet ze Liesbeth en Maarten voorgaan en werd daarna heel simpel neergeschoten door Frits, zodat er geen geld in de pot kwam.