wie is de mol 2012

@Esther75 wrote:

@knipoogje1983 wrote:
Op het bord in de laatste loods stond ‘Hoog, kijk omhoog.’ Als je omhoog keek zag je het bord van Hadewych.

Ja, maar als er staat “hoog, kijk omhoog”

Dat weet ik aan welke songtekst me dat doet denken:

Ramses Shaffy.

en wie speelt Ramses in het theater?

ja maar dat maakt niets uit, het is juist slim zo'n verwijzing ook nog eens te laten slaan op een eventuele mol..

Het moet natuurlijk wel alleen een hint blijven, ook voor de spelers, als hoog, kijk om hoog niet op iemand had geslagen weet gelijk iedereen dat er iets niet klopte.

Ik vind het wel een goede hint... :wink:

En weer iemand eruit…

Ik dacht er pas om 21u aan dat het donderdag was, dus ik moet de 1e helft terugkijken binnenkort. Ik vind Liesbeth steeds verdachter…

Ik blijf bij liesbeth, die blijft verdacht doen en ik blijf erbij dat er in aflevering 1 een dikke hint zit die haar aanwijst als de mol…

in de laatste opdracht was Tim ook behoorlijk verdacht bezig. Hij wist niet hoe snel hij een houten plank vast moest pakken, terwijl er duidelijk gezegd was dat de tijd in zou gaan als er een plank aangeraakt werd.

Ik blijf ook bij Liesbeth vanaf aflevering 1. En ik had nooit gedacht dat Frits eruit zou gaan, ik had echt gedacht dat ie de finale wel ging halen.

ai, iets gedaan wat niet slim is, en dus nu weten dat frits eruit is zonder datik de aflevering al gezien heb…

maar dan kan ik dus nog lekker in mijn tunnelvisie blijven en bij hadewych blijven :slight_smile:

in elk geval 1 persoon minder waar ik op hoef te letten dan als ik hem terug kijk.

en ook ik had niet verwacht dat frits eruit zou gaan… wel jammer, vond hem een leuke kandidaat.

op basis van de theorie dat je op 11.58 minuten in de aflevering steeds kunt zien wie afvalt in de volgende aflevering, blijft mijn verdenking op William nog steeds overeind. Ook de aflevering van vorige keer had het nl. goed, op 11.58 minuten kwam Frits het beeld inlopen.

Liesbeth!

Haar achternaam is Staats, de vorige aflevering heette “van voor naar achteren” maar draai het eens om…

@Esther75 wrote:

op basis van de theorie dat je op 11.58 minuten in de aflevering steeds kunt zien wie afvalt in de volgende aflevering, blijft mijn verdenking op William nog steeds overeind. Ook de aflevering van vorige keer had het nl. goed, op 11.58 minuten kwam Frits het beeld inlopen.

Ik heb waarschijnlijk iets gemist, maar wat heeft die theorie met William te maken? Ik ben trouwens ook benieuwd wie er op dat tijdstip in beeld kwam in de aflevering dat niemand er uit ging.

Ik blijf nog steeds bij Liesbeth

@Kwebbel83 wrote:

Ik blijf nog steeds bij Liesbeth

ik ook

Bij de allereerste aflevering kreeg ik een vreemd gevoel bij Annemarie en dat had ik nu weer.

ook met dat touwengebeuren. Die krokodillentranen en dan van oh de mol denkt natuurlijk dat ik niet ga dus ik moet gaan. en vervolgens bleek de mol gezegd te hebben dat zij wel zou gaan.

De 1ste vrouwenfinale :mrgreen:

Ben benieuwd.

tim had van mij mogen winnen, of de mol mogen zijn. jammer dat ie eruit is.

ik had drie verdachten, ooit, (william, tim, liesbeth), dus dan de laatste maar.

En ook na het zien van deze aflevering blijf ik bij liesbet…zul je zien dat ik met mijn briljante ideeën er weer de hele serie naast zit :? :mrgreen:

ik blijf nog altijd bij hadewych…

weet je wat ik raar vond: de titel van deze aflevering was: “Tim, Annemarie, Liesbeth”

Waar is/was Hadewych???

En ik heb echt nog steeds geen idee wie de mol is… Ik blijf gewoon lekker kijken! 8)

@Willy wrote:

weet je wat ik raar vond: de titel van deze aflevering was: “Tim, Annemarie, Liesbeth”

Waar is/was Hadewych???

die was in haar blocnoteje aan het opschrijven hoeveel bogen het plein had :wink:

Ik heb het gisteravond neit kunnen zien, vanmiddag met mijn zoon dan maar.

Maar als Annemarie er nog in zit kan zij dus nog steeds mijn mol zijn.

Ik vind t moeilijk…heb geen idee wie het zou kunnen zijn…