wie heeft er nog lang haar?????

Ik heb het hier in ene staart maar het is zit buij mijn BH bandje hahah En het is mijn eigen kleur hihi



Zo zit ik achter de pc te KOK-en hihi



Kus celesta

Ik heb ze nu kort, maar ik wissel nogal eens, wil ze nu weer eens wat langer laten groeien, maar niet heel lang, een bob ofzo…



Ik zal eens zoeken hoe het was met lang haar, maar dat is al zeker 5 jaar geleden, had het ook altijd opgestoken of in een staart of vlecht.

Anne-Marie, ik vind kort echt mooi bij jou staan. Lekker pittig :thumbup:

staat ook leuk meid. lekker pittig… leuk



Kus Celes

Daarom twijfel ik nu ook zo, of ik ze wel moet laten groeien???



Maar ik wil weer eens wat anders…ze zijn nu op deze lengte, wel met een band in mijn haar, maar is al niet heel kort meer

Ik wil trouwens ook een heel andere kleur :mrgreen: Wil weleens blond proberen, maar weet niet of ik dat durf. Ik heb zoiets van nu kan dat mooi, en als het niks is dan kan ik het altijd weer naar donker verven toch??

Ik heb ook lang haar, ok niet de mooiste foto deze is genomen 2 weken geleden net na de bevalling maar ik had ff geen andere :mrgreen:

@Anne-marie wrote:

Ik wil trouwens ook een heel andere kleur :mrgreen: Wil weleens blond proberen, maar weet niet of ik dat durf. Ik heb zoiets van nu kan dat mooi, en als het niks is dan kan ik het altijd weer naar donker verven toch??




Nou ik zouhet gewoon doenhoro meid… Inderdaad kan je het dan toch gewoon weer verven hihi. Af ent oe gek doen mag hoor



@ Francis: best een goede foto hoor . Wat heb ij lang haar zeg… wow super mooi ook.



Kus celes

Ja Francis ik wist dat je lang haar had, maar zooooo lang, wauw!

Ja hier ook lang haar hoor :dance: Als peuter had ik stekeltjes, dat vond ik zo verschrikkelijk dat ik net zo lang gezeurd heb tot ik het mocht laten groeien. Daarna nog 1x in een puberverstandsverbijstering het helemaal kort laten knippen. Maar verder altijd lekker lang! Langer dan dit (zie foto) krijg ik het trouwens niet, het gaat na deze lengte enorm afbreken. Maar hier ben ik al heel tevreden mee hoor :wink:

jij hebt inderdaad ok lang haar ja…

wow



ik heb het zelf oko enik ben er erg blij mee hihi



Nooit meer kort voor mij hoor hihi

Hier nog een langharige! Korthaar vind ik echt niet mooi staan bij mij. Het groeit bij mij ook veel te snel om er een leuke model in te hebben. Ik ben niet het type dat elke 3 weken naar de kapper gaat.

Dit is wel lekker makkelijk zo.

ik heb ook lang haar tot op mijn billen , ik heb ze nog nooit korter geha ddan mijn bh bandje ik laat meestal de split knippen en de puntjes hihih dat is erg zeldzaam voor een kapster :mrgreen: en ehhh foto geen idee zal ik moeten zoeken





yep ik heb iets gevonden , maar geen mooie foto’s de hele dag met los haar in eeen waaierige dierentuin is natuurlijk niet de beste omgeving voor lang haar

o, als ik aan die luizen denk in mijn kindertijd :sick: uren in bad zitten en mijn moeder met de pietenkam maar kammen.

francis inderdaad erg mooi haar en gezond :thumbup:

weet je wat ook zo vervelend is,dat je moet staan bij de kapper :doh:

ik hen hier een foto gevonden van mijn diploma uitreiking .

erg leuk zo te zien dat er ook nog moeders zijn met lang haar :mrgreen:

en mijn moeder baalde dat ze s,morgens mijn haar moest kammen en dan was het au au au ,wie mooi wil zijn moet pijnlijden zei ze dan :roll:







gr mel

ik heb ze altijd lang gehad tot net over mijn bh bandje.



maar ze waren wat kapot dus er moest een stuk vanaf :cry:



dus heb ik nu extesions in dezelfde lengte als ik ze had voor de kapper er een stuk af haalde.



2 dagen na de kapper laten zetten :lol:

wat hebben jullie toch mooi haar meiden… wow Kijk ik heb zelf oko lang haar hoor eni k magook niet klagen maar jullie hebben het allemaal zo lang…



Ik ben al jaren benig het zo lang te krijgen maar lukt echt neit ook niet met de kapper… hihi Zij knipt er amper wat af hihi



Kus celes

Ik heb altijd lang gehad, en sinds nu bijna 1 jaar kort, in het begin was het zodat ik het achter mijn oren kon doen , nu heb ik inmiddels een schuine boblijn…volgende week naar de kapper en nog schuiner laten knippen met een kleine opgeknipte rand achter…

hier is het ook eindelijk over mijn schouders…eindelijk die rotlengte voorbij waarbij het altijd omkruld… :x

zo, een aantal hier heeft echt lange haren!!

mooi hoor!

ook zo gezond!







anne-marie: volgens mij zou blond jou heel leuk staan

maar lang?

kweetniet,

ik vind jou dus echt een heel sprekend hoofd hebben met zo’n pittig kort kapsel

Ik heb best lang haar, een stuk over m’n schouders. Jaren geleden had ik het ook zo en toen was ik het zat en werd het weer een stuk korter. Nu twijfel ik. Ben bang dat ik toch spijt krijg als ik het nu afknip. Ik krijg er zo af en toe best complimentjes over…