wie heeft er nog lang haar?????

denk je er over dan meid?



ik heb het ooit gedaan maar ik ben blij dat ik nu lang heb en dat blijf ik ook hiouden van ik vind langer har toch mooier bij mij hih



Celes

Hallo meiden,



Leuk topic zeg!!

Ik heb als kleuter stekels gehad, was net een jongetje…

Daarna heb me moeder en daarna ik gelukkig langer laten groeien…

Tot eind september, toen had ik een metamorfose gewonnen!

Zie hieronder het resultaat.







De eerste foto’s die ik op kok zet… er zijn twee mensen die ik ken op kok, wanneer zouden ze er achter komen :lol:

Mooi geworden, Anita! :thumbup:

Het is leuk geworden Antia… supe rhoor



waar had je hem gewonnen? ik heb er namelijk ook ooit eentje gewonnen bij de Privé haha



is ergggg leuk om mee temaken hihi

@MammaCellie wrote:



is ergggg leuk om mee temaken hihi




Alleen jammer dat ik sinds die dag eczeem en schimmel rond mijn ogen heb…

Daar wordt ik echt niet blij van want nu loop ik dus al weken zonder make-up. Van mezelf doe ik ook nooit zoveel op als wat zij op doen natuurlijk, maar ik vind het me wel goed staan, alleen nu met dat eczeem kan ik helemaal NIKS opdoen, zelfs geen oogpotlood en mascara! Ik voel me nu echt niet knap en dan ben ik ook nog bleek van de zwangerschap… ziet er allemaal niet uit.

Goed dat was even off-topic…



Ik heb die metamorfose gekregen op de jubileumdag van onze contactgroep. Ik lijd namelijk aan een chronische bindweefselziekte.

Je kon je daarvoor aanmelden en dat had ik gedaan, maar niet verwacht dat ze mij zouden kiezen. Maar de dag zelf was erg leuk!!

En ik ben wel blij met mijn nieuwe look (qua haar).

Het staat me veel vlotter, ik ben erg lang (1.88 ) en dan ook nog lang haar.

Maar het zit nu ook niet hoor, het is erg futloos (mss ook van de zwangerschap ??)…

En… ik heb er een mooie net dames pak aan over gehouden, sponsored bij Miss Etam.

Oh meid at is evenbalen zeg dat je eczeem er aan overgehouden heb… dat is echt balen ja



Je hebt tenminste nog kleidng aan overghouden haha ik enkel een nieuw kapsel hihi Zo anders was dat ik niet herkend werd bij ons in het dorp haha



ik zla een skijken of ikhem nog heb

celes

@MammaCellie wrote:

ik zla een skijken of ikhem nog heb

celes




Ja ik ben benieuwd

ja hier ook een langharige…een blonde wel te verstaan

Dit ben ik met mijn jongste… hij was daar iets jonger hahah Hij is nu ruim 2,5 jaar… de foto vanmijn Metamorfose komt eraan hoor meiden

Hier ook lang haar, bij mij hangt het tot een stuk voorbij m’n middel (laaaang dus :mrgreen: ). Ben 2x in m’n leven naar de kapper geweest, 1x toen ik drie was, had m’n moeder zo’n pagehoofdje laten knippen en 1x voor een bruiloftsfeest maar dat was alleen om op te leuken zonder schaar. Al 35 jaar echt lang haar dus. Voelt ook als een ‘deel’ van mezelf en niet als iets wat ik even zou veranderen. Denk dat ik later zo’n oma met megaknot word ofzo, moet er echt niet aan denken om het af te knippen :shock: .

Oja, mijn dochter heeft het inmiddels ook tot haar billen en die wil er ook niks af.

yvon heb je geen foto???



o, ik heb mijn haar al zo vaak laten knippen, pas nog een heel stuk en het blijft maar groeien, toen ik mijn man 7 jaar geleden leerde kennen had ik een boblijn net onder mijn oren :sick: leek veel ouder vondt ik zelf, en ondertussen diverse malen al laten knippen.





gr mel

Ook lang haar hier, heb er geen foto van maar dat komt ook omdat ik het meestal in een staart of vlecht heb, gewoon omdat dat lekker makkelijk is. En de kapper…euh die zie ik 1 keer in het jaar zo ongeveer? Of ik moet weer een manie krijgen dat het ineens weer kort moet :lol:

Ik heb het ook lang, ongeveer tot mijn bh bandje. Ik draag het in een staart, vlecht , knot of los. Ik vind lang haar mooi. Ik ga nooit naar de kapper. Ik vind het erg vervelend, als iemand aan me zit te frunnikken. (Tenzij het mijn man is maar die zit dan meestal niet aan mijn haar :mrgreen: )

ik ga wel vaak naar de kapper, maar omdat ik dik haar heb, laat ik het uitdunnen en als ik er dan toch ben dan lat ik er gelijkeen leuk kleurtje in zetten haah

Ik heb altijd (echt heel) lang haar gehad, maar sinds de kindjes er zijn wordt het alleen maar korter :lol: Het liefst zou ik het nóg korter willen maar dat wil mijn hubbie niet :roll: Het is nu op één lengte en net iets onder de kaak.



Tijdens de zw (vooral bij die van Ian) nauwelijks uitval maar erna… vre-se-lijk :evil: Nu begint het langzaam weer wat minder te worden.

heb ook lang haar. Hangt nu net over mijn schouders. Voor mijn zwangerschap was het wat langer, maar die dondersteen (dochter) gebruikt het nu om zich op te trekken of zich vast te houden. :oops:

Ik heb mijn haar nu veel te lang naar mijn mening: tot halverwege mijn rug. Ik heb elke dag een staart :thumbdown: zo saai… Ik zou wel eens helemaal kort willen, maar ik durf niet. En de kapper ook niet blijkbaar, want steeds als ik voorzichtig zeg dat ik ‘er wel wat af wil’, dan willen zij maar 5 cm ofzo. Het kortste wat ik heb gehad was tot op mijn schouders, lekker in laagjes. Korter is het sinds mijn peutertijd niet meer geweest :mrgreen:

Mijn haar is te zwaar om het los te doen, dan hangt het zo lijzig langs mijn gezicht, wordt mijn hoofd nog langer van :? Nee, ik ben eigenlijk helemaal niet blij met mijn haar!

***Bericht verwijderd door beheer. Het plaatsen van oproepen is niet toegestaan zonder toestemming van de redactie. ***

Edit beheer



Heb gelijk even gemeten, en als ik het echt korter wil hebben kom ik wel aan die 25 cm. :thumbup: Goeie tip!

Ik had t altijd lang, laagjes, zonder pony. Altijd tot over mijn schouders Maar ik werd t helemaal zat… Ik had het altijd of vast of los… Geen variatie niks…



Nu heb ik een bob met schuine pony en kort opgeknipt aan de achterkant! Ben helemaal blij ermee!