wie heeft er nog lang haar?????

ik ben nieuwschierig of er nog veel mensen zijn die lang haar hebben :think:

ik zie vaak kort haar en als het lang is zijn het extensions.

ik bedoel dus puur natuur lang haar.



ben benieuwt.





gr melanie

ik!

ik zal morgen even een foto maken van mijn haar, nou ja, mijn man dan :wink:

hoe lang is het jouwe?

ben niet nieuwschierig :liar:



gr mel

tot onder mijn schouderbladen… zoiets…



en van jou???

:lol: :lol:

ongeveer tot op mijn billen :mrgreen:



gr mel

Ik wil weer lang haar, ik heb ze nu tot net over mijn schouders… Het duurt alleen zo lang :?

de aanhouder wint, geef het niet op, kort haar is welliswaar makkelijk met kammen etc maar niets voor mij :snooty:

de kapper verdient ook niet veel aan mij.

toen ik zwanger was heb ik er zelfs een heel stuk vanaf laten knippen zo,n 15 a 20 cm zeker.

met mijn trouwdag was alles opgestoken en het zat prachtig :inlove: de speldjes prikten in mijn hooft en het was een verademing toen het los was, heb er zelfs stukken afgeknipt omdat het zo in de klit zat :oops:





morgen zal ik jullie een foto laten zien, het is nu nat en moet het laten drogen en kan het dan niet kammen.



gr melanie

@Moosje wrote:

Ik wil weer lang haar, ik heb ze nu tot net over mijn schouders… Het duurt alleen zo lang :?






hier ook zo

ben al een heel eind, want het was echt een rattenkoppie :mrgreen:

maar het lijkt wel of het niet meer zo snel groeit als vroeger.



voor de dames met lange haren:

hebben jullie geen last gehad van haaruitval?

ik dus wel heel erg, dat is ook de reden geweest dat ik het kort knipte.

die haren in mijn gezicht irriteerde me ook

(nu is mijn pony al weer net zo lang als de rest van mijn haar, dus dan gaat het groeien ook makkelijker)

met de zwangerschap had ik wel last van haaruitval, nu niet zo meer,

ik heb mijn haar dezelfde lengte,

lang haar heeft zijn voor en nadelen, zo moet je altijd oppassen dat je nergens inhangt, en als je het los hebt dat je nergens achterblift hangen, klinken etc of tussen de auto deur :doh:



en nichtjes die je haar willen kammen :shock:

hahahhaha nee dank je.






doorzetten dames ik duim voor jullie :thumbup: :clap:



gr melanie

heb altijd lang haar gehad

's winters bij mijn ouders thuis nog

(we hebben altijd in zo’n oud huis met enkele ramen gewoond)

lag ik altijd vastgevroren aan het raam met dat haar :mrgreen:



heb wel mijn haar elk jaar kort geknipt

en na een half jaar was het weer lang

maar nu… pfff

ik heb dus nog steeds erg last van haaruitval

Ziet wrote:
heb altijd lang haar gehad
's winters bij mijn ouders thuis nog
(we hebben altijd in zo'n oud huis met enkele ramen gewoond)
lag ik altijd vastgevroren aan het raam met dat haar :mrgreen:


:lol: :lol: :lol:
zie het al voor me...
komt je moeder je 's morgens wekken met een keteltje warm water....

ik heb vroeger echt een rattenkoppie gehad... Rechtop stekels...
en nu dus zo... en eigenlijk vind ik het ook maar saai, want losdragen vind ik helemaal niks (dat gehang voor mijn ogen...).
maar ja.... kort is ook maar kort... en altijd hetzelfde...

En haaruitval.. ja.. 3 a 4 maanden na de bevalling... maar dat heeft iedereen... Alleen zie je het bij langharigen meer... als je een bosje haar in je hand hebt, zie je eenzelfde haar misschien wel 6 keer (met al die bochtjes erin)... daarom lijkt het meer dan bij kort haar. (aldus de kapper toen ik in wanhoop liet zien wat eruit kwam en hij ze stuk voor stuk heeft gepakt en "enkelvoudig" liet zien :oops: :oops: ).

Ik heb lang haar, draag het altijd in een staart.

2 Jaar geleden had ik mn haren helemaal kort, je kon mn hoofdhuid zien, maar na twee en een half jaar hangt er weer een flinke staart aan gelukkig!!!

ik had 4 jaar geleden echt haar tot over me billen maar heb het toen afgeknipt tot halverwege mijn schouders.



Mijn haar is nu tot halverwege mijn rug

Hier ook lang, altijd zo geweest en zal ook wel zo blijven.

Het is nu tot op mijn b.h.bandje. Dan blijf ik niet overal achter en in een aan hangen :wink:

Tussen autodeuren enzo.

:mrgreen:

Ik had het tot halverwegen mijn rug en ongeveer een half jaar geleden kreeg ik het in mn bol om naar de kapper te gaan (tot grote ergernis van mn partner :shifty: ). Nu heb ik ze tot net over mn schouder en laat ik ze weer groeien.

Grappig topic…



Hier ook een langharige! Ik heb het mijn hele leven eigenlijk al lang.(naja hele leven kben 24 :smiley: )

M’n man vond het niks, en toen heb ik het 1 keer afgeknipt, en wist niet hoe snel ik het weer moest laten groeien.Wat een dikke bolle kop kreeg ik ervan.En mn man is het nu met me eens, lang haar staat me het mooist.



Hier ook een paardestaart, knoedel of een combinatie met plukjes.Met gelegenheden steek ik het op.

En ik heb een stijltang voor de afwisseling.

Ik heb lang haar! :mrgreen:



Ik heb het één keer kort gehad en dat was toen ik 5 jaar was. Toen mocht ik van mijn moeder gaatjes in mijn oren ALS ik mijn haar kort liet knippen (ze was mijn gepiep zat als ze mijn haren moest kammen geloof ik). Haren geknipt, gaatjes laten schieten en toen gingen we naar de slager… De slager vroeg: “wil dat jongetje ook een plakje worst” :evil: Ik heb daar zo’n trauma van opgelopen dat ik mijn haar nooit meer kort laat knippen :wink:



Mijn haar was tot halverwege mijn rug, maar na de bevalling heb ik het tot net boven mijn schouders laten knippen. Daar had ik ook meteen spijt van. Nu is het weer tot over mijn schouders en ik laat het denk ook niet meer korter knippen.

Mijn haar hing jarenlang tussen mijn schouderbladen, en groeide niet verder. Het was heel dik en zwaar, en ik kreeg steeds meer last van haaruitval.



Nu heb ik het ruim onder mijn oren, en wil niet meer terug naar lang! :thumbup:

Ik heb het net over de schouders, maar volgende week gaat het weer kort. Sinds de bevalling en vooral na de miskraam is mijn haar een slap futloos bosje en het was al niet veel meer de laatste jaren (zei de oude vrouwkuch :mrgreen: )

Dus tja dan maar kort en wat hipper :roll:



Als ik dan foto’s zie van vroeghur, dan denk ik ‘meid en jij vond jezelf niet mooi’ tja…kon ik het nou nog maar terug draaien :think: