wie heeft er nog lang haar?????

Ik ben ook aan het sparen. Ben het eigenlijk alweer zat, maar als het nu niet zit gooi ik het op de hormonen. :wink: Dus als het me na de bevalling en het ontzwangeren echt niet bevalt kan ik het altijd weer kort laten knippen. 8)

Show it, flow it, loooong has got to grow itā€¦my hair!



Hier ook lang! Tot bij mijn billen.

Ik heb het 1 keer kort gehad, omdat ik eerst dreads had en toen luizen (ieeee!), toen moest alles erafā€¦ nu heb ik het zoā€™n zeven jaar niet meer geknipt. Ik denk niet dat het nog langer wordtā€¦ (it stops by itself, tudutitudu)



Wat ik zelf ook wel speciaal vind: het haar van mijn dochter is vanaf haar geboorte nog nooit geknipt (ze is nu 5,5) :inlove: alleen haar pony een keer en wat ze er in onbewaakte ogenblikken zelf afgehaald heeft, maar daar zie je gelukkig niks meer vanā€¦

Ik heb ook lang haar tot ongeveer op mijn schouderbladen, en allemaal krul van mij zelf, het heeft heel erg lang geduurd tot mijn haar lang was, maar sinds mijn zwangerschap en geboorte van mathijsje zit het vol met klit echt vreselijk en het pluist enorm, ik vind mijn haar dus niet echt mooi op deze manier, heb het dan ook meestal in een staart.



soms denk ik er wel eens aan om er een stuk af te knippen maar ik weet zeker dat ik daar spijt van krijg, ik heb het 7 jaar geleden kort gehad en ik moet wel zeggen in onderhoud was het wel veel makkelijker met al die krullen, het was ook veel makkelijker te kammen, een borstel gebruik ik niet omdat het dan nog meer pluist, dus een groffe kam gebruik ik en alleen als het nat is.

Ik heb ze tot de pubertijd billengte gehad, en daarna altijd minimaal schouderlengte.

2 keer heb ik ze kort gehad. Toen ik 4 was (toen heeft mijn tante me in de vakantie tijdens een logeerpartijtje door de kaper laten kortwieken mijn moeder zwaar pissed natuurlijk) en toen ik 25 was en een slechte kapper ze helemaal kapot heeft geblondeerd door het veel te lang te laten zittenā€¦) Sindsdien altijd op schouderlengte gebleven al heb ik ze eigenlijk wel altijd opgestokenā€¦

Ik heb ook lang haar,altijd gehad :angel:

Het is tot mijn schouderbladen langer dan dat wordt het nietā€¦het schijnt trouwens vast bepaald te zijn hoe lang je haar wordt :think:

Ik heb wel eens gelezen dat je haar zo lang groeit als in je ā€˜ā€˜dnaā€™ā€™ vast ligt en dan uitvalt :eh:

Ik ben wel gezegent dat mijn haar alleen maar mooier is geworden door mijn zwangerschappen :dance:



Eens een foto zoeken :angel:

Ik had bij mijn zwangerschap van Celiza het een stuk korter geknipt,leuk voor een keer maar het voelt niet als ikā€¦wel leuk dat je op de buikfotoā€™s in die zwangerschap dus ook mijn haar weer ziet groeien :smiley:

Hier ook een met lang haar

Ik heb ook lang haar!! Lang, rood, haar tot iets over mijn schouderbladen.

Dikke bos met krullen (nou ja, hoe langer het wordt hoe meer het slagen worden ivm de zwaartekracht).

hier nog een ook schouder bladen

heb eigenlijk heeeeeel lang me haar altijd heel kort gehad in alle mogenlijke kapsel nou wild vrined lief dat ik liet groeien dus zo gedaan

nnou heb ik meestal hoofdpijn van lang haar omdat te zwaar is maar door uitzvallen( met bosjes) is het lekker dun en goed draagbaar

ben er ok wel blij me evind altijd wel mooi langhaar

toch is door ormone beetje vettiger en was stugger zou is stukje moete laten knippen

maar laat nog maar even zo ben zo bang dat ik spijt krijg als ik weer knip

vroeger liet ik wel is groeien wa ik het zat weer tijd kort dan weer wat langer enz enz en nu al meer dan jaar lang dus ook wel trots

Ik had ook altijd lang haar.

heb ook heel veel spijt gehad dat ik het geknipt had.In de loop de jaren ging er steeds weer een stukje af.

En na mijn zwangerschap en combi medicijnen is het zo dun dat ik het niet mooi vind lang :? Ik heb het nou net boven mijn schouders en dan in lagen.

Ik heb heel lang lang haar gehad, maar nu al weer een jaartje of vier kort (steeds wat meer af) en het bevalt me nu zo goed dat het nooit meer lang wordt. Kort haar valt bij mij gewoon beter. Ik wissel nog wel van kapsel en kleurtjes om de variatie erin te houden. Morgen gaat de schaar er weer in (en het verf).

Kom op met die fotoā€™s meiden, ik wil zien :mrgreen:

ff gezocht en bewerkt

foto van afgelopen zondag :wink:

Hier ook lange haren, tot driekwart van mijn rug ofzo. Gaat er ook echt niet vanaf :naughty: .

Maar langer dan dit groeit het inderdaad niet, ik heb ook wel gehoord dat het inderdaad voor iedereen vast ligt hoe lang je haar maximaal wordt.

Hier ook lange haren. Heb het een aantal jaren geleden laten knippen, maar vond er niets aan. Sindsdien terug aan het sparen om het weer lekker lang te krijgen. Momenteel zit het tot net onderaan mijn schouderbladen.

Tot net over mijn schouders, puur natuur, haha!

Ik heb lang haarā€¦van mezelfā€¦donkerblond,met krullenā€¦het hangt nu net iets onder mijn bh bandje.

Zal ook nog wel lang lang haar houden,dit past gewoon het beste bij mijā€¦

@Trying wrote:

Tot net over mijn schouders, puur natuur, haha!




Hier precies hetzelfde! :wink:

bij mij gaat de schaar er weer inā€¦ het hangt nou over mijn schouders en ik laat het weer afknippen tot net boven mijn schoudersā€¦

een beetje model er in en dan na de bevalling lekker vervenā€¦

Ik heb ook nog lang haar. Ik heb het al een keer kort en geverfd gehad in 2003, maar toen leek ik wel een 40-er. Dus nu weer puur natuur, lekker steil en altijd in een staart. Ik zou nog wel eens een model in willen laten knippen zodat ik het ook los kan doen, maar ik heb heel dun, maar ook weer heel veel haar, dus ik heb altijd een dikke stapel achter mijn oren als ik het los heb.