Wie heeft deze ook?

Ik had ze bijna gekocht! Had ze zelfs aan! maar toen zag ik bruine schoenen (lage) met een ruitjes motief!

Maar ik vond ze ook gaaf, en koop ze einde van de maand alsnog!

@Suuzeke wrote:

Ik vind ze echt leuk! Alleen ben ik echt (All star en dat soort) gympies verslaafd dus misschien moet ik eens gaan zwichten voor deze soort :inlove:

Heb je ook een foto met dat outfitje waar je helemaal opstaat… ben nu wel nieuwsgierig geworden :wink: :mrgreen:

Lees het nu pas, en zit nu in m’n pyama…

Ik heb ook All-stars, alleen wel in een “saaie” beige kleur.

Morgen doe ik ze waarschijnlijk wel weer aan, naar mijn werk, maar dan in combi met een grijze spijkerbroek, en knalblauwe top (toch weer dat blauwe hè)

Anyway, ik had er een zwarte korte stretchrok bij aan en een blauw t-shirt.

Wat een verschillende stijlen zeg.

Ik vind het heel knap als iemand echt zijn of haar eigen stijl weet te benoemen.

Mijn stijl is “verhul de slechte kanten” maar dan weet ik vaak niet waar ik moet beginnen.

Oh en schoenen: ik heb zwarte mary jane crocs gekocht en in mijn kast staan donkerpaarse Dr Martens en spierwitte gympen, afgewisseld met rode pumps en zwarte hoge laarzen.

Niet echt trendy denk ik dus. Ik zou best van die knalgympen willen kopen, maar ik kan daar niet lang op lopen, dat trekken mijn voetjes niet.

Nou ik heb ze Gelukkig niet!

FIjn dat jij er blij mee bent! Is wel fijn als je leuke schoenen vind he !

Maar ik zou ze nooit kopen :wink:

Ik heb ze niet, vind ze persoonljik ook niet mooi.

Ik heb ze ook niet, vind het meer iets voor mijn buurmeidje haha. Die is ‘emo’ en loopt in allemaal van die electric kleurige dingen haha. Daarbij, volgens mij krijgt mijn werknemer een rolberoerte als ik ze aan zou trekken. Ik heb wel roze met gouden glitter sneakers van le coq sportif, maar die vallen amper op. Had 2 jaar terug knalroze gympen. Moest mijn werkgever ook vaak even knipperen met zijn ogen uit ongenoegen denk ik hahah. Ben nu meer van de pumps :inlove: (wat knap lastig is, want ik wilde van de week over een slootje springen met mijn zoon maar ik zag mezelf al beide benen breken en heb het dus maar niet gedaan, terwijl ik met mijn sneakers als eerste aan de overkant had gestaan!)

Ik vind ze leuk :thumbup:

Ik hou ook van aparte dingen maar nu ik bijna 30 word begin ik steeds meer te denken kan dit wel :think: .Best wel dom want je moet natuurlijk aan doen waar je je goed in voelt.

Ik heb nike’s bruin met streepjes ook zo’n model.

En ik had de la gear bijna gekocht maar hij paste me jammer genoeg niet :?

Gaaf!!

De schoenen zijn wel mijn ding…Loop alleen maar op gympen :shifty: Maar de legging is helemaal niet mijn ding. Laat ik lekker in de winkel liggen zodat jullie het kunnen kopen :wink: Doe mij maar een spijkerbroek met gympen!

Ik vind ze niets, sorry Anne-Marie … Hou hier helemaal niet van… Moet ook eerlijk zeggen dat ik geen enkel paar gympen heb. Ik loop meestal op hakken, laarzen met en zonder hak en op ballerina e.d.

Ik denk dat het je heel leuk zal staan met die knallegging, maar ik vind het toch iets meer voor jonge meiden (al zou ik jou geen 36 geven op basis van je foto hoor :mrgreen: )

marisca89, als jouw nick ook je geboortejaar is, dan snap ik dat jij ze leuk vindt :smiley: … Jij bent nog relatief jong.

Ik vind ze wel leuk, maar dan voor onder een strakke spijkerbroek.

Enneee… Die legging vind ik super, komt ie uit Boxtel?? :angel:

Niet mijn smaak, maar ik vind ze, voor zover ik jou ken dan, wel bij je passen. Jij bent er hip genoeg voor zeg maar.

Ik zou er met zoiets uitzien als een oud wijf dat jong wil blijven :oops: :oops:

ik vind het wel leuk staan , ik zie ze hier in de buurt ook werkelijk overal , dus het is echt hot en in blijkbaar

ik zelf ben eigelijk altijd zwart gewend, en begin nou met 40 kilo minder pas wat met kleurtje ste experimenteren , dus wie weet hoe ver ik kom hihihh ik heb nou roos , paars en wit uigevonden wat me wel staat en dan op een zwarte broek of zo hihihi

maar wat ik wil zeggen

iedereen is anders mijn schoonmoeder moet nog 60 worden , maar die staat werkelijk alles, ze heeft ene goed figuur , ze kan alle kleuren hebben , maar een tante van mij zou (40+)het echt niet staan in die kleren wat mijn schoonmoeder wel aan kan ,

het moet gewoon bij iemand passen denk ik

en jou vind ik echt wel een typ wat goed kleur kan hebben en vlot en speels en stoer, en lief ik denk dat jij ook iemand bent die veel kan hebben

dus ik zou zeggen , gewoon doen :thumbup: :thumbup: ze staan je leuk

@faizaa wrote:

@#puk# wrote:
@Anne-marie wrote:
@#puk# wrote:

(oh en die luipaardlegging vind ik dan weer niets :wink: Ik ben dan best apart, maar alle dierenprinten, hoe hip ook, doen mij toch een tikkie ordi aan :oops: )

Dat vond ik ook altijd, totdat ik er een type zoals ik ermee zag lopen (kort haar en normaal qua make-up enzo) ermee zag lopen, en dat stond zo stoer…

Maar dit kan denk ik wel ordinair zijn als je een ander type bent. Gelijk heb je!

Ja gek he, ik kan er maar moeilijk aan wennen. maar het is ook zeer zeker de combi, persoon en kledingstuk.

ik snap ook wel wat je bedoeld… mijn oma droeg ze altijd met 3 kilo goud om en open hakken schoentjes… tja… :mrgreen:

Ben jij familie van The Nanny, Fran?! :stuck_out_tongue:

En ik vind die schoenen trouwens wel stoer!

Maar denk niet dat IK ze zou kopen. Net als de print-legging en leggings zowiezo, dan zie ik er toch ietwat Tokkie uit met mn overgewicht. :wink:

Ik ga binnenkort shoppen met mn zusje benieuwd wat ik dan meeneem haha!

Met spijkerbroek vandaag :wink: :wink: :wink:

Is dit beter dan…?

Mijn baas kreeg geen beroerte by the way :lol: :lol: :lol:

ik ben geen fan van gympen. Volgens mij heb ik ze niet eens. Dus dit vind ik persoonlijk niks maar ik ben dan ook erg saai hoor :mrgreen:

heel leuk! :thumbup:

Ik heb een paar staan van diesel. Maar zó onopvallend hahah . wit met grijs/roze.

Maar ze staan je echt leuk! Heel hip!

Je kan het prima hebben hoor :thumbup:

:oops: :oops: :oops:

Nu lijkt het wel of ik naar complimentjes aan het vissen ben, maar dat was niet de bedoeling hoor :oops: :oops:

Ik ben nog steeds nieuwsgierig, naar andere…hebben jullie geen foto’s :wink:

Ik heb nu net mijn sport-outfit aangedaan, ga zo tennissen, maar doe er toch maar mijn gewone witte tennisschoenen onder… en niet deze zoals ik eerder zei.

Alhoewel ik dan wel een paarse joggingbroek aan heb, hahahahaha

Ik heb klompen gekocht en bijna iedereen vindt ze lelijk :mrgreen:

Ze zijn van Jan Janssen :inlove: