Linda: Die vind ik ook erg leuk (echte!) maar ben zelf niet zo van het roze, dat staat mij ook niet.
Trouwens mijn man was mee, toen ik ze kocht en die vond ze mij ook leuk staan, anders had ik ze denk ik ook nog niet gekocht.
Had namelijk ook al schoenen met hakken aangepast vanmiddag, maar met mijn brede voeten ziet dat er niet uit. En ten 2e past dat totaal niet bij mij.
Toch vind ik dat wel mooi staan bij anderen
Juist Brenda, dat is alles. Ik had je ge-pbt
Maar iedereen mag zijn mening geven, tuurlijk! Vind het wel leuk iedereen is toch anders, en heeft zijn eigen smaak toch!
ik heb ze niet
heb helemaal niks met gympen, beetje te sportief denk ik :shock:
een lichte kleur gaat nog, maar dat knal met blauw enzo, neuhh niet mijn smaakā¦
Ik heb gouden met roze, (le coq sportief)
en ik heb alla adidas, met zoān dikke neus. En dan een schotse ruit, zwart-wit-rood.
De kleurige kleuren variant ga ik zeker aanschaffen, maar dan niet voor onder een legging. Bij anderen vind ik het leuk staan (ook bij jou), maar zelf voel ik me daar niet prettig bij. Ik ga ook altijd anders lopen op gympies, en dat vind ik leuker staan met spijkerbroek dan met rokje
(oh en die luipaardlegging vind ik dan weer niets Ik ben dan best apart, maar alle dierenprinten, hoe hip ook, doen mij toch een tikkie ordi aan :oops: )
Hmmm, nou heb ik kennelijk alweer een trend gemist. :think:
Ik moet toch es vaker onder mān steen vandaan komen denk ik :mrgreen:
Goed idee Esther, kan ze misschien ook wel met sproten dragenā¦ze zitten in ieder geval als pantoffeltjesā¦
@#puk# wrote:
(oh en die luipaardlegging vind ik dan weer niets Ik ben dan best apart, maar alle dierenprinten, hoe hip ook, doen mij toch een tikkie ordi aan :oops: )
Dat vond ik ook altijd, totdat ik er een type zoals ik ermee zag lopen (kort haar en normaal qua make-up enzo) ermee zag lopen, en dat stond zo leukā¦ Heb er ook al veel leuke reacties op gehad BTW.
Maar dit kan denk ik wel ordinair zijn als je een ander type bent. Gelijk heb je!
@Anne-marie wrote:
Goed idee Esther, kan ze misschien ook wel met sproten dragenā¦ze zitten in ieder geval als pantoffeltjesā¦
ja dat kan ik me voorstellen
ik vergat te zeggen dat ze jou leuk staan hoor.
maar ik ben nogal groot en niet super slank en dan voel ik me gelijk lomp op gympen (heb maat 40/41)
heb meestal iets met een hak, daar voel ik me beter bij
anne-marieā¦ ik wil hebbennnnnā¦ :mrgreen: de tijgerprint leggingā¦ waar heb je em vandaan? :inlove:
@Anne-marie wrote:
@#puk# wrote:
Dat vond ik ook altijd, totdat ik er een type zoals ik ermee zag lopen (kort haar en normaal qua make-up enzo) ermee zag lopen, en dat stond zo stoerā¦
Maar dit kan denk ik wel ordinair zijn als je een ander type bent. Gelijk heb je!
Ja gek he, ik kan er maar moeilijk aan wennen. maar het is ook zeer zeker de combi, persoon en kledingstuk.
Vero Moda
@#puk# wrote:
@Anne-marie wrote:@#puk# wrote:
Dat vond ik ook altijd, totdat ik er een type zoals ik ermee zag lopen (kort haar en normaal qua make-up enzo) ermee zag lopen, en dat stond zo stoerā¦
Ja gek he, ik kan er maar moeilijk aan wennen. maar het is ook zeer zeker de combi, persoon en kledingstuk.
ik snap ook wel wat je bedoeldā¦ mijn oma droeg ze altijd met 3 kilo goud om en open hakken schoentjesā¦ tjaā¦ :mrgreen:
@faizaa wrote:
@#puk# wrote:@Anne-marie wrote:@#puk# wrote:
ik snap ook wel wat je bedoeldā¦ mijn oma droeg ze altijd met 3 kilo goud om en open hakken schoentjesā¦ tjaā¦ :mrgreen:
Ben je familie van de Veerkampjes Fai?
Wilde net al zeggenā¦ kom eens hier shoppen Faiā¦ gaan we naar de Haagse Mart, veel keus in wat jij wiltā¦
Maar goed Vero Moda heb je vast ook daar ver wegā¦ :mrgreen:
:-*
Tja in die combi word je wel ordi jaā¦
Ik droeg er inderdaad witte laarzen bij, maar het was warm in Berlijn, dus later heb ik er slippers onder gedaanā¦
@Mip wrote:
@faizaa wrote:@#puk# wrote:@Anne-marie wrote:@#puk# wrote:
daar kan je het mee vergelijken jaā¦
alleen een tikkeltje brutalerā¦ :silenced:
@Bren1970 wrote:
Wilde net al zeggenā¦ kom eens hier shoppen Faiā¦ gaan we naar de Haagse Mart, veel keus in wat jij wiltā¦
Maar goed Vero Moda heb je vast ook daar ver wegā¦ :mrgreen:
:-*
leuk :thumbup: :inlove:
Anne-marieā¦ ja ik zou ze denk ik ook met laarzen dragen maar met een leuk slippertje vind ik het ook leukā¦ heb een zwak voor tijgerprintā¦ maar kan het wel heel net dragen hoorā¦
@faizaa wrote:
daar kan je het mee vergelijken jaā¦
alleen een tikkeltje brutalerā¦ :silenced:[/quote]
Welnee, jij bent een watje vergeleken met die Veerkampjesā¦
:mrgreen:
Brutaal jij??? hahahahahahaha
Ik vind ze echt leuk! Alleen ben ik echt (All star en dat soort) gympies verslaafd dus misschien moet ik eens gaan zwichten voor deze soort :inlove:
Heb je ook een foto met dat outfitje waar je helemaal opstaatā¦ ben nu wel nieuwsgierig geworden :mrgreen: