Ik ben vandaag toch gezwicht en heb basketbalsneakers gekocht (gewoon merkloos van Van Haren). Ik wilde eigenlijk een wat nettere schoen, maar toen ik deze voor de grap toch even paste, vond ik dit toch wel wat hebben.
Hoewel ik dit voor mij als 36 jarige wel wat gedurft vond vind ik het toch erg gaaf staan, met een knallende legging en minirokje. Ik vroeg me af of er meer KOK-ers zijn die deze trend volgen, en welke heb jij?
Ben gewoon even nieuwschierig.
ze doen me denken aan m’n L.A. Gears van vroeger
zag ze gisteren ook… niet gekocht…
Uhhhh ik vind het zó samen met de legging wel erg knal :shifty:
Ik zou het zelf, als 36 jarige niet meer dragen onder een spijkerbroek leuk, maar zo’n knal legging … nee 8)
Ik zag ze vanmiddag ook in de stad…
Die tijd is geweest voor mij… vind ze nu echt niets meer…
En ik ben 38… :mrgreen:
Haha, die legging heb ik echt vaak aan! Heb ook een legging met panter-motief, die vind ik ook heel leuk.
Ergens vind ik het wel een beetje overkomen als “blij” maar ik hou nou eenmaal van een beetje vrolijk en soms apart.
Enne ze lopen ook erg lekker.
Maar kan aan de andere kant wel snappen dat je als mede 36-jarige hier niet meer voor kiest
Ik vind ze echt super, maar ik zou ze zelf persoonlijk onder een spijkerbroek dragen. (ik ben bijna 30)
Vind de schoenen leuk, voor om in te sporten of onder een spijkerbroek.
Ik heb sowieso niets met leggings en al helemaal niets met minirokjes…Dat is voor kleine meisjes…
@Anne-marie wrote:
Ergens vind ik het wel een beetje overkomen als “blij” maar ik hou nou eenmaal van een beetje vrolijk en soms apart.
Grappig hoe verschillend mensen het dragen van bepaalde kleding interpreteren he???
Ik kan het dus niet op die manier zien… vind kobaltblauw geen ‘blije’ kleur… en ik vind die schoenen dus juist niet apart…
En geloof me, mensen vinden mij geen saaie, oude doorsnee moeder…
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik draag ze juist de laatste jaren veel meer dan toen ik 15-16 was. Maar toen had je ook geen leggings, maar panties en die haat ik dus wel!
Hier een foto nog van afgelopen vrijdag in Berlijn, met legging hihihi.
Die vind ik dus wel grappig! Maar dan zonder je nieuwe schoenen eronder…
@Bren1970 wrote:
@Anne-marie wrote:
Grappig hoe verschillend mensen het dragen van bepaalde kleding interpreteren he???
Ik kan het dus niet op die manier zien… vind kobaltblauw geen ‘blije’ kleur… en ik vind die schoenen dus juist niet apart…
Heb ik dat gezegd dan?
Anyway, de vraag is niet wat je ervan vind, maar of je ze ook hebt!
En welke je dan hebt (kleurencombi), ben ik gewoon nieuwgierig naar
@Bren1970 wrote:
Die vind ik dus wel grappig! Maar dan zonder je nieuwe schoenen eronder…
Dat past denk ik niet bij elkaar! Hahahaha, alhoewel, ik vandaag ook zo’n luipaardsjaaltje om had!
@Anne-marie wrote:
@Bren1970 wrote:@Anne-marie wrote:
Heb ik dat gezegd dan?
Anyway, de vraag is niet wat je ervan vind, maar of je ze ook hebt!
En welke je dan hebt (kleurencombi), ben ik gewoon nieuwgierig naar
Nee, heb ze niet, omdat ik ze dus lelijk vind en zeker niet apart. En ik vind het altijd bijzonder dat mensen zichzelf apart noemen!
Maar wat een bitse opmerking zo ineens!!! Jij hebt dat niet gezegd…
:shock:
Is dit een trend? :shifty:
Ik heb nog niemand met zulke schoenen gezien. :oops: Maar ja… ik woon wel in 'n boerndurp, dus dat zegt misschien niet zoveel. :lol:
Ik zou ze nooit kopen, maar ik kan zulke dingen bij anderen vaak wel erg waarderen. Ik vind de luipaardlegging je erg leuk staan. :thumbup:
Ik vind ze leuk…en ik denk dat ik hier nog wel een paar LA Gear’s uit een ver verleden heb :think: . Ik had van die gedraaide zijkanten :mrgreen: , oooh ga ze toch nog eens proberen te zoeken 8)
Ik vind trouwens dat jij die leggings enzo harstikke goed kan hebben, ook al ben je ‘al’ 36 :mrgreen: . Het gaat om de uitstraling hè, en die klopt met je kleding :thumbup:
Ik hou er niet van… vind ze gewoon niet leuk…
Maar die luipaardlegging! zwijmellllllllllllllll… die wil ik… :inlove: en volgens mij heb je die ook heel leuk gecombineerd met laarzen… :thumbup:
ooo en ik heb die kleurige sneakers al wel heeeeel vaak in de stad gezien, alleen wel allemaal aan de voeten van 14/15 jarigen…dus nee, ik zou ze zelf niet snel kopen
(maar ik wil dan ook persé nog een paar paarse allstars hebben :mrgreen: )
Brenda, wat is dit nou ineens?
Je interpreteerd een zin van mij verkeerd denk ik???
Ik heb mezelf niet apart genoemd, maar ik schrijf dat ik van apart hou! Ook als anderen zich zo kleden. Het ging niet in deze zin persee over deze schoenen :roll:
Tjee waarom word toch alles zo vaak verkeerd opgevat.
ik heb roze met grijze nike dunks. Ik draag ze nu ik zwanger ben al-tijd.
Maar niet onder rokjes! Vooral onder een spijkerbroek vind ik ze leuk.
Ja, ik kreeg ineens pukkeltjes van jouw opmerking,…
Zal inderdaad verkeerd begrepen zijn…
Zo bot ineens over dat jij dat niet had gezegd en je niet om meningen vroeg (wat iedereen hier altijd doet, zoals je weet inmiddels) en alleen maar wilde weten wie deze schoenen had…
Hij kwam verkeerd over ja…
Over, klaar uit dan maar weer…
Tis geschreven woord, nietwaar?
En ik ben altijd iemand die zelden oordeelt en als jij je er gelukkig bij voelt; just do it…!!!
Ow nee, die slogan is van een ander soort sneaker…