ik vind ze onder een spijkerbroek wel leuk :thumbup: ben zelf ook gek gympen, puma, k-swiss. Draag mijn zwarte k-swiss met klitteband heel graag :mrgreen: op mijn werk doet niemand raar (werk ook op een bso )
Anne-marie, met je legging vond ik ze echt niet mooi maar nu ik ze gezien heb onder je jeansbroek vind ik het echt leuk en hip staan!! :thumbup:
Ik heb niets met leggings, vandaar misschien.
Ik ben wel helemaal gek van all-stars en zou er me graag ook nog eens een paar willen aanschaffen, dat droeg ik vroeger altijd maar zou dat nu nog staan, ik ben 24… :mrgreen:
Broes heeft laatst leuke all-stars gekregen van me! :inlove:
Nee Bieke, ik denk dat je all-stars maar niet uit de kast moet halen met je 24 jaar :snooty: géeén gezicht :naughty:
:lol:
Die klompen vind ik wel geinig eigenlijk!
@Sooki wrote:
Nee Bieke, ik denk dat je all-stars maar niet uit de kast moet halen met je 24 jaar :snooty: géeén gezicht :naughty:
:lol:
:mrgreen:
De klompen zijn leuk! :thumbup:
Vind de sneakers ook wel leuk, maar alleen onder een spijkerbroek.
Ik vind leggings sowieso eng, en in combi met van die fluoriserende mega gympen lijkt het me helemaal niks.
Mijn vriendin heeft ook van dat soort sneakers (Nike geloof ik) en dan die tong over d’r skinny jeans heen… 8)
Ik ben echt een dwergje dus dat ziet er niet uit met zo’n schoenen, die tong komt dan tot mijn knieën ongeveer… :mrgreen:
Buiten dat is het ook niet echt mijn ding.
De zilveren Le Coq Sportif gympen met diamantjes zou ik dan wel weer dragen (onder een broek). 8)
Victoria: Ik vind ze erg leuk :thumbup:
Ik vind het wel leuk zo met legging en rokje en luipaardlegging vind ik erruuuuug :inlove: :inlove: :inlove:
Anne-marie ik heb altijd zoiets van als het mijn smaak maar is en ik voel me er fijn en comfortabel in in bepaalde kleding dan maakt leeftijd niks uit hoor !!
In ieder geval staat het je goed !! :thumbup:
Ik vind ze wel lekker vrolijk.
Hier zie ik alleen de 14- en 15-jarige met die gekleurde gympies lopen, dus als ik die zou gaan dragen denken ze dat ik probeer jong te blijven of zo. (ben ook al 30 plus).
Verder heb ik niet de juiste maat voor een legging. Dan zie je op mijn achterbenen een maanlandschap. Maar vind ze wel erg leuk, ook met print.
Victoria,
DIe klompen zijn echt erg stoer. ZItten ze lekker?