Misschien hebben jullie ook wel gelijk. Het duurt inderdaad al een hele tijd en met wachten schiet je eigenlijk helemaal niets op. Ik denk dat ik gewoon zo angstig ben voor een vervelende uitslag van de dokter, dat ik het maar aan het uitstellen ben, in de hoop dat ik er nooit achter hoeft te komen mocht er iets verkeerd zijn.
Er is natuurlijk ook een kans dat er niets aan de hand is en dat we gewoon een beetje hulp nodig hebben. Ik ga het van de week weer even voorleggen bij m’n man. Gewoon om te kijken wat zijn reactie hierop is. Wat “super sperma” betreft is mijn man echt een kwal :lol: Ik hoor maar al te vaak: “Nou schat, aan mij ligt het niet hoor. Ik heb wel goed spul daar beneden!”
Lachen als hij straks de oorzaak blijkt te zijn van dit alles :lol:
Nee, niet grappig natuurlijk… maar jullie snappen het wel.
Tijgertje1982: :hug: pff… heel irritant zulke streken die ze naar je uithalen, maar ik denk dat je mannetje wel een punt heeft in deze. Trek het je niet aan, sta er boven en ga niet mee in dit soort kinderachtige spelletjes. People have flaws and some are not worthy to even mention it.
@chelle wrote:
Er is natuurlijk ook een kans dat er niets aan de hand is en dat we gewoon een beetje hulp nodig hebben. Ik ga het van de week weer even voorleggen bij m’n man. Gewoon om te kijken wat zijn reactie hierop is. Wat “super sperma” betreft is mijn man echt een kwal :lol: Ik hoor maar al te vaak: “Nou schat, aan mij ligt het niet hoor. Ik heb wel goed spul daar beneden!”
Lachen als hij straks de oorzaak blijkt te zijn van dit alles :lol:
:mrgreen: :roll: Dit doet me denken aan toen mijn zei dat ie iig iets van zaad in zijn sperma had zitten, want het was wit. Waar hij de kennis vandaan heeft dat er dan wel zaad in MOET zitten is me een raadsel.
Ik begrijp best dat je een beetje bang bent voor de diagnose. Ik vond het zelf ook niet leuk toen ik hoorde dat er iets “mis met mij is”. Maar nu ben ik wel heel blij dat we het weten, dan kunnen we er tenminste iets aan doen.
Hey meiden,
Nou heb best wel een zware week achter de rug. Zit in de ziektewet thuis, omdat ik erge last heb van mijn spastische darmen. Nu heb ik ook medicatie gehad die het moet helpen, maar verbetering zit er niet in
Morgen ga ik een zwangerschapstest doen voor ik naar de dokter ga voor mijn darmen. Ben benieuwd! :think: Ik denk bijna twee weken geleden een eisprong te hebben gehad, maar zeker weten doe ik het niet meer. Mijn temperatuur is nu hoger dan toen, maar dat kan ook door mijn darmen komen en het griepje dat ik nu heb :roll: Ik weet het dus echt even niet meer…
Manlief is volop aan het solliciteren en ik ben druk opzoek naar een ander huis. (we wonen anti kraak) We wilde een huisje kopen, maar onverwacht werd mijn (bijna) man ontslagen. Erg vervelend dus en de woning stichting werkt ook niet echt mee!!! We zijn nu zelfs naar particulier huren aan het zoeken, omdat we toch wat moeten…
Sorry moest het even kwijt :shifty:
Vandaag ff goed zitten janken, omdat ik door deze ziekte bang ben mijn baan te verliezen
liefs
Summerchild
@summerchild. Ben benieuwd een zwangerschaps test kan een boel uitsluiten.
@tijgertje1982 wat raar zeg. Slaat echt nergens op van je ouders. Hoe is normaal gesproken je band hiermee?
@chelle ik zoiu als ik jou was een stapje verder gaan.
Euh iemand vergeten??
Hiero erg druk met werk en de kleine. Kan het bijna niet volhouden. Klieine meid slaapt nog steeds niet door. Dus mag er elke nacht rond 3 uur uit.
Terwijl ik wel vroeg mijn bed uit moet.
Veel komt op mijn schouders terrecht. Manlief word niet wakker van haar.
Wel weer vandaag mijn tijdelijk contract getekend,. Werk nu alweer voor de 3e week.
Gelukkig gaan ze wel snel om.
Voor de rest zaten we met een dillema. Elke zomer gaan we met de familie naar de efteling. We hebben als regel dat een familielid minimaal 16 jaar moet zijn, zodat we geen rekening met de kleintjes hoeven te houden.
Maarja dit jaar heb ik Tess en ik ga niet mee zonder haar. Ze is nog klein makkelijk te verzorgen en je hoeft er geen rekening mee te houden. Genoeg tijd om te verzorgen als we zitten te wachten op de rest die in een atractie gaan. Maaruh 1 tante vind het niet goed. De rest maakt het niet veel uit.
Maar ja Tess niet welkom wij ook niet. (terwijl die tante wel de broer van der vent mee neemt) (is geen directe familie)
Mijn zus woont nogal ver van ons vandaan. En die wil graag met ons en de rest mee. Maar wij willen dit niet als er gezeur over ontstaat.
Nu hebben we gezegd niet mee te gaan. Toch knaagt het aan me want vind het echt vervelend voor mijn zus.
Hey loon, Wat vervelend allemaal. Wel begrijp ik die tante ergens wel hoor… Je zit toch met de kleine en kan niet in een achtbaan ofzo. En andere mensen moeten toch op je wachten. Een baby heeft nu eenmaal geen vast poep of slaap ritme. Kindjes hoe klein ze ook zijn, vangen ook veel stress op. Dus voor je kleine is het denk ik ook niks zon dag efteling. Ik begrijp jou ook wel hoor dat je het gevoel hebt dat de kleine niet welkom is, maar als dat de gemaakte afspraak is dan is het niet anders. Andere mensen zullen dit gevoel dan toch ook krijgen voor hun kinderen? Waarom zij wel de baby en ik niet mijn kind? Of heeft de rest geen kinderen? Ik kan er natuurlijk niet over oordelen op afstand, maar denk niet dat het gevoel van ‘me kind is niet welkom’ echt op die manier terecht is. Ik zou even verhaal halen Waarom je tante dit niet wil en spreek ook jou kant uit. En wie weet is het wel even lekker een dag met je man samen te zijn. Even tot rust te komen zonder kind. En even zelf het kind uit te hangen ik hoop dat je er wat aan hebt. Wij doen ook 1x per jaar efteling zonder kids en Mocht ik straks kids hebben, dan blijft dat gewoon zo. Kids naar oma een dat de wij Lekker het kind uithangen Liefs summerchild
@summerchild. Ik snap ook wel maar aangezien ik veel werk wil ik in het weekend zo veel mogelijk bij Tess zijn. Misschien gaan we idd zonder haar. Daar denk ik nu over.
Maar voel dan schuldig om de kleine weer achter te laten bij een ander.
Vorig jaar was ik zwanger en mocht nergens in. En veel andere gaan niet overal in. Dan zit je geregeld ruim 1 uur stil.
De rwst heeft kids en die maken hwt niets uit. Zij voelt zich de leidster van iedereen. Kan ook niets over Tess vertellen en walst zij der gelijk overheen met verhalen over kleinnkind.
Hey Loon,
Dat is altijd vervelend iemand die over je heen walst met hun fantastische verhalen. :roll: :thumbdown:
Ja, klinkt misschien erg, maar als je je zo schuldig voelt waarom ga je dan niet iets minder werken??? Of is dat niet haalbaar?
Schuldgevoel is echt een moordkuil voor je hart, dus pas daar echt mee op!
Nou ff update van mezelf:
vanochtend wederom een negatieve zwangerschapstest. Zit nog steeds thuis dat ik niet bij de wc weg kan. Ook mijn trouwjurk passen af gezegd! Kon echt niet anders. In minder dan een maand ga ik trouwen, dus ik hoop dat ik dan beter ben! Het ziet er niet naar uit vrees ik… Krijg als het goed is binnenkort een brief binnen van de bedrijfsarts dat ik langs kan komen. Weet niet wanneer, maar hoop snel…
Vrijdag moet ik naar de kapper om mijn haar te kleuren, maar weet niet of ik dat ga redden en of de bedrijfsarts dat toe gaat laten. Eigenlijk durf ik al niet meer het huis uit namelijk… zo erg is het… Dus had eigenlijk gehoopt dat ik zwanger was, want dan kon ik de symptomen nog ergens aan linken… maar het mocht niet zo zijn (alweer) We zijn nu iets meer dan een jaar bezig voor een kleine…
Ik heb veel vriendinnen die ‘per ongeluk’ zwanger zijn geraakt in de afgelopen tijd… soms denk ik wel eens “was ik maar zo dom dan werd ik ook snel zwanger”… maarja… blijkbaar kan ik niet mijn iq verlagen ineens, haha!
(zijn zwanger geworden van antibiotica en de pil ofzo)
Dus t gaat hier mooi kl*te om maar ff lekker direct te zijn…
liefs
Summerchild
@summerchild :hug: :hug:
Op dit moment is minder werken niet haalbaar. Qua financien wel maar door werkzaamheden niet. Dan is moeilijk om een project voor me te vinden. En in deze tijd wil ik wel zeker van een baan blijven.
Ik snap dat je eigen nu zo k… Voelt. Hopelijk knap je voor je bruloft nog een beetje op.
Wat vervelend Loon hoe je tante reageert. Mijn eerste reactie was dat ik dan ook niet mee zou gaan. Als je met elkaar zit te wachten omdat anderen in een attractie gaan dan kan je Tess toch verzorgen? En als ze tussendoor komt, komt dat ook wel goed lijkt me. Succes met je beslissing!
Sterkte Summerchild :hug:
Ikzelf ben net thuis van het ziekenhuis. Heb een punctie gehad van mijn schildklier :? . De punctie op zich viel wel mee de napijn helaas niet… Ga zo lekker even slapen, heb ook hoofdpijn van de spanning dus zit mezelf een beetje in de weg. 1 mei krijg ik de uitslag dus dat is nog even afwachten.
Sorry als ik iemand vergeet, maar is er veel geschreven.
Loon Gelukkig heb je weer een tijdelijk contract, maar balen dat je meisje zo slecht slaapt en je er even door heen zit. Die van ons slaapt ook zo slecht in haar eigen bedje en ligt dus bijna iedere nacht bij ons in bed :oops: .
Ik zou met die tante gaan praten waarom ze Tess er niet bij wil hebben, ze is nog te klein, dus last heb je niet van der. Je kan haar verschonen en voeden als je moet wachten bij de attracties. En inderdaad, als ze niet bij draait zou ik denk ik ook niet gaan, maar aan de andere kant heb je wel een dagje afleiding, dat je niet alleen met je kindje bezig bent, beetje moeilijk die situatie.
Summerchild Balen dat alles nu zo mis loopt thuis. Gaat het al iets beter ? Wat heeft de arts gezegd van je darmen ?
Vlinder Hoe gaat het nu ?
Chelle Weet je al of je de stap gaat nemen naar het ziekenhuis ?
Hier een super gezellige verjaardag gehad, ze is goed verwend. Ik heb mijn ouders niet meer gebeld en om 10 uur waren ze er voor de taart en heeft ze honderduit zitten lullen met Raim. 's Avonds waren ze er ook nog even. Verder is nog geen contact geweest. Ik was voor dit voorval bijna iedere middag bij mijn ouders met Fleur. Nu dus al de hele week tijd met onze kleine meid.
Ik probeer zo snel mogelijk de foto’s op de te zetten van Fleur haar verjaardag en dan kom ik er een paar plaatsen.
Nou ik ben eruit wat mijn ouders betreft. Hun mogen nu de eerste stap gaan zetten. Ik belde ma gister op of ze nog boodschappen nodig had en of ze misschien mee wilde om boodschappen te doen. Nee ze ging niet mee,maar ik mocht wel wat voor der meenemen en dan kwam ze het wel ophalen bij mij. Het regende zo hard en Fleur sliep in de auto, dus ik het gelijk maar even afgegeven. ( balou helemaal blij want die ziet ons nu ook niet veel terwijl hij helemaal gek is van fleur ) Ben ik binnen, kijk ik in de kamer, heeft ze de box ook al opgeruimd. En dat samen met het speelgoed, voeding etc terug geven, is nu voor mij een gevoel dat we niet welkom zijn. Ik laat nu niks meer van me horen en zie wel hoe het gaat lopen…
Jeetje wat moeilijk voor je Tijgertje! Wat gek dat je ouders zo doen, gelijk alles weg ook uit hun huis, dan voel je je zeker niet meer welkom.
:hug: voor jou!
Trouwens nog gefeliciteerd met Fleur haar verjaardag, ben ik helemaal vergeten, sorry!
Met mij gaat het weer wat beter. Hoofdpijn is gelukkig over, maar de pijn in mijn nek waar die bult zit is er nog steeds. Het is ook erg dik dus met praten, slikken en bewegen voel ik het constant. Zit waarschijnlijk een bloeduitstorting van binnen en dat heeft tijd nodig.
Vandaag mijn NOD. Hoewel ik gisteravond een beetje buikpijn had en bij het afgeven ietsje bruin (sorry) is er vandaag nog niks aan de hand. Ik wacht nog rustig af.
Heb straks een verjaardag van mijn neefje waar heel veel kindjes zullen zijn dus heb wat dat betreft afleiding genoeg. Ben ik het morgen niet dan doe ik even een testje, maar meestal als ik dat echt besluit zet het toch ineens door. Stiekem blijf ik dus voor mezelf duimen
Tijgertje, wat een lastige situatie met je ouders. Hopelijk gaat dat snel weer normaal. Ik ben trouwens mini’s aan het sparen voor Fleur, ik heb er nu 6.
Loon, hopelijk draait je tante bij over Tess. Jammer dat er zo’n gedoe van wordt gemaakt. Een familie-uitje naar de Efteling lijkt me juist leuk met/voor kinderen.
Summerchild, hoe gaat het bij jouw? Zou je niet last van je darmen kunnen hebben door je huwelijk. Ik weet dat ik toen ook enorm last van mijn maag had door de stress van te voren.
Vlinder is dus nog even spannend wat er vannacht gaat gebeuren
Wel balen dat je nog zo’n last hebt :hug:
Dank je wel voor de felicitatie !
Tijger Dank je dat je voor Fleur wil sparen !
@tijgetrje1982 nog gefeliciteerd met fleur. Ff zelf druk gehad. Owke steeds vreemder met je ouders. Om nu al alles op te ruimen. Waar gaat dat dan weer over. Kun je niet vragen aan ze waarom ze zo doen? Hopelijk draaien ze nog bij.
Ben blij voor fleur dat ze in iedergeval wel op haar verjaardag zijn geweest… Heb er nu ook 6. Wil je eerst weten welke het zijn of maakt het niet uit dat je dubbel hebt??
@vlinder ben benieuwd
@tijger86 tja familiedag in de efgeling is bij ons 16jaar en ouder. Ze hebben geen zin om rekening te houden met kleinere kids. Ach ik heb besloten niet mee te gaan. Tess kan ik wel dagje onderbrengen maar weet nu al dat ik dan ,me ga irriteren aan mijn tante.
Gister familiedag gehad bij manlief familie. Tess kon mee. Eerst hadden we een luch bij een oom en tante. Voor vertrek heb ik Tess snel ff gevoed. Daarna werden we in groepjes verdeeld. En kregen we een stadswandeling door tilburg. Kleine lekker in de kinderwagen geslapen. In stad aangekomen bij cafe. Kregen we te horen dat we gingen salsa dansen. Echt geweldig.
Tess nog geslapen in kinderwagen nadat ze ff wakker was en veel gekeken had. Sliep door de herry heen
we hebben haar wel ff bij oppasoma gebrahct zodat we rusitg konden eten in een live muziek bar.
Om 9 uur hebben we de kleine spruit weer opgehaald en daar nog ffies gedronken.
Vandaag de doop. Foto’s volgen hiervan later
Loon maak niet uit hoor als het dubbele
zijn, in een winkel hebben je ook meerdere van hetzelfde. Heel veel plezier vandaag bij de doop! Gelukkig dat je het gister gezellig heb gehad en dat Tess wel mee kon
Hey allemaal. Hier nog geen nieuws. Geen menstruatie gekregen. Ben inmiddels weer 5 dagen over tijd. Dat had ik de vorige keer ook! Het is wel raar dat mijn temperatuur zo enorm schommelt. Ik test nog steeds mijn temperatuur. 2 weken geleden 37 gehad op 5-4 en op 13-4 ook 37 graden en vandaag weer zo hoog… Zucht… Het schommelt tussen de 36.5 en de 37 graden… Dat is toch raar? Normaal zonder hormonen zit ik altijd netjes op 36.2 graden. Iemand hier ervaring mee? Had gister wel steken dus dacht dat ik ongesteld zou worden, maar vanochtend was er niks…begrijp er niks meer van Haha! Xxx summerchild
Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden. Baal er wel van maar niet zo erg als de afgelopen maanden, op naar de nieuwe maand maar weer.
Veel plezier met de doop van Tess vandaag Loon!
De familiedag die jullie gisteren hadden klinkt gezellig. Fijn dat Tess lekker me kon en het goed ging.
Vervelend dat je nog niet ongesteld bent Summerchild. Ik doe zelf niet aan temperaturen dus ik kan je niet helpen wat betreft ervaring.
Vandaag hebben we lekker geen plannen, heerlijk hoor Morgen komt mijn schoonvader de muur opnieuw schilderen en ga ik weer werken als ik niet teveel pijn heb…
Hey Dames,
Nou daarnet toch mijn menstruatie gekregen of iets dat erop lijkt. Ik weet nog niet of het doorzet, maar het zou goed kunnen. Erg krampachtig gevoel onderin mijn buik, beetje hetzelfde gevoel alsof ik een eisprong heb.
Mijn vriend (bijna man) en ik hebben besloten te stoppen met de behandeling van clomid, omdat ik het even niet meer zie zitten. Teveel drama aan de hand hierzo!!!
Daarnet een brief gehad van adhoc dat we 22 juli er definitief uit moeten… Nu moeten we maar zien waar en hoe we gaan wonen. Misschien proberen urgentie aan te vragen, maar weet niet of dat gaat werken als je adhoc woont! Heeft iemand daar een idee van???
Liefs
Summerchild
Zo ben ik ook weer een keer het gaat inmiddels weer wat beter en de afspraak in het ziekenhuis is al over 3 weken.Hopelijk krijg ik groen licht en mogen wij ook weer proberen zwanger te worden.
Summerchild: balen dat je ongesteld bent geworden :(.
Kan je via ad hoc geen andere woning anti kraak huren? Er zijn ook nog andere anti kraak organisaties misschien kan je die proberen.
Vlinder: ook balen voor jou dat je ongesteld bent geworden hopelijk is het snel raak
Loon, Hoe was de doop van jullie meisje? Wanneer mogen we de fotos zien