Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Hierbij het nieuwe deeltje !

Summerchild Hoe is het nu ?

ik meld me in het nieuwe deeltje :smiley:

Meld



Gister manlief zijn verjaardag gevierd.

meld.



Was ff topic vergeten. Gaf geen update meer. Maaruh meld.



Nou hier moeten we de kleine op 6 voedingen krijgen. Gaat redelijk goed. Soms wel moeilijk te rekken. Dus de ene keer zit er braaf 4 uur tussen andere keer net 3,5.



@tijgertje1982 hoop dat het zo goed gaat met de regel zo.



@summerchild weet je al iets meer?

Ik ben ook benieuwd hoe het nu met summerchild is en of ze vandaag naar het ziekenhuis moest…



Loon : Fleur krijgt hier gewoon nog om de 3 uur een fles hoor. Als ik langer wacht, is het gewoon krijsen dat ze honger heeft…

hier naar cb geweest kleine weegt nu bijna 4kg. Wij zijn trots op haar. Mama geeft slagroom.

Ze zit nu op de 6 a 7 voedingen. Dus gaat erg goed al. Geeft al veel minder terug. Dus gaat erg goed.



Hoe is het met de rest?

Hier alles goed, maar el enorm moe (al twee maanden)



Wat fijn Loon, dat je meisje zo goed gaat

Hoi meiden, daar ben ik ook weer… Drukke week weer en door mijn rsi klachten ben ik wat minder online.



Verder gaat het wel goed, zit in de wachtstand :slight_smile: Mijn collega vertelde vandaag dat ze 9 weken zwanger is. Haar eerste kindje is pas een half jaar maar ze wilde zo snel mogelijk een tweede. Hoewel ik superblij voor haar ben, ben ik toch ook wel een beetje jaloers. Maar goed, onze tijd komt ook alleen nu nog niet. Hoewel… je weet nooit wat er nu al gebeurd kan zijn hihi!



Gezellig weekend in het vooruitzicht en gelukkig hoef ik nog maar 1 dagje te werken, heerlijk!

Loon wat mooi dat je meisje het zo goed doet en dat ze minder terug geeft. :thumbup:





Tijger Balen dat je al zo lang zo moe bent. :hug: Heb je al bloed laten prikken of je niks onder je leden hebt ( ziekte van Pfeiffer , vitamine te kort etc )





Vlinder Balen van je rsi klachten :hug: Maar wel leuk nieuws van je collega.

Ik wacht nog even af. Het is momenteel erg druk op t werk en in deze tijd van het jaar ben ik niet op mn best. Dat wordt straks als het weer lente is weer beter.

Dus wie weet, voel ik me over twee weken veel beter.



Ik zit nu te wachten op mijn ei.

Tijger sterkte dan even met de vermoeidheid.



Summerchild hoe is het bij jou ??





Hier een vrij drukke week gehad.

Woensdag boodschappen gedaan en 's middags bij mijn goede vriend langs geweest om zijn zoontje weer even te bekijken en hij was nieuwsgierig naar Fleur. Donderdag met de vrouw van die vriend naar de negenmaandenbeurs geweest. Vrijdag gesprek gehad bij het uwv ( wat ***mens)

Vervelend dat je zo’n vervelend mens treft tijgertje.

Was de 9 maandenbeurs wel leuk?

Negenmaandenbeurs was gezelligen druk.

Heb flink wat te eten ingeslagen voor Fleur, dus die kan voorlopig weer vooruit…

@tijgertje1982 ben 2 jaar geleden geweest is wel gezellig daar.

Ben je dan werkloos? Uwv is niet altijd mee werkend.



@vlinder oei rsi klachten zijn niet fijn.



@tijger hopelijk ben je snel wat fitter. Mijn man is in de winter ook vermoeider. Dus ligt er meestal vroeg in. Niet erg handig n met kleine





Hier een turbulent weekend gehad. Tot zaterdag avond ging het wel goed. Ik zou zaterdag avond bij mijn vader slapen. Man was op kamp. Maar na de voeding van half 11 wilde ze niet slapen. Ze huilde steeds. Uiteindelijk trok ik het om 1 uur niet meer en heb toen mijn spullen gepakt en vader even wakker gemaakt dat ik naar huis ging. Half 2 in de nacht gevoed en kon haar om 2 uur gewoon in bed leggen.



Gisteren ging goed maar ze was natuurlijk heel moe.

Vandaag huilde ze om de 2 uur om eten. Geef nog steeds bv en vermoede dat ze te weinig binnen kreeg. Het afgekolfde voeding ziet er ook anders dan normaal uit.



Cb stelde voor aangezien ik toch over 2 weken wilde afbouwen nu al te doen, omdat ik nu alleen maar gestrest ben. Dus nu gaat de allerlaatste voeding eraf misschien dat ze dan snacht langer slaapt.



Ook het jengelen overdag gaan ik samen met thuisbegeleiding afleren. Ze wilde niet slapen in bedje alleen bij mij. Zodra ik op bedje legde begon ze te jengelen.

Vandaag 45min volgehouden met tussen pozen stil. Nadien in slaap gevallen.



Vrijdag komt ze weer en kijken we hoe het gegaan is.



Was even ego maar zit er doorheen.

Loon, goed dat je begeleiding zoekt. De eerste tijd met zo’n kleine lijkt me vrij heftig. Logisch dat je er af en toe even klaar mee bent. Hopelijk houd het gejengel snel op. Misschien is bijvoeden wel de oplossing en heb je dan weer wat meer rust.

Loon

Ik ben werkloos sinds 16 nov 2011.





Balen dat je meisje zoveel jengelt en niet in haar bedje wil slapen.

Ik hoop dat het snel beter gaat met julllie. Hopelijk helpt het bijvoeden ook.



Mijn meisje wil ook niet in haar eigen bedje slapen, alleen bij ons in bed. We hebben nu haar bedje bij ons op de slaapkamer staan, maar ook dat helpt niet. Iedere avond weer een strijd om haar in eigen bedje te laten slapen. Wakker erin leggen helpt niet, dan is het gelijk krijsen. Leggen wij haar er slapend in, dan word ze gelijk wakker als ze haar bedje voelt en is het weer huilen en krijsen.



Ik heb de tip gekregen om contact op te nemen met een ostheopaat. Dus van de week maar even met het ziekenfonds en alles navragen.

@tijgertje1982 oei vervelend dat je geen werk meer hebt. Was vorig jaar ook aantal maanden werkloos.

Wat voor werk zoek je??



Slaapt fleur overdag wel in eigen bedje? Ja ken het gedoe met als je ze neerlegd gelijk weer wakker word. Nu moet ik sterk zijn. En steeds terug leggen na het troosten.



Kun je dat ook nie proberen? Of al geprobeerd??

Het terug leggen hebben we al geprobeerd maar op dit moment lijkt niks te werken.

Ik heb vanmiddag Zwitsal slaap zacht gekocht voor in bad, misschien dat dat een beetje effect heeft bij haar.





Ik wil graag iets met kinderen doen qua werk, maar daar heb ik geen diploma’s voor. Ik was wel bezig met thuisstudie spw kinderopvang, maar dat is stil komen te liggen na de bevalling.



Ik heb vanaf 1997 in de schoonmaak gezeten, maar wil nu gewoon iets anders gaan doen. Ik zoek maar werk voor 18 uurtjes per week.

owke hopelijk kun je snel je studie weer oppakken. Zou fijn voor je zijn als je inderdaas dan iets met kids kunt doen.



Schoonmaak werk is ook niet alles. Heb zelf er ook in gewerkt.



Nou hier moet ik bv afbouwen. Te weinig voedingstoffen erin. Gelukkig had ik vanaf maandag al 1 minder bv gegeven. Ondertussen bleef ze maar huilen en onrustig. Had het gevoel dat ze nie genoeg binnen kreeg. En ikkes heb gelijk. Tess is afgevallen. Dus zodoende afbouwene en bijvoeden met kv.