Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Balen Loon dat je af moet bouwen maar bv, maar inderdaad wel beter dat je er nu achter komt dat je niet genoeg hebt, voordat ze nog veel meer afvalt.



Mijn meisje heeft nooit bv gehad en ze doet het ook goed hoor.

Ik vind het wel knap van je dat je het geprobeerd hebt. :thumbup:

Hey dames.



Nou eindelijk goed nieuws gehad vandaag van de gynocoloog. Eindelijk heeft de Clomid aangeslagen en ik heb een eitje :smiley: 9 maart zijn wij precies een jaar bezig, zou leuk zijn als het nu lukt! :mrgreen: We hebben huiswerk voor dit weekend opgekregen van de gyno :wink: want hij kon volgens hem elk moment springen :mrgreen: joepie!



liefs

Summerchild

@tijgertje 1982 tja doen wat bwste is voor meissie. Een kv is net zo goed en wel makkelijk.

Op dit moment krijgt ze geen bv meer. Aangezien ze er maar 2 uur op doet. En heel haar ritme verkeerd loopt. Ik kolf als mijn borsten op spanning staan. En dat gooi ik weg. Ze vond ook te verwarrend om het teveel af te wisselen. Dan drinkt ze te weinig.



@summerchild. Wauw goed nieuws flink aan de slag dan. Duim voor je dat het raak is.

Summerchild Wat een goed nieuws !! Ik wens je nu ook een heel fijn weekend toe :wink: en ik ga duimen voor je ! :pray:





Loon kan je het gekolfde niet in een fles geven of heeft ze dan ook te weinig ? ( ik heb geen verstand van bv, vandaar mijn vraag )

Dank jullie!



Helaas is mijn weekend niet zo goed :frowning: Is een heel lang verhaal, lees maar de spoiler.



Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn vriend weer is gaan roken. Dat doet hij volgens hem sinds 4 weken weer, hij was meer dan een jaar gestopt. Ik ben erg tegen roken, omdat het mijn vader zijn dood is geworden. Ik ben erg teleurgesteld in hem, zeker omdat hij dit wederom heeft verzwegen voor mij. Dit is al de derde keer, helaas… Ik heb het hem afgelopen weken een paar keer gevraagd, of hij weer was begonnen, maar dit ontkende hij elke keer. De reden dat ik erachter kwam is, omdat ik helderziend ben… ik zat gisteren op de wc (ja lekker smakelijk verhaal) en ineens hoorde ik een stem die zei dat hij loog. :shock: Dus ik keek om me heen en dacht dat ik gek was geworden… Uiteindelijk op de bank gaan zitten, maar het knaagde dat ik dat hoorde… en toen weer hoorde ik het woord ‘jas’ of ‘tas’. Ik moest het gewoon zeker weten, zodat ik in ieder geval zeker zou weten dat ik niet compleet gek was! En ja hoor… in zijn tas zat een pakje sigaretten :wall: Ik heb hem niet gelijk wakker gemaakt, want hij lag te slapen. De volgende ochtend heb ik hem geconfronteerd hiermee… Ik was eerder in shock dan woedend… vanavond kwam dat er eventjes uit! Ik was zo pissig dat ik zijn kleding in een vuilniszak op de gang heb gezet… meneer gooide de tafel om en overal kwam glas terecht… (waar ik later nog in ben gaan staan… zucht…) uiteindelijk is hij vertrokken met de auto. Na ongeveer 15 minuten kwam hij alsnog terug en heeft uiteindelijk de tafel gemaakt en de troep opgeruimd die hij had gemaakt. We hebben het toen wel uitgepraat en hij heeft zijn excuses aangeboden. We hebben duidelijke afspraken gemaakt over het roken. Niet in mijn bijzijn, niet in bijzijn van kinderen en een maximaal limiet per dag voor sigaretten die we gaan afbouwen. Hij heeft ermee in gestemd. Morgen maak ik een document ervoor op… verslaafden zijn niet te vertrouwen!



Verder heb ik een eisprong vandaag gehad. We hebben toch besloten om met elkaar verder te gaan, dus toch maar geklust. Ik hoop dat het heeft gewerkt met alle stress die ik had vandaag. Wij hebben het idee van wel. Zeker doordat ik een eitje van 20mm heb (eindelijk) en goed baarmoederslijmvlies. Ik zit normaal op een temperatuur van 36,4 a 36,6 en ineens was het 37,2 graden wat erg hoog voor mij is! Dus ik weet zeker dat ik een eisprong heb, toen ik het merkte vanavond gelijk geklust :wink: En nu klinkt het nog vreemder… me buik borrelt =_=* het lijkt op spierpijn maar anders… dus wie weet…

:inlove:



Liefs

Summerchild

Summerchild Balen dat je vriend heeft gelogen over het roken en dat jullie daar ruzie om kregen. Heb je er niks aan over gehouden dat je in het glas heb gestaan ?

Maar ik ga duimen meid dat het deze keer raak is ! :pray:

Wat een goed nieuws van je ei-tje Summerchild :D!



Wat vervelend de je er achter gekomen bent dat je vriend stiekem rookt… wel goed dat jullie er over gesproken hebben en afspraken hebben gemaakt.



Hier gaat alles goed. Van de week ongesteld geworden, ik baalde echt zo erg omdat ik echt het gevoel had dat het raak was deze keer. Maar goed, op naar de nieuwe maand.

Wel een heerlijk weekend gehad. Morgen een dagje werken en dan dinsdag een punctie van mijn schildklier en verdere onderzoeken. Zie wel een klein beetje tegen de punctie op maar komt vast goed.



Hoe gaat het met de andere meiden?

@tijgertje1982 ik kan wel het gekolfde geven maar aangezien daar de voedingstoffen uit zijn heeft het geen nut om dit te geven. Dus vandaar ik nu alleen nog maar kv geef. Is in begin veel darmkrampjes en nu maar speciale voeding gehaald.



@summerchild. Oei wel vervelend dat hij heeft gelogen. Zelf heb ik vanaf mijn 13 gerookt en ben nu meer dan 1,5jaar gestopt. Tegelijk toen we probeerde zwanger te worden. Mijn man rookt nog wel maar dan wel buiten.



@vlinder75 :hug:

Hey dames,



Nee, heb alleen een diepe snee over gehouden precies onderaan mijn voet. Niks aan de hand hoor :mrgreen: overleef het wel :wink:



Nou sperma verzwakt door roken. En ik ben nu aan het afvallen en tegenlijkertijd ‘gezonder’ aan het eten, omdat we graag een kindje willen. Daarom ben ik dus mega pissig dat hij gaat roken, terwijl ik mijn reet eraf train en veel slechte dingen laat staan… Het erge is nog wel dat ik het hem dus vaak heb gevraagd als hij naar nicotine rook, dan zei hij “ja, me collega rookt in de auto”. :hand: schijnheilig dus!



Het water is weer rustig inmiddels thuis. Ik heb last van misselijkheid en vreemde buikpijn, het zal wel de eisprong zijn denk ik :think: Heeft iemand daar meer last van? En wanneer wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Ik had het gevoel dat het raak was, voordat ik wist dat ik een eitje had… vreemd toch? Of komt dit vaker voor? Iemand ervaring mee?



Liefs

summerchild

@summerchild mijn man en ik moesten laten testen aangezien ik een rare cyclus had. Zijn kwaliteit van sperma was matig.

Uiteindlijk had mijn lichaam me zo vaak voor de gek gehouden dat ik niet eens meteen in de gaten had dat ik zwanger was. Pas nadat ik ineens koffie wilde drinken. Was bij de test al zeker 5 weken zwanger.

Wel vervelend dat jij alles eraan doet om zwanger te raken en hij gaat doodleuk roken.

Ik ben begonnen met ovulatietestjes. Mag vanavond voor de vierde dag testen, ben benieuwd. Zie het echt als een stap in de goede richting…



Hoe gaat het met jullie allemaal?

Vlinder Spannend ! Maar zo heb je wel iets meer zekerheid over je eisprong. Je zou eventueel ook kunnen temperaturen, maar dat is veel meer werk dan ovulatietesten.



Summerchild
Hoe is het bij jou ?





Hier gaat het goed. Fleurheeft dinsdag haar eerste 3 stapjes helemaal los gezet ( zonder hulp van papa , mama , bank tafel etc )

Ik heb dinsdag een fietsstoeltje op mijn fiets laten zetten, dus laat het mooie weer maar komen !

@tijgertje



Hier gaat het naar omstandigheden goed. Ik heb vele kwaaltjes helaas… Snot verkouden, hoesten, gevoelige borsten, misselijk, buikpijn… ga zo maar door :roll:



Dus opzich gaat het wel goed :lol: We hopen uiteraard zwanger te zijn!!! Ik heb wel een aantal symptomen en het valt zelfs mijn vriend op. Ik kan geen chocolade eten of andere zoete dingen!!! hahahaha… Wel vaag als ik nu al zwangerschapssymptomen heb… erg vroeg :shock: dat voorspelt al erg veel over de gehele zwangerschap vrees ik dan!!!



Hoe is het met jou Tijgertje???



liefs

Summerchild

@tijgertje1982 wauw netjes zeg. Wat gaat de tijd nu toch hard.



@vlinder owke heb je wel een redelijke cyclus? Ik had ook geprobeerd met ovulatie testen maaruh mijn cyclus was geen pijl om op te trekken.



@summerchild spannend zeg. Wanneer mag je testen of word er een bloedtest nog gedaan?



Hier gaat het wel. Ze is inmiddels weer aangekomen nadat ze weer afgevallen was. Slapen was redelijk goed. Ze komt nog steeds snachts maar dat is 1 keer en wel te doen.

Zo te horen is ze weer wakker. Dus werk te doen. :lol:

Wat leuk Tijgertje dat Fleur een paar stapjes los kan lopen :smiley:



Spannend Summerchild, ik ga duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown:



Loon, ik heb een vrij regelmatige cyclus, 26-28 dagen en heel soms een cyclus van 24 dagen. Voel mijn eisprong ook altijd maar wilde nu gewoon eens kijken met de testjes of het klopt met wat ik voel als eisprong. Misschien voel ik hem pas als die al geweest is ofzo.

Als we na de zomer nog niet zwanger zijn mogen we naar het ziekenhuis als we dat zouden willen en dan heb ik dit in ieder geval vast gedaan.



Wat goed om te horen dat jullie meisje weer wat is aangekomen en dat het slapen redelijk goed gaat.

Hey dames,



Nee, ik ga geen bloedtest meer doen. Het mocht was een optie… maar ik kan niet zo goed tegen bloed testen… Ik had wel vanavond iets vreemds… tijdens de liefde bedrijven kreeg ik echt MEGA steken in mijn baarmoeder, echt alsof ik ongesteld moest worden :shock: Is dat wel helemaal normaal?!



liefs

Summerchild

Summerchild, Ik heb er nooit last van gehad, dus ik kan je niet zeggen of het normaal is. Heb je er vaker last van gehad ?

Toen ik zwanger was, wilde ik juist veel chocolade eten.



Loon Gelukkig is je meisje weer iets aangekomen !





Vlinder Ik hoop voor je dat de testen je nog meer zekerheid geven dat je je eisprong hebt.





Vandaag heerlijk wezen fietsen met mijn mannetje en meisje.

Loon gelukkig is je meisje weer aangekomen. Fijn dat het goed met haar gaat.



Tijgertje, is jullie thuissituatie weer helemaal stabiel? Wat gaaf dat fleur nu zelf stapjes begint te zetten.



Hier flink wat klachten, dus we hopen op een zwangerschap deze maand.

Tijger ik ga voor je duimen :pray:



Hier gaat het thuis weer goed , af en toe nog een kleine botsing, maar dan praten we gelijk en is het weer goed.

Gelukkig is alles weer stabiel. Daar ben ik blij om