Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Ow nee… chocolade moet ik niet aan denken! Behalve als het over negerzoenen zit :stuck_out_tongue: Ik heb erg veel zin in vlees… brood en vlees :oops:

Hoe zouter hoe beter lijkt het wel! :roll: En dat heb ik normaal gesproken echt niet… hahaha!



Nee, maar de pijn komt echt van mijn baarmoeder. Het voelt echt alsof ik ongesteld moet worden, maar dat zou ik pas de 19de moeten worden… dan zou ik 7 dagen te vroeg ongesteld worden, dat zou wel vaag zijn. Andere optie is dat het toeval is en dit gewoon mijn innesteling is… vaag dus :lol:



Heb al een paracetamol ingenomen, mede omdat ik wederom een stuk glas heb gevonden met mijn voet! Grrr… Sinds mijn vriend twee glazen heeft laten sneuvelen lijkt het wel of ik elke keer in glas sta… we hebben het al een paar keer schoon gemaakt hier… Deze keer was het wel erg diep :cry: groot stuk glas 1 cm diep… zucht… heb het zelf verwijderd en verbonden, maar dan nog is t niet fijn… Gelukkig heeft onze kat er niet in gestaan… Daar ben ik allang blij om!!!



Goede nacht iedereen,



Liefs

Summerchild

Wij gaan ook voor ons eerste kindje!!!

Momenteel in ronde 2.



02/01/2012 (lengte bloeding: 5 dagen)

Cycluslengte: 25 dagen



27/01/2012 (lengte bloeding: 4 dagen)

Cycluslengte: 25 dagen



21/02/2012 (lengte bloeding: 5 dagen)

Dag 19 (afgelopen zaterdag) positieve ovulatie test dus cyclus word langer…

Of niet, dat hopen we natuurlijk…

Al de hele dag een zeurderig gevoel in m’n buik, net alsof ik ongesteld moet worden… :?

Nog zolang wachten tot NOD pffffff…

@ Dikkie dik



Ik voel echt met je mee!!! Ik had dat ook afgelopen week… zeurend gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moest worden. Heb nog wel een beetje dat gevoel. Ik mag aankomende woensdag een vroege zwangerschapstest doen! Weet niet of het positief eruit komt, maar wil het gewoon proberen :roll: (ja ben lekker eigenwijs ;))



Heel veel succes en sterkte met wachten! :inlove:



Liefs

Summerchild

Dikkiedik welkom hier. Ik hoop wel voor je dat je cyclus langer is dan voorgaande cycli. maar 5-6 dagen tussen eisprong en menstruatie is echt te kort.

@ tijgertje, ik neem aan mijn cyclus langer word…

In 2010 al eens eerder gestopt met de pil toen was ie 34/34/25/29…

Maar ik hoop natuurlijk dat het gelijk raak is… :smiley:



@ Summerchild, vroege zwangerschapstest, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, of ze wel werken…

Ik probeer braaf te wachten tot 25 maart… (CD 34)



Succes meiden!!! :-*

Ik hoop met je mee

@dikkie dik welkom hier.

Iemand wel eens een positieve uitslag gekregen van een vroege zwangerschapstest?

Welkom Dikki Dik



Summerchild Ik had een positieve test op de dag dat ik ongi zou moeten worden, dus niet te vroeg.

Heb je al getest dan ??

Ik plaats het even hier want kan het sf niet zo snel vinden…





3 maart heb ik een fotoshoot laten maken van Fleur bij AH.

( ze had er geen zin in )

Maar dit zijn de foto’s geworden. ( de rest heb ik besteld en worden nageleverd)

De eerste is de gratis foto.







Welkom Dikkie Dik!



Wat een leuke foto’s van Fleur! Schattig meisje!



Hier gaat het goed. Vruchtbare dagen zijn geweest, althans, ik had 2 positieve ovulatietestjes maar die hebben we niet echt kunnen benutten. De eerste avond was ik niet lekker en de tweede keer had mijn vriend teveel gedronken.

Ik las dat na een positieve test binnen 24 tot 48 uur een eisprong plaats kan vinden maar geldt dat dan vanaf de eerste positieve test of ook bij de tweede positieve test nog? In dat geval is er wel een kansje :wink:

Vlinder ik denk dat na de tweede positieve test je geen 48 uur meer hebt, maar wie weet wel 24 uur



Tijgertje Fleur kijkt wel serieus zeg

Nee, ik ga morgen testen. De testen die ik heb kunnen 4 dagen voor de NOD.



Liefs

summerchild

Summerchild, weet je al wat???

Test was ongeldig. :frowning:



Één verticale streep = niet zwanger

Twee verticale strepen = zwanger



Mijn test : Een verticale en een horizontale streep :lol: Heb ik weer hoor! :lol:



Ik heb nu een test gekocht van clear blue die je 4 dagen voor je verwachte menstruatie kan doen… Ik ga even twee dagen wachten en dan nog eens doen!!! 8) :inlove:



Liefs

Summerchild

Pffff balen zeg…

Nog langer wachten…



Maar iig niet negatief!!



Ik hoop met je mee…

Ach geduld is een schone zaak, tenzij je de wc niet goed hebt doorgespoeld :stuck_out_tongue: :wink: :lol: (zeggen wij thuis altijd :P)



En zo erg vind ik het niet hoor… we kunnen het lot nu toch niet meer keren… En als het nu niet is, dan volgende keer wel :mrgreen:

@summerchild je bent in iedergeval niet pesrimistisch



@tijgertje1982 toch leuke foto’s. Ondanks dat ze haar dag nie had. Heb di een fotoshoot met Tess. Sem het neefje en schoonzusje gaan ook mee. Willen een foto van neef en nicht voor schoonouders. Dan op canvas laten drukken.

Ach joh… Waarom zou ik pessimistisch zijn?



Je wordt er niet vrolijker van en het helpt niet om zwanger te worden :slight_smile:

Als ik dat zou zijn, dan zou ik niet de kracht hebben om door te gaan…



liefs

Summerchild

dat is waar. :smiley: