Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Summerchild, weet je al wat?



Hier 2 dagen overtijd en nog geen positieve zwangerschapstest. Wel allerlij kwalen

@summerchild en tijger jullie maken het wel spannend duim voor juliw mee.



Hier gaat het goeed. De kleine heeft vanacht doorgeslapen tot 5.15 uur.

Di laten we foto’s maken van ons Tess.

Hey meiden,



Nee, na mijn ongeldige test heb ik niet meer getest… ik kan t op het moment even niet aan! :roll: Eigenlijk wil ik het wel weten aan de andere kant ook niet :stuck_out_tongue: Dus ik wacht af tot zondag en ga dan testen… Dan is er veel meer kans dat het positief is!!! :mrgreen:



Ik heb er een goed gevoel over, maar de afgelopen dagen toch wel rare menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik. Beetje branderig enzo… :frowning: Wel nog misselijk met vlagen en gisteren dacht ik dat ik me helm moest afdoen om midden in t kralingsebos over te geven… :shock: Gelukkig moest ik uiteindelijk toch niet braken :lol: Ik had gisteren erge trek in FRIKADELLEN!!! :lol: Het enige wat ik op het moment lekker vind is vlees en brood… De rest hoef ik niet :mrgreen: :eh:



Ook erg gevoelige (.)(.)! Zelfs een bh aandoen is verschrikkelijk op het moment… ook heb ik het gevoel dat ik wat grotere (.)(.) heb gekregen! Altans dat zegt manlief :roll:



Overigens hebben we vandaag een huis gekocht! :smiley:



Liefs

Summerchild

Gefeliciteerd met je huis.



Hier ook last van pijnlijke grotere borsten. Ik heb er een hele cupmaat bij

Summerchild wat leuk dat jullie een huis hebben gekocht, gefeliciteerd!

Jij en Tijger maken het wel spannend hoor qua overtijd zijn en negatieve testjes… ik duim voor jullie dat het gewoon nog wat te vroeg is geweest en jullie snel wel een positieve test in handen hebben.



Wat lekker Loon dat jullie meisje door heeft geslapen tot 5.15 uur!



Hier alles goed. Heerlijk weekend zonder echte plannen en dat is altijd prettig na 2 drukke weekenden en een drukke werkweek met ook 's avonds nog veel dingen te doen.

Jullie nog leuke plannen?

Hey Dames,



Mijn vriend vind dat ik morgen nog maar een testje moet doen :wink: Hij is nieuwsgieriger dan ik! Hahaha! :lol:



Ik had alleen ongeldige test en geen negatieve…



Dit weekend lekker rustig doorbrengen… Even lekker niksen! :mrgreen:

Vanavond eventjes naar de kroeg toe geweest waar ons trouwfeest wordt gehouden. Lekker relaxe en nog een potje poker mee gedaan :stuck_out_tongue: Derde geworden, haha! (niet voor geld ofzo… voor de recreatie)



Morgen dus ff testen! :thumbup: of :thumbdown: … Wie zal t zeggen :roll:



Fijne nacht en alvast Goedemorguh!



xxx

Summerchild

Summerchild en Tijger Jullie maken het spannend !



Summerchild Gefeliciteerd met jullie huis !



Loon Leuk dat je ook een fotoshoot gaat doen, waar ga je het laten doen?





Fleur kijkt zo serieus omdat ze geen zin had in de foto’s, ze wilde liever huilen dan lachen…







Dit is Fleur , gister op de verjaardag van mijn mams:

Vanochtend was de test wel negatief, maar nog geen spoor te bekennen van mijn menstruatie! Dus er is nog hoop! Hopelijk blijft hij weg en kan ik over 3 dagen nog eens testen…

Zolang je niet menstrueert zegt dat nog helemaal niks.



Hier niet getest en ook niet ongi. Wel trek in rare dingen.

Schattige foto van Fleur!



Summerchild en Tijger jullie maken het zo spannend, ik hoop zo voor jullie dat jullie allebei met een paar dagen een positieve test hebben :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@tijger wanneer ga je testen? Je maakt het wel spannend zo. Zal voor je duimen

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@summerchild was je redelijk vroeg met testen dan??



@tijgertje leuke foto.



Nou hier gaar het goed ons Tess heeft al 3 nachten doorgeslapen tot 5.15uur. Nu gaan we s dit goed gaat proberen haar om 10 op bed te leggen in de hoop dat ze dan ook tot zo laat verder slaapt.

Vandaag opnieuw getest en weer negatief, begin aan een schijnzwangerschap te denken

Wat fijn Loon dat Tess al een paar nachten tot 5.15 uur geslapen heeft. Dan kan je zelf ook wat uurtjes maken :smiley:

Hey Allemaal,



Ik ben met testen 3 dagen voor mijn NOD begonnen. Het is nu precies 1 dag na mijn NOD! Ik ga over 3 dagen wederom testen of ik zwanger ben, als de menstruatie dan nog niet is gekomen… Ik hoop zo dat het raak is na een jaar!!!



Liefs

Summerchild

Summerchild Ik ga voor je duimen :pray:



Tijger86 Balen dat je test nog negatief was, maar ook nog geen ongi, dus het kan alle kanten uit… :pray:



Loon Wat lekker dat je meisje nu heeft door geslapen tot 5.15 uur.

Hopen dat ze het ook doet als je haar om 22.00 uur op bed legt.





Hier gister bij de nieuwe Prenatal in Amersfoort geweest, maar valt tegen. Wel leuke kleertjes voor Fleur geshopt, want ze begint nu overal uit te groeien… 's Middags de rest van het puin in de tuin opgeruimd en dan kan er van de week gras in. Raim is nu naar zijn werk, om aan zijn nieuwe auto te sleutelen. Ik ben dus maar even met de sopdoek door het huis gegaan, hoef ik dat van de week niet meer uitgebreid te doen. Nu is Fleur heerlijk aan het kruipen en stappen door het huis en ik ga zo even kijken om een foto album te maken met de foto’s van Fleur’s eerste jaar…

Ik ga over 2 dagen testen als ik dan nog steeds niet mijn menstruatie heb. Vandaag wel rare krampen gehad, maar na toilet bezoek waren die weg… (spastische darmen)

Dacht echt dat de duvels (menstruatie) eraan zaten te komen!



Moet wel erg veel plassen, misselijk met vlagen en pijnlijke tepels… Gisteren waren ineens de symptomen weg en vandaag de rare kramp… dus maakte me wel zorgen… dacht gelijk aan een miskraam omdat ik vanochtend ineens hele erge kramp had!!! :roll: Nu nog geen duvels gekregen, maar zou leuk zijn als ik straks toch een positieve test in handen heb!!!



Liefs

Summerchild



ps. zit nu 2 dagen over NOD (dinsdag 3de dag)

Summerchild je maakt het wel spannend hoor :pray:



Tijger hoe is het bij jou ??



Loon gaat het doorslapen nog steeds goed ?

bij de huisarts geweest. Die wilde eigenlijk een bloedtest doen, staat er alleen een urinetest op haar lijstje. Ze gaf wel aan dat ik in principe van de negatieve test uit moet gaan.

Om toch te controleren of alles wel goed gaat krijg ik vrijdag een echo, waarbij ze oa op PCO gaan controleren



Summerchild is trouwens ongesteld geworden, ik neem aan dat ze dat zelf ook nog wel komt melden

Haha, bij deze meld ik het inderdaad :lol:



Nou mijn vriend denken wel dat het eitje bevrucht is geweest, maar niet goed heeft gehecht. En het dus heeft losgelaten. Ben was namelijk 5 dagen over tijd! Ook de symptomen die ik had waren niet mis. 4 dagen geleden verdwenen veel symptomen ineens zomaar… de aderen in mijn borsten zijn nogsteeds niet helemaal weg gegaan… Had echt wel een cupmaat groter!



Gisteren kreeg ik ineens hele erge hoofdpijn! Die pijn heb ik nog nooit gevoeld. Heb zelfs gebraakt van de pijn :frowning: Het liefst had ik mijn hoofd eraf geschroefd. Ik lag al rond kwart voor negen op bed, omdat ik het niet meer hield. Ook deed mijn buik pijn, maar dit woog niet af tegen de hoofdpijn…



Uiteindelijk vanochtend wakker geworden en was ongesteld geworden. Het was heel erg veel, terwijl het normaal altijd rustig bij mij begint. :o



Dus nu gaan we over 2 dagen weer beginnen met een nieuwe ronde clomid! Nu nog harder duimen tot de blaren op de duimen staan!



Liefs

Summerchild

Summerchild :hug: Balen meis ondanks al die symptomen. Hoe kan je lijf je voor de gek houden he ?



Tijger 86 Veel succes en sterkte bij de echo morgen.