Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

@summerchild :hug:

@tijger succes bij de echo morgen

@tijgertje ze slaapt nog steeds goed door snachts. Dus gaat goed

Succes Tijger met de echo morgen! Fijn dat het zo snel kan hoor.

Balen dat je ongesteld bent geworden Summerchild, :hug: voor jou!

Hier gaat het goed. Heb lekker al weekend en dat voelt erg relaxed hihi! Morgen lekker het huis door en boodschapje doen, dat is met het lekkere weer helemaal niet zo vervelend hihi!

Zondag mijn NOD, merk nog niks maar dat zegt totaal niks natuurlijk. We zullen zien… Fijne avond allemaal!

Hey meiden,

Ik heb echt hele rare symptomen zeg… ik heb al twee dagen hoofdpijn. Eergisteren voor mijn menstruatie ineens een soort migraine… vanavond weer hoofdpijn :frowning:

Mijn menstruatie begon heel heftig! En nu is het bijna helemaal weg… wel veel vuil komt eruit, maar niet echt bloed… (sorry minder smakelijk verhaaltje) Hele stukken en draden lijken er wel uit te komen… De eerste dag was het erg veel bloed, maar nu dus alleen maar stukjes… en ik vind het stinken…

Ik mag op de derde dag beginnen met de clomid pillen. Ik ga voor de zekerheid het ziekenhuis bellen dat ik een echo wil. De clomid heeft een aantal keren niet aangeslagen, daarom wil ik het zeker weten!

De baby is meer dan welkom bij ons, maar we zijn midden in het kopen van ons huis. En natuurlijk onze bruiloft :wink: Zou leuk zijn als we het op onze trouwerij kunnen aankondigen! :smiley:

xxx

Summerchild

Ik ben niet zwanger. Mijn baarmoeder zag er goed uit maar mijn eierstokken niet. De echoscopiste heeft gezegd dat ik waarschijnlijk niet elke maand een eisprong krijg en dat mijn eierstokken er “hormonaal” uitzien. Volgende week hoor ik van de huisarts de officiële diagnose

@tijger86 owke das inderdaad lastig als je niet elke maand een eisprong hebt. ,ijn cyclus was meestal 5 a 7 weken dus ook vaak wienig ei sprong.

@summerchild. Wel leuk als je op je bruiloft kunt zeggen dat je zwanger bent. Mijn schhonzusje was 13 weken zwanger toen ze trouwde zo mooi toen ze het aan de rest vertelde dat ze zwanger was

Hey Loon,

Zou inderdaad leuk zijn, maar nu eerst maar eens zwanger worden :wink:

Het is lekker weer, ik ben relaxe erover… we zien wel waar t schip strand. Iedere eisprong is er één en zelfs die overwinningen tellen wij :slight_smile:

liefs

Summerchild

Hoe gaat het eigenlijk met de voorbereidingen van jullie bruiloft Summerchild? Zou fijn zijn als je dit weer zou hebben he, heerlijk met het zonnetje :slight_smile:

Ik had gisteren mijn NOD maar nog niet ongesteld geworden. Geef het nog een dagje en ben ik het morgen nog niet dan doe ik een testje als ik uit mijn werk kom. Vind het zo spannend worden…

Vlinder Spannend :pray:

Summerchild Geniet van het mooie weer en de voorbereidingen van de bruiloft. Dan staan je gedachten even niet op zwanger worden en gaat het misschien beter ??? Toen ik het idee van zwanger worden opzij had gezet en dacht dat het bij ons niet meer zou gebeuren ( we waren bijna 2 jaar bezig ) toen was ik binnen 2 maanden zwanger…

Tijger86 Balen dat je niet iedere maand een eisprong hebt. Maar gelukkig zag de baarmoeder er wel goed uit

Goedemorgen dames,

Ik blijkt toch niet gek…

Alle pijntjes, steekjes en kwaaltjes die ik nog nooit eerder heb gevoeld hadden een positieve verklaring…

Gisterochtend had ik een positieve test in mijn handen…

Wie had dat gedacht, zo snel…

Helemaal happy!! :inlove:

Goedemorgen dames,

Ik blijkt toch niet gek…

Alle pijntjes, steekjes en kwaaltjes die ik nog nooit eerder heb gevoeld hadden een positieve verklaring…

Gisterochtend had ik een positieve test in mijn handen…

Wie had dat gedacht, zo snel…

Helemaal happy!! :inlove:

Gefeliciteerd dikkie dik

Dikkie Dik Gefeliciteerd !!! :dance:

Geniet ervan de komende tijd !

Gefeliciteerd Dikkie Dik! Dat is snel, wat fijn!

Hier vanmiddag toch ongesteld geworden. Baalde best wel een beetje erg. Op naar volgende maand, nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:.

Ga lekker eten en dan even langs mijn ouders en verder lekker bankhangen met wat lekkers. Vind dat ik het vandaag extra verdiend heb hihi!

Vlinder :hug:

Balen voor je meid

@vlinde :hug:

@dikkie dik gefeliciteerd. Lekker genieten van je zwangerschap. Hoever ben je?

Hier vandaag babyzwemmen gedaan. Echt leuk. Heb nu me aangemeld. Dus volgende week weer.

Gefeliciteerd Dikkie Dik! :mrgreen:

Wij zijn nu weer begonnen met een nieuwe ronde. Als het goed is aankomende maandag mijn eisprong ergens te krijgen. Het is een beetje lastig te zeggen wanneer mijn ovulatie precies is, omdat de vorige keer ik blijkbaar 5 dagen later was. De arts zei dat ik die zaterdag mijn ovulatie moest krijgen, maar dat klopte dus niet helemaal!

Nu heb ik geen echo laten maken, ik wil me er niet teveel mee bezig meer houden. Ik ga nog wel door met de clomid. Ovulatie testen werken bij mij niet door de clomid, dan heb ik gewoon een constante ovulatie streep :roll:

Mijn lief gaat vrijdag (eindelijk) zijn sperma laten testen. Ben benieuwd of het bij hem allemaal goed zit! :pray: Alleen vind het een vertekend beeld geven zo’n test, zeker omdat hij 3 dagen geen seks mag hebben. Alleen als je een ovulatie hebt, doe je het elke dag. (altans wij wel haha :mrgreen:)

Het is hier dus nog even afwachten!

Liefs

Summerchild

Vlinder Balen dat je toch ongi bent geworden :hug:

DikkieDik Kan je het al een beetje geloven dat je een positieve test had ?

Summerchild Is om de dag niet beter om te klussen ? Dan hadden ze tegen ons gezegd. Als je het iedere dag doet, is de kwaliteit iets minder van het sperma ( werd ons verteld ) Ik ga duimen dat je man een goede uitslag krijgt :pray:

Loon Leuk babyzwemmen ! Vind de kleine meid het ook leuk ?

Vandaag bij het CB geweest en weer goed gekeurd. 75,5 cm en 8890 gram. En weer twee prikjes gehad. Meisje slaapt nu , had lichte verhoging ( 37,8 graden ) Vandaag is ze bij opa en oma geweest en heb ik boodschappen gedaan ( vond het zielig om haar overal mee naar toe te nemen terwijl ze al niet zo lekker was ) Morgen nog even de taart ophalen en dan kan ik mijn verjaardag morgenavond vieren.

@summerchild groot gelijk om er niet te veel mee bezig te zijn. Je hebt gelukkig dingen waarin je je afleiding kunt vinden.

@tijgertje1982 sow wat gaat dat erg hard met je kleine meid. Ze vond babyzwemmen erg leuk. Niet echt gehuild. We hebben nu ingeschreven en gaan nu elke woensdag.

ik hoop dat ik snel van topic kan verhuizen :wink: van zwanger worden naar zwanger zijn :slight_smile: had van de week een dom ongelukje. Vingers uit de kom :frowning: gelukkig voor t trouwen mogen ze uit het verband :slight_smile: vanochtend gehoord dat de trouwringen gemaakt zijn :slight_smile: zelf ontworpen. Kost Wat Maar dan heb je ook iets Haha! Aankomend weekend even kijken voor sieraden voor bij mijn jurk en een jurk voor op mijn feest! En Verder veel klussen natuurlijk Haha! Xxx summerchild

Summerchild Das inderdaad balen, maar als je geluk heb ben je van het verband af voor het trouwen…