Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Bedankt voor de knuffels meiden! Ik ben inmiddels over de teleurstelling heen, op naar de volgende maand. Heb net ovulatie-testjes besteld dus ik ben er bijna klaar voor :wink:

Wat leuk dat je naar babyzwemmen bent geweest Loon en dat jullie meisje het leuk vond.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Tijgertje!

Wanneer ga je ook alweer trouwens Summerchild? Ik probeer het terug te zoeken in dit topic maar kan het niet vindenā€¦ Balen van je vinger, hopelijk is de pijn snel minder en is het verband er echt voor je bruiloft af.

dank je vlinder ! nu maar hopen dat de ovulatietesten gaan helpen.

@ vlinder

Ik ga 9 mei trouwen :slight_smile: en ik heb mijn middelste drie vingers uit de kom gehad :frowning: Mijn hand is nu al uit het verband, maar het is nog niet helemaal optimaal. Moet nog erg voorzichtig zijn!

Aankomende week heb ik als het goed is mijn eisprong :mrgreen: volgende week ook de uitslag van het sperma onderzoekā€¦ erg spannend dus allemaal!

liefs

Summerchild

Hallo meidenā€¦

Ik kreeg geen meldingen meer in mijn email vandaar mijn laten ā€¦

Het is nauwelijks te bevattenā€¦

Zo denk je het word em niet deze maand en zo snel zal het niet lukken, en zo sta je met een positieve testā€¦

Ik heb 2 keer getest vorige week omdat ik het niet kon gelovenā€¦

Maar het is echt zo, inmiddels op 26 april de eerste afspraak bij de vkā€¦

Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger en voel me prima op wat vermoeidheid en krampjes naā€¦

Helaas is mijn oma vannacht overleden dus komende een crematie voor de voegā€¦

Ik hoop bood jullie allemaal dat jullie ook snel verkassen naar zwanger zijn!

Hallo meidenā€¦

Ik kreeg geen meldingen meer in mijn email vandaar mijn laten ā€¦

Het is nauwelijks te bevattenā€¦

Zo denk je het word em niet deze maand en zo snel zal het niet lukken, en zo sta je met een positieve testā€¦

Ik heb 2 keer getest vorige week omdat ik het niet kon gelovenā€¦

Maar het is echt zo, inmiddels op 26 april de eerste afspraak bij de vkā€¦

Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger en voel me prima op wat vermoeidheid en krampjes naā€¦

Helaas is mijn oma vannacht overleden dus komende een crematie voor de voegā€¦

Ik hoop bood jullie allemaal dat jullie ook snel verkassen naar zwanger zijn!

Dat is snel Summerchildā€¦ spannend en superleuk! Is alles al helemaal geregeld inmiddels?

Gecondoleerd met het overlijden van je oma Dikkie Dik. Veel sterkte de komende dagen.

DikkieDik gecondoleerd met het verlies van je oma. :hug:

@dikkie dik. Gecondoleerd. Wij waren 10mnd bezig. Met een zeer lange cyclus en toen heb ik ook 2 testen gedaan voor ik het kon geloven

Goeiemorgen allemaal!

Ook wij gaan voor ons eerste kindje. Het duurdt nu al wel een tijdje (4 jaar), maar ik moet eerlijk zijn dat we bewust een pauze hebben ingelast. Het elke keer teleurgesteld worden eist toch zijn tol op een gegeven moment.

Nu gaan we er weer helemaal voor en rond 5 april is mijn NOD. We hebben erg ons best gedaan afgelopen maand :inlove: dus hoop dat het wonderen heeft verricht.

Ik heb voor heen hier op het forum leuke contacten gehad met een aantal meiden en ik hoop dat het nu net zo gezellig is gebleven!

Hey Hey Chelle,

Wederom welkom :wink: Ik ga heel hard met je mee hopen :slight_smile:

liefs

Summerchild

Welkom Chelle en naar 4 jaar mag het nu toch wel een keer raak zijn. Ik ga voor je duimen :pray:

Dank jullie wel!

Zitten jullie ook op de wachtbank of zal ik effies terug lezen?

Ik heb in april 2011 ons eerste kindje mogen verwelkomen na 2 jaar bezig te zijn geweest met oefenenā€¦

Ahh gefeliciteerd Tijgertje, zag al een droppie op je avatar!

Leuk dat je bent blijven hangen hier. Je bent toch maar weer een voorbeeld van: hƃĀ© jongens kop op, het kan wel!

Denken jullie al aan een 2e kindje of zijn jullie compleet zo?

Als Fleur 2 jaar is , gaan we weer proberen voor een tweede. Ik heb altijd gezegd dat ik twee kindjes wil hebben als ons dat gegund mag zijn tenminste. Ik vind het gewoon gezellig hier en ik weet wat jullie meemaken om voor een eerste kindje te gaan en leef dus ook met jullie mee.

Chelle, leuk dat je hier komt kletsen. 4 jaar is al een heel lange tijd, wat een geduld moet jij hebben. Ben je al eens bij de huisarts geweest hiermee?

Hoe gaat het met de rest?

Er is bij mij PCOS vastgesteld, daarom blijft mijn menstruatie uit. Mijn huisarts heeft mij doorverwezen naar de gyneacoloog. Ergens tussen nu en donderdag wordt ik geinformeerd wanneer ik in het zh wordt verwacht. Ze gaan me sowieso onderzoeken, zelfs al had ik geen kinderwens gehad.

Tijger86: Balen dat je pcos hebt,maar je hebt nu wel een oorzaak. Sterkte de komende dagen met de ziekenhuis bezoeken en onderzoeken.

Tijger86: Ahh chips, dat is echt MEGA balen :frowning: Ik ben er eigenlijk sinds kort achter wat PCOS is (kwam het in een artikel tegen in een blad) en het is vreselijk, omdat je het niet echt kan genezen. Ik hoop dat ze milde behandelingen voor je hebben en dat dat al genoeg is!

Ik ben een keer naar de huisarts geweest i.v.m. dat het zolang duurdt en zij heeft me doorverwezen naar een fertiliteitsarts. Heel even heb ik het overwogen om een afspraak te maken, maar een seconde later heb ik de telefoon weer opgehangen. We kijken het nog even aan. Ik ben nog jong en ik wil me niet nu al druk maken over eventuele ā€œproblemenā€.

Welkom Chelle, gezellig dat je mee komt schrijven :smiley: Dat jullie al 4 jaar bezig zijn dat is best lang :?

Wij mogen na de zomer al naar het ziekenhuis als we dat zouden willen. Ik geloof dat ik dat toch wel wil maar ik ben dan ook al 37 jaar (over precies 2 maanden ;)) en vind dat ik zeker qua leeftijd niet meer moet wachten dan.

Tijger wat balen dat PCOS is vastgesteld. Ik hoop dat je snel terecht kan in het ziekenhuis. :hug: voor jou!

@ Chelle Wij waren 1,5 jaar bezig en toen zijn we wel bij de fertiliteits-arts geweest. Ik heb een gesprek gehad, een uitstrijkje en een onderzoek om te kijken of het baarmoederslijmvlies de sperma niet zou afstoten en mijn vriend heeft zijn sperma laten onderzoeken. Daarna konden we ook nog een speciale echo krijgen met vloeistof in de baarmoeder, maar ik vond het voorlopig even genoeg. We zijn toen weer zelf gaan oefenen en ik heb het idee van zwanger willen worden van me af gezet en toen we waren na weer een half jaar zwanger ā€¦