Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

@tijger :hug: balen zeg

@chelle 4 jaar is lang zeg. Hoelang zijn jullie dan gestopt. Maaruh welkom hier.

Hoop dat we snel weer goed nieuws kunnen lezen. Duim met iedereen mee.

Hier 1e werkdag weer gehad. Het viel niet mee maar heb hem volbracht. Woe vrij dus nog 3 daagies en dan lekker lang weekend.

Is je verlof nu al om Loon? Dat is snel gegaan. Kan me voorstellen dat het lastig is om weer te gaan werken… gelukkig gelijk een lang weekend hihi!

Hey hey,

Nou vandaag de uitslag gehad van het sperma onderzoek. De zwemmers van mijn lief zijn aan de slome kant, maar daar tegenover staat wel dat hij er meer heeft dan een normale man… dan zou je toch denken dat het raak zou moeten zijn?!

De dokter sloeg precies de spijker op zijn kop… hij kon namelijk zien dat mijn vriend rookt! Dus ik heb hem gezegd dat hij er maar beter mee kan stoppen! Maarja… koppige ezel dat hij is zegt hij dat de dokter zei dat ik makkelijk zwanger zou moeten raken ookal is het wat aan de slome kant… zucht… mannen! Erg frustrerend…

Deze week moet ik ergens mijn eisprong hebben, als het goed is. Soms wordt ik gewoon gek voor de PCO. Elke maand maar weer afwachten of mijn lichaam de clomid niet afstoot. We zijn inmiddels alweer een half jaar bezig… Het mag nu wel een keer raak zijn deze maand… altans vind ik :roll:

Liefs

Summerchild

@vlinder mijn verlof is snel gegaan. Gelukkig kon ik op het zelfde project terugkomen zofat ik daar lekker kon wennen. Tis best vermeoiend ook aangezien de kleine meid de nacht niet door slaapt. Ze heeft nu wel een ritme in de voedingen. Nu eet ze om 3, 7, 11, 15, 19, 23. Vandaag naar cb kijken of ze advies hebben. Want dit is denk nie lang vol te houden.

Het werk zelf gaat goed.

@summerschild mannen zijn eigenwijs. Mijn man had matig sperma en rookt ook. Wilde ook nie stoppen.

Zeg summerchild, eerst plaats je dit berichtje een tijdje terug

@Summerchild wrote:

Hey Allemaal,

Ik ben met testen 3 dagen voor mijn NOD begonnen. Het is nu precies 1 dag na mijn NOD! Ik ga over 3 dagen wederom testen of ik zwanger ben, als de menstruatie dan nog niet is gekomen… Ik hoop zo dat het raak is na een jaar!!!

Liefs

Summerchild

En nu dit

@Summerchild wrote:

Deze week moet ik ergens mijn eisprong hebben, als het goed is. Soms wordt ik gewoon gek voor de PCO. Elke maand maar weer afwachten of mijn lichaam de clomid niet afstoot. We zijn inmiddels alweer een half jaar bezig… Het mag nu wel een keer raak zijn deze maand… altans vind ik :roll:

Liefs

Summerchild

Ik volg het geloof ik niet helemaal meer hoe lang je nu bezig bent.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je op je bruiloft je zwangerschap aan mag kondigen

Hier goed nieuws, ik kan dinsdag al bij de gynaecoloog terecht

@ Tijger

Wij zijn in totaal nu een half jaar bezig met clomid. En in totaal een jaar met zwanger te raken. De vorige keer was ik over mijn NOD heen, maar ik ben toen ongesteld geworden. Ik was 5 dagen te laat met mijn menstruatie.

Deze maand nemen we geen risico. Om de dag klussen tot zeker een week na mijn verwachte eisprong… de vorige keer was ik blijkbaar te laat en hebben we dus weer verkeerd geklust ofzo… Al had ik de vorige keer wel het gevoel zwanger te zijn… Blijkbaar niet dus…

Het is alleen zo dat je resistent kan worden tegen clomid. En dat heb ik al een aantal keren gehad, daarom zit ik nu op de hoogste dosis.

Snap je het alweer een beetje? :wink:

Groetjes

Summerchild

Summerchild: Ohhh wat vreselijk dat ie zo reageert op het roken! Jij bent er van alles aan het doen om het waar te maken en hij kan niet even zijn pakje “longtroep” van de baan schuiven. Meid, ik hoop gewoon, ondanks zijn trage zwemmers, je heel snel jullie kindje mag verwelkomen. Want 't mag ook gezegd worden, dat zelfs ketter rokers zwanger raken en vaak ook (neem mijn oma en opa, 11 kids en beide rookte vreselijk veel). Ik duim voor je!

Tijger86: Wat fijn!!! Dat schiet al aardig op.

Morgen is mijn NOD en ik voel me heel gewoontjes. Ik heb twee dagen terug erg heftig gedroomd dat ik een positieve test in handen had en het moment dat ik wakker werd riep ik: Shit! :lol: Het gevoel van geluk dat ik had in die droom was heerlijk!

Spannend Chelle !

Wat gaat de tijd snel he Loon dat je nu alweer aan het werk moest.

Summerchild
Ook met roken kan je zwanger raken. Mijn schoonouders rookten ook allebei en die hebben 11 kinderen gekregen en bij de meeste zit er net een jaar leeftijdsverschil tussen.

Een vriendin en vriend van mij roken ook allebei en ze is nu voor de 4e keer zwanger in 4 jaar tijd.

Voor degene die het willen zien, een filmpje van Fleur :

Het filmpje van zaterdag dat Fleur los loopt

View My Video

( even op blauwe letters klikken )

Tijgertje1982: GEWELDIG lief waggelend popje!! Mijn neefje begint ook net aan te lopen en die koppies zijn zo aandoenelijk.

Ja, maar de dokter kon bij hem zien dat hij rookte aan de hand van zijn sperma… dus dat is niet zo’n goed teken! :roll: :thumbdown:

Deze week als het goed is mijn eisprong. Mijn temperatuur was vanavond en overdag iets hoger. Dus hij zit er wel degelijk aan te komen. Vandaag ook al krampjes! Dus ik ben benieuwd… ik vind t wel spannend of het deze maand gaat lukken. Aan de andere kant na het horen van t slechte nieuws, denk ik niet dat het natuurlijk gaat gebeuren.

Liefs

Summerchild

Ik geloof dat ik je weer volg :slight_smile:

Ik denk dat het nieuws ook niet zo slecht is. Hij heeft toch ok zaad, ondanks dat hij rookt? Uiteraard is stoppen wel beter. Misschien als de stress van het huwelijk voorbij is dat het voor hem makkelijker is te stoppen.

Tijgertje wat schattig.

Chelle, ik duim voor je

Wat een schattig filmpje Tijgertje, superlief om te zien hoe Fleur rond stapt :smiley:

Ben je nog ongesteld geworden Chelle? Spannend hoor!

Mijn vriend rookt ook en stoppen lukt hem helaas nog niet. De gyn zei laatst dat dat niet hoeft te betekenen dat zwanger worden daardoor wat langer duurt. Al denk ik dat als wij echt de stap naar het ziekenhuis gaan zetten hij wel geadviseerd zal worden om te stoppen.

Hoewel mijn vriend 9 van de 10 keer buiten rookt hoop ik dat hij toch met de tijd stopt, vind het zelf nl. niet zo fijn dat hij rookt (ook toen we nog geen kinderwens hadden vond ik het niet fijn).

Hebben jullie nog plannen voor de paasdagen? Wij gaan zondag bij mijn ouders eten en maandag doen we eigenlijk niks. Prima, heb niet zo veel met pasen, vind vooral het vrij zijn fijn :smiley:

Vandaag gaan shoppen een leuke witte broek gekocht met een hemdje er bij, laat het mooie weer maar komen 8)

Vlinder75: Ze zijn uitgebleven! :inlove: Nu even afwachten… testje was negatief, maar dat zegt nog niks hihi. Lekker dat je wezen zomershoppen bent geweest!!!

Ik ga vanmiddag met een paar meiden glowgolfen in Amsterdam. Dat is midgetgolfen in glow in the dark en ook nog eens in 3D :mrgreen: ben benieuwd hoe dat zal zijn. Gekocht bij groupon, dus mocht het niet bevallen, dan hebben we alsnog het zonnetje nog :lol: … en met de pasen naar de oma van mijn man. Oma’s befaamde kippesoep eten!

Fijn paasweekend allemaal!

Oh spannend Chelle, weet je inmiddels al meer?

Leuk glow in the dark midgetgolven in 3D. Heb ik ook een keer gedaan, erg gelachen toen.

Wij gaan vanavond naar titanic in 3D, ben zo benieuwd hoe die is. Avatar vond ik geweldig, deze hopelijk ook.

Morgen bowlen met mijn ouders en zus en haar man en daarna lekker met elkaar eten. Maandag doen we heerlijk niks :smiley:

Vast fijne dagen allemaal!

Chelle, spannend hoor. Dat zou ontzettend leuk zijn als het nu eindelijk zover is. Ik zou ook echt niet het geduld hebben om 4 jaar te wachten voor je je laat controleren bij de arts.

Vlinder, jouw paasplanning ziet er gezellig uit.

Hier zijn er een aantal drukke dagen in aantocht. Vandaag verjaardag van manliefs oma, ze is 91 geworden. Mijn jongste zwager woont ver weg en blijft daarna bij ons logeren. Morgen paasbrunche bij een oom en tante van mij. 's Avonds eet mijn oudste zwager bij ons. Maandag eten we bij mij ouders. Dinsdag middag naar de gynaecoloog en dinsdag avond naar de sing en songwriter contest waar mijn jongste zwager aan mee doet (dinsdag heb ik extra vrij :slight_smile: ). Woensdag even niks en dan donderdag weer aan het werk.

Ik heb een beetje last van stemmingswisselingen. Zo ben ik gewoon vrolijk, het volgende moment kan ik wel janken van verdriet over mijn verminderde vruchtbaarheid. Het moet allemaal even een plekje krijgen denk ik. Verder ben ik wat gespannen voor het bezoek aan de gynaecoloog.

morgen gaan we naar mijn ouders. Mijn zus heeft een jurkje voor onze kleine gekocht voor de doop. Kunnen we gelijk passen. Doop komt aardig dichtbij.

En maandag gaan we met schoonzus en zwager lopend naar schoon ouders. Wonen zo 3 kwartier lopen. Dus word wel leuk. Daar hebben we paasbrunch.

Di een dagje werken en dan weer vrij.

Vlinder75: vrijdag was ie negatief, maar ik liet hem ook even zien aan een vriendinnetje en zij meende een heel licht streepje te zien. Nu is zij wel veel enthousiaster (en in de spanning) dan ik hierover (lief ding :inlove: ) …maar ik zie echt geen streep! Ik wil volgende week weer effies testen. De bloedmonsters blijven in ieder geval uit!

Tijger86: nog van harte gefeliciteerd met jullie oma! Wat een leeftijd heb ze al bereikt! Je hebt een aantal drukke dagen voor de boeg, dat zal niet helpen met je stemmingswisselingen… of juist wel. In ieder geval hoop ik dat je van je paasweekend geniet en met vertrouwen een bezoek kunt brengen aan de gynaecoloog strakjes. Laten we hopen dat het allemaal mee valt!

Loon: wat zijn jullie lekker sportief! Lopend naar de schoonouders! Heb je strakjes een fotootje voor ons hoe het doopjurkje eruit ziet? Ben benieuwd! :inlove:

Het glow in the dark golfen was wel grappig, maar punten hebben we niet gescored :shifty: het balletje leek wel te zweven en kreeg hem maar niet waar hij moest zijn hahaha.

Hey dames. Bij ons hebben we een druk schema. Bij ons voor de deur staat de maandelijkse rommelmarkt er vandaag. Gaan we straks even kijken en vanavond naar schoonouders toe voor te eten. Gister naar mijn moeder geweest en gekookt voor haar. Morgen naar mijn lief zijn zusje toe om daar de dag in belgië door te brengen. We hebben van de week rot en rotter nieuws gehad :frowning: we werden eerst gebeld dat we het huis niet kregen en vervolgens is het contract van mijn vriend niet verlengd! :frowning: hij zit een beetje in zak en as. We hebben daarom besloten dat na deze ronde clomid we even stoppen. Tot na het trouwen en hij weer werk heeft kunnen vinden. Dat is denk ik het beste. Ik heb sowieso de moed al opgegeven op de natuurlijke manier zwanger te worden, door het slechte nieuws over het sperma. En het feit dat ik al medicatie nodig heb voor een eisprong! Ik baal er zo ontsettend van en ik wil mezelf even de stres en ellende besparen de komende tijd. elke keer een negatieve test in je handen houden vind ik gewoon slopend voor mijn humeur en zelfvertrouwen. Ik blijf uiteraard het forum lezen hoor :slight_smile: Maar wij geven even op. Liefs summerchild

Gefeliciteerd met de oma van je vriend Tijger, 91 jaar al, dat is best oud.

PCO moet zeker een plekje krijgen maar dat is voor nu nog te snel denk ik. Je zit nog niet in de molen en hebt nu alleen nog maar onzekerheden. Hopelijk geeft het gesprek wat je met de gynaecoloog hebt dinsdag wat opluchting. :hug: voor jou!

Wanneer wordt jullie meisje gedoopt Loon? Wat sportief dat je naar je schoonouders gaat lopen, heerlijk kan dat zijn he een lekkere wandeling.

Ow spannend Chelle! Geen bloed geeft moed zeggen ze :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:hug: voor jou Summerchild. Wat vervelend dat het contract van je vriend niet verlengd wordt en ook dat jullie afgewezen zijn voor het huis. Kan me voorstellen dat het wat veel is allemaal. Ga eerst van jullie bruiloft proberen te genieten en daarna verder kijken hoe of wat. Hopelijk vind je vriend snel weer werk en kunnen jullie het weer op een rijtje krijgen om later vol goede moed en vertrouwen verder te gaan.

Gister overdag bij mijn schoonzusje en zwager geweest en daar had ik even een minidipje. Zat zo lekker te knuffelen met hun zoontje van bijna 2 dat ineens het gevoel ‘dat wil ik’ me zo overviel dat ik er gewoon van moest huilen…

Ik ben al vanaf december 2010 gestopt met de pil, en hoewel we er vanaf oktober 2011 pas definitef voor gaan hebben we de maanden daar voor niks gebruikt en ook niet om de vruchtbare dagen heen gevrijd, we hadden zoiets gebeurd het dan gebeurd, maar ben dus toen ook niet zwanger geraakt en nu ook nog niet (we houden nu wel meer mijn vruchtbare dagen in de gaten dan voor oktober). Ineens overviel me dat allemaal gisteren. Uitgelegd aan ze en verder gegaan, kreeg ik vanmorgen wel een heel lief berichtje van mijn schoonzusje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik dat zou willen.

Verder zijn we gisteravond naar titanic in 3D geweest. Vond het echt een superfilm! We zijn in een nieuwe bioscoop in de buurt geweest, hadden een love seat en bediening aan de stoel, luxe hihi!

Heb een nieuwe telefoon en heb daar vanmorgen lekker mee zitten spelen, is altijd even wennen hoe alles moet maar geloof dat de basis dingetjes weer ingesteld zijn. Zo gezellig bowlen en eten met mijn ouders en zus en haar man. Fijne dag allemaal!

Hey even een snel vraagje. Ik heb 5 april volgens het temperaturen een eisprong gehad, Maar heb nu onwijs buikpijn :frowning: iemand een idee Wat het kan zijn? Xxx summerchild