Ik heb er zelf geen ervaring mee Summerchild. Hopelijk is je buikpijn inmiddels wat gezakt? Sterkte :hug:
Chelle Hoe is het nu ?
Loon Wanneer is de doop van de kleine meid ??
Summerchild Balen dat jullie huis niet door gaat en dat je vriend nu geen werk heeft. Gewoon nu lekker even op het trouwen richten en daarna weer verder met de kinderwens :hug:
Tijger86 Nog gefeliciteerd met jullie oma wat een leeftijd ! Mooi hoor !
Vlinder75 Balen dat jullie al zo lang bezig zijn en ook dat jullie ook al “onveilig” vreeen en dan nog niet raak zijn :hug:
Hier rustige paasdagen gehad, lekker met het gezinnetje thuis.
Ik heb een vraagje aan jullie :
Als jullie bij Albert Heijn boodschappen doen en jullie sparen niet voor de mini’s, zouden jullie dan voor Fleur willen sparen ? Alle kosten worden vergoed.
@summerchild :hug: ik hoop dat je man snel weer werk vind. Wat doet ie voor werk? Ik zal voor je duimen. en ook al het huis niet door.
Gelukkig kun je lekker naar je bruiloft toe leven wat ongetwijfeld een gewldige dag gaat worden.
@vlinder :hug: kan me voorstellen dat je moeilijke momenten heb. Zeker omringt met kleintjes. Had het behoorlijk moeilijk toen mijn schoonzusje vertwlde dat ze zwanger was.
@tijger86 nog feli met de verjaardag van oma.
@tijgetje1982 ik zal sparen ervoor. Denk dat ik er niet veel aan heb voor ons.
Tess word 22april gedoopt… Zal foto’s plaatsen zodra de doop voorbij is.
Dank je wel alvast voor het sparen Loon.
22 april is al snel hoor voor de doop. Ben nieuwsgierig naar de foto’s :liar:
Hier druk bezig met de voorbereiding voor Fleur haar verjaardag. De meeste boodschappen zijn nu in huis ( alles wat niet bederft ) versiering is huis, feestmuts is klaar, cadeautjes zijn binnen…
Nou…
Ben weer ongesteld geworden. De hele nacht weer tranen met tuiten en gegeten tot ik er misselijk van werd, maar het gaat nu weer. Aankomende maand zal het er ook niet van komen, omdat ik over 1,5 week voor tien dagen naar Blanes ga met een paar meiden… en zal je net zien dat mijn eisprong in die tien dagen valt. Ik ga er eigenlijk al van uit. Dus, ik hoop op die maand erop.
Vlinder75: Ik herken dat gevoel van je zo erg. De onmacht die het niet zwanger kunnen raken met zich mee brengt is vreselijk. Soms lijkt het alsof je kan klussen wat je wilt, timen wat je wilt, testjes kopen wat je wilt, 't helpt helemaal niets. Ik vind het wel leuk om te lezen dat je door gaat en leuke dingen blijft doen. Het helpt de tijd toch vooruit te gaan en weer met een frisse moed een nieuwe maand te beginnen.
Tijgertje1982: Ik heb nog niets gehoord van de mini’s van de AH, maar ik zal het voor je in de gaten houden Heerlijk strakjes de verjaardag van je grote meid. Heb je straks wel een paar leuke foto’s voor ons?
Loon: Ik ben benieuwd!!!
Summerchild: … af en toe heb ik geen woorden voor de narigheid die er gebeurt, dus geef ik je bij deze even een dikke knuffel. :hug:
Chelle balen dat je toch ongi ben geworden. Ik snap de tranen met tuiten huilen wel hoor, heb het ook zo vaak gehad :hug: Maar probeer wel van je dagen in Blanes te genieten en dan weer vol goede moed op naar de volgende ronde.
Tuurlijk kom ik foto’s plaatsen van haar verjaardag! Woensdag is ze jarig, dus donderdag of vrijdag zal ik hier verslag uit brengen met foto’s.
De rest van de foto’s van Fleur haar fotoshoot.
(ze had er echt geen zin in en er kon geen lachje vanaf )
@ tijgertje
Slechte fotograaf dus :roll: een goede weet hoe hij een kind aan t lachen moet maken volgende keer beter… Wel een mooi meisje heb je
Nou hier is het meest vreemde gebeurt!!! Vorige week had ik een dag dat ik een temp van 37 graden had. Dus ik dacht, hé dat is mijn eisprong! Daarna bleef mijn temperatuur rond de 36,5 a 36,6 hangen, tot ineens vanochtend!!!
Ik had ineens een temperatuur van 37 en na een half uur bleef deze hangen op 36,9 graden. Nu heb ik vanavond mijn vriend naar de winkel gestuurd om een ovulatietest te gaan halen! Ik vertrouw het niet helemaal… wie weet weer een ovulatie of toch iets anders? Iemand een idee?
Liefs
Summerchild
Chelle, wat balen joh. Geniet lekker van je vakantie. Heb je al een een idee wanneer je naar de fertiliteitsarts zou stappen?
Tijgertje, fleur heeft er idd geen zin in. Hopelijk kun je wat leuke foto’s op haar verjaardag schieten.
Summerchild, ovulatietesten zullen weinig zin hebben. Die zijn nl 48-24 uur voor de eisprong positief en je basaal lichaamstemperatuur gaat pas de dag na de eisprong omhoog. Gezien onderstaande bericht van jouw lijken ovutesten in jouw geval sowieso geen betrouwbaar resultaat te geven. Als de temperatuurverandering idd door je eisprong komt zal je temp hoog blijven tot NOD, als je temp weer zakt, zoals vorige week, dan was het geen eisprong. Je kan trouwens ook je temp bijhouden in fertilityfriend, dit programma bepaald dan voor je wanneer je ei is geweest.
Naast een eisprong kan je temp gewoon schommelen door onrustig slapen of een (ongemerkte) virusinfectie oid.
@Summerchild wrote:
Gefeliciteerd Dikkie Dik! :mrgreen:
Wij zijn nu weer begonnen met een nieuwe ronde. Als het goed is aankomende maandag mijn eisprong ergens te krijgen. Het is een beetje lastig te zeggen wanneer mijn ovulatie precies is, omdat de vorige keer ik blijkbaar 5 dagen later was. De arts zei dat ik die zaterdag mijn ovulatie moest krijgen, maar dat klopte dus niet helemaal!
Nu heb ik geen echo laten maken, ik wil me er niet teveel mee bezig meer houden. Ik ga nog wel door met de clomid. Ovulatie testen werken bij mij niet door de clomid, dan heb ik gewoon een constante ovulatie streep :roll:
Mijn lief gaat vrijdag (eindelijk) zijn sperma laten testen. Ben benieuwd of het bij hem allemaal goed zit! Alleen vind het een vertekend beeld geven zo’n test, zeker omdat hij 3 dagen geen seks mag hebben. Alleen als je een ovulatie hebt, doe je het elke dag. (altans wij wel haha :mrgreen:)
Het is hier dus nog even afwachten!
Liefs
Summerchild
Hey Nou de ovulatie test was dik positief! Ik blijf het raar vinden vorige week heb ik zeker een eisprong gehad! Dat heb ik gevoeld. Is t mogelijk om er twee te hebben op verschillende datums? Liefs summerchild
Na je eisprong blijft je temperatuur hoog, die van jouw zakte weer. Je eerste temperatuursverhoging kwam dus niet door een eisprong. Of was je temperatuur voor die eisprong lager? En twee eisprongen met een week verschil kan bij mijn weten niet.
En als je nu een positieve ovutest hebt zou dat inhouden, op voorwaarde dat het niet door de clomid komt, dat je eisprong nog moet komen. Een verhoogde lichaamstemperatuur volgt pas na de eisprong.
Vraag het anders eens aan je arts, die kan het je misschien duidelijker uitleggen, of kijk
hier en hier. Hier staat ook dat de LH piek voor de eisprong plaats vind en de temperatuursverhoging pas daarna.
En niet elke pijn aan je eierstokken betekend per se een eisprong, als dat zo was, had ik er deze cyclus wel 10 gehad.
Een positieve ovutest kan trouwens ook betekenen dat je zwanger bent. Ovutesten reageren nl ook op hcg.
Hopelijk heb ik je hiermee van wat informatie voorzien. Al met al is bepalen of je wel of geen eisprong hebt gehad een behoorlijk ingewikkelde puzzel
Hey Ja het blijft raar Haha! Mijn temperatuur was wel hoger dan normaal na de piek van vorige week. Ga zo Maar even een zwangerschapstest doen. Misschien is t dat wel. Vandaag Lekker winkelen in amsterdam met mijn moeder zin in! Liefs summerchild
Summerchild ik kan je niet echt helpen omdat ik geen clomid heb gebruikt. Ik heb toen ik zwanger probeerde te worden wel een paar maanden temp lijsten bijgehouden en toen werd alles een stukje duidelijker voor mij. Hoe is je test gegaan? Veel plezier met winkelen vandaag!
Hey dames,
Nou niet gewinkeld vandaag, mega pijn aan mijn buik :x dus maar thuis gebleven, mams en ik gaan nog wel een ander weekend. Eerst even beter worden!
De ovulatietest was dik positief gisteren. Ik wilde vanochtend een zwangerschapstest doen, maar blijkbaar heeft mijn vriend ze per ongeluk weg gegooid! (ARG)
Vandaag dus maar even nieuwe gehaald. :roll: Morgen ga ik het proberen met de zwangerschapstest. Dus wie weet?!
Hoe is het met de rest???
Liefs
Summerchild
Balen Chelle dat je ongesteld bent geworden :hug: voor jou!
Probeer te genieten in Blanes en het los te laten, dan kom je met nieuwe energie weer terug om er weer voor te gaan.
Ik ben het even kwijt maar ben je al bij de gyn geweest of wil je dat moment nog even uitstellen?
Ik kom niet vaak bij de AH Tijgertje maar ik als ik er kom zal ik de mini’s meenemen voor Fleur, leuk! Trouwens schattige foto’s hoor ondanks dat Fleur niet lacht. Die lachende foto’s krijg je misschien het best als je thuis foto’s met haar maakt, in haar vertrouwde omgeving.
Hier alles goed. Lekker van het zonnetje genoten en straks een verjaardag van een vriend van ons. Heb er zin in. Morgen met mijn vader en zus mijn clubje aanmoedigen
Komende week de punctie van mijn schildklier en dan zaterdag mijn NOD…best een spannende week wel
Hoii dames!
Genieten in Blanes ga ik zeker :mrgreen:, is mijn lichtpuntje deze maand hihihi. Aan de fertiliteitsarts wil ik nog niet beginnen, al is het op aanraden van mijn huisarts wel verstandig. Ik wil het gewoon zo lang mogelijk uitstellen en het op deze manier proberen… hopelijk hebben de hemelen het een beetje voor met mij dit jaar. :roll:
Tijgertje1982: Mooi meisje heb je! En ondanks er geen lachje af kon is het wel een mopje om te zien :mrgreen:
Summerchild: houd je ons op de hoogte?
Ik wil even mijn hart luchten :
Ik was vrijdag bij pa en ma en toen wilde ik even snel op de pc kijken of er geld gestort was op mijn bankrekening. Blijkt dat ze de laptop verstopt hadden, want ze vonden dat ik er teveel achter zat. Dus ik 3x gevraagd waar hij was en kreeg geen antwoord. Ik mijn spullen bij elkaar gepakt, Fleur in de wagen gezet en naar huis gegaan. Thuis op de laptop kijken of het geld gestort was ( dan kon ik voor sluitingstijd nog een pakketje de deur uitdoen ) Er was dus niks gestort. Beld pa om half 5 op dat de autostoel geleverd is. Ik heb 's avonds opgehaald met Raim en de auto, krijg ik gelijk alle spullen van Fleur ( speelgoed uit de box, voeding , flessen etc ) mee naar huis :shock:
Nu weet ik dus even niet wat ik moet doen. Raim zegt lekker de sch**t laten krijgen en niet meer heen gaan, dit is een teken dat jij en Fleur niet welkom zijn. Maar aan de andere kant, Fleur is woensdag jarig en ze zouden om 10 uur komen omdat Fleur dan taart mag slaan …
Ik kan me voorstellen Chelle dat je liever niet naar de fertiliteitsarts wil en dat je wil dat het spontaan gebeurd. Maar jullie zijn al best lang bezig dus misschien is het wel het overwegen waard. Niet dat je gelijk moet gaan hoor maar dat je voor jezelf een soort uiterste datum stelt bijvoorbeeld.
Wat naar Tijgertje hoe het met je ouders is gegaan. Niet zo’n leuke reactie om alle spullen van Fleur mee te geven, net of jullie niet meer welkom zijn (zo komt het bij mij over).
Als ik jou was zou ik je ouders voor woensdag proberen te bellen om het met ze te bespreken. Dan kunnen ze woensdag op Fleur haar verjaardag ook komen. Lukt het bellen niet dan zou ik ze toch uitnodigen voor woensdag en dan kijken hoe het gaat en daarna (na haar verjaardag) met ze praten. Het is lastig maar voor Fleur zou het niet leuk zijn als opa en oma er niet zijn. :hug: voor jou want het is een lastige situatie.
Chelle, ik ben het wel een beetje met vlinder eens. Je hebt het over zo lang mogelijk uitstellen, maar dat heb je volgens mij al gedaan. Hoe lang zou je nog willen wachten? Ik bedoel het niet vervelend, maar als er fysiek iets mis is, zoals bv ondoorgangkelijke eierstokken, dan kun je gaan wachten tot je in de overgang bent, maar dan gaat het gewoon niet gebeuren.
Tijgertje, wat vervelend voor je dat je ouders zo overdreven reageren. Echt heel jammer. Hopelijk trekken ze snel bij.
Wel raar dat ze nu nog menen je te moeten/kunnen opvoeden. Je bent een volwassen vrouw en ik vind het raar dat jouw ouders jouw “straffen” als jij niet doet wat zij vinden dat je moet doen.[/spoiler]