Wat fijn Natassia dat het wat beter gaat en dat je over 3 weken naar het ziekenhuis gaat. Ik ga duimen dat jullie mogen gaan proberen om zwanger te worden.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier alles goed. Druk op mijn werk maar nog 1 dagje en dan lekker lang weekend.
Hebben jullie nog leuke plannen voor koninginnedag? Wij niet heel veel bijzonders, even een marktje over maar meer niet eigenlijk of het moet lekker weer worden dan pakken we nog even een terrasje mee
Natassia Wat fijn dat je nu misschien groen licht om proberen zwanger te worden !
Het schijnt 20 graden te worden op Koninginnedag.
Hier alles goed. Wel druk met een meisje dat het hele huis door wandelt. Ik heb eindelijk de foto’s van Fleur haar verjaardag op de pc staan, nu nog hier plaatsen ( probeer ik van het weekend even te doen )
@natasia hopelijk krijg je groen ligt
@tijgertje1982 al wat van je ouders gehoord?
Hiero ff druk gehad. Tess is gedoopt. Was een hele mooie mis. de pastor deed het ook erg leuk.
Ze zag er erg schattig uit in jurkje.
Foto’s zie je
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5302050#5302050
Nu met een aantal familie leden gepraat over de efteling.
Mijn oom vroeg zich af waarom we niet mee gingen. Hij vond het onzin en moest gewoon maar meegaan met Tess.
dus wij gaan gewoon mee. Gaan iets eerder met mijn zus en zwager.
Woensdag bij een vriendin geweest. Zij is 2 weken later bevallen van een dochter. Dus proberen we elke maand een keer aftespreken zodat we ze ff op de foto kunnen zetten. en ff bijkletsen zonder al de mensen van de boxerclub.
Was weer erg gezellig. Een foto van haar en niene vind je ook in het show forum
Wat een leuke foto’s van de doop van Tess! Mooi meisje hebben jullie Loon!
Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen?
Had twee weken geleden een punctie gehad van mijn schildklier en zou daar afgelopen dinsdag de uitslag van krijgen. Helaas bleek de punctie niet gelukt dus moet ik a.s. woensdag weer terug. Dan wordt het ws een dagopname, ook prima, als het maar gebeurd… De uitslag krijg ik dan 2 weken later dus dan ben ik eindelijk van de onzekerheid af.
Vorig jaar februari is er een bult op mijn schildklier gevonden wat toen na een aantal onderzoeken gelukkig niet kwaadaardig bleek te zijn. Nu moest ik voor controle en was hij ineens 1 cm gegroeid dus weer in de molen… 50% kans op een positieve uitslag, 50% kans op een negatieve :? .
Natuurlijk ga ik van het goede uit maar 50% vind ik best veel…
Verder zijn mijn vruchtbare dagen net geweest. Ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig geweest en hoewel we het erg gezellig met elkaar hebben gehad maar niet perse omdat mijn eisprong er aan zat te komen.
Dit weekend weinig plannen, wel lekker even de rust. Afgelopen week gesprekken gehad in het ziekenhuis en dat vond ik best pittig dus de rust thuis is nu extra welkom.
Fijn weekend allemaal.
@vlinder wel vervelend dat de punctie mislukt is. Nog langer in onzekerheid wachten.
Hoop voor je dat de volgende wel lukt.
Duim voor je op een goede uitlag.
Hier ff erg druk. Klene meid heeft een buikvirus dus veel verschonen en schoonmaken. Voor de rest ff heel moe nu. Kleine slaapt nog niet door. Maar gaat de goede richring op. Gidter Tess naar kdv gebracht. Had me verslapen ze vroegen zich al af waar Tess bleef. Ze had die nacht niet goed geslapen dus ik nog bekaf. Toch maar werk opgebeld om een vrije dag te nemen. Lekker geslapen tot half 12 en rest van dag niets gedaan.
Vlinder, 50 % kans op slecht nieuws is idd vrij veel. Ik snap dat je je zorgen maakt. Wat zijn eigenlijk de consequenties als het niet goed is?
Loon, vervelend dat Tess zo ziek is en jij zo moe bent.
Loon, hoe gaat het nu met Tess? Fijn dat je gisteren vrij kon nemen en nog even slapen. Beetje bijtanken…
Stel dat ik een kwaadaardige tumor heb dan wordt mijn schildklier verwijderd en kom ik in de molen van chemo en bestraling terecht. Het ‘wat als’ gesprek heb ik al gehad en de arts vertelde me dat als het niet goed is, de overlevingskans 90% is wat natuurlijk heel veel is.
Duimen maar dat het allemaal goed is…
We hebben vanmorgen plantjes gehaald voor in de tuin. Wilden we ze er net in gaan zetten begint het te regenen, jammer! Nu lekker binnen met de verwarming aan en een kopje thee. Wasmachine staat aan en ik ga zo lekker cupcakes bakken. Rommeldagje dus, heerlijk
Loon Leuke foto’s van je meisje en van de doop. Mooi meisje hebben jullie.
Balen dat Tess ziek is en nog steeds niet goed slaapt en dat jij daardoor nu ook zo moe bent :hug:
Vlinder Balen dat de punctie niet goed is gegaan en je nu nog een keer moet. Maar begrijp ik het nu goed dat als het slecht nieuws word, dat jullie kinderwens dan even op een heel laag pitje komt te staan ?
Er was toch al iemand zwanger of heb ik het nu mis ?
Summerchild Hoe is het bij jou ?
Natassia Hoe is het nu bij jou ?
Hier gaat het op zich goed. Fleur is vrolijk, loopt lekker door het huis, begint op haar manier hele verhalen te vertellen, alleen het slapen 's nachts is nog steeds een drama. Ze slaapt hooguit 3 uurtjes in haar eigen bedje …
Eindelijk de foto’s van Fleur haar eerste verjaardag :
Cadeautjes uitpakken op het grote bed
Taart slaan :
Even uitrusten van al die visite :
Wat een leuke foto’s van Fleur!! Schattig meisje!
Hoe gaat het nu tussen jou en je ouders Tijgertje?
Klopt, als de uitslag niet goed zou zijn dan komt de kinderwens op een heel laag pitje. Wil ik nog niet teveel aan denken…
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik heb gisteren de nieuwe punctie gehad. Jeetje wat was dat verschrikkelijk! Het deed zo’n pijn en de napijn is ook veel meer dan de vorige keer.
Het lijkt wel of ik het aan trek maar het ging weer niet van een leien dakje want toen ik aan de beurt was bleek het echo apparaat het niet meer te doen. Balen! Dus weer aangekleed en in de wachtkamer gaan zitten in de hoop dat het nog wel door zou kunnen gaan.
Ze hadden ook maar 1 echo apparaat in dat ziekenhuis, best apart ook wel. Met spoed een andere over laten komen vanuit een ander ziekenhuis en na 3 kwartier wachten kon het beginnen. Eerst een gewone echo om de bult op te meten en daarna dan de punctie.
Kreeg wel de mededeling mee dat het alsnog zou kunnen zijn dat het niet gelukt is omdat de schildklier heel veel bloed bevat en het daardoor kan zijn dat ze te weinig weefsel mee krijgen. We zien het wel weer, blij dat het achter de rug is, nu weer afwachten.
Ik was totaal niet zenuwachtig en de arts zei nog dat hij me zo positief en ontspannen vond. Achteraf begreep ik wel dat hij dat zei want hij wist al dat dit niet zo’n pretje zou zijn. Vandaag heb ik me ziek gemeld, heb nog zo’n pijn dus doe het extra rustig aan.
Hoe gaat het met iedereen?
Summerchild, als ik het goed onthouden heb ben je afgelopen woensdag getrouwd, gefeliciteerd! Hopelijk heb je lekker kunnen genieten van je eigen bruiloft!
Hier gaat alles z’n gangetje. Woensdag is mijn afspraak bij de fertiliteitsarts en een paar dagen geleden ben ik ongesteld geworden. Verder zijn we wat in huis aan het rommelen.
Summerchild, gefeliciteerd met je huwelijk.
hey iedereen. Zo te lezen weer veel gebeurd bij iedereen.
@tijgertje1982
Wat een leuke foto’s zeg, mooi meissie.
Hoe is nu met band tussen je ouders.
@tijger word spannend dan bij de arts
@vlinder duim voor je voor een goede uitslag.
@Summerchild. Gefeliciteerd met je huwelijk
Ons Tess woog een week geleden 5030 gram. Ondanks dat ze ziek was is ze toch redelikjk aangekomen. Ze klets nu ook hele verhalen. Wel heel grappig. Soms heeft ze de schater ladh en dan hoor je haar ook lachen. Ze kan sinds 1;5 week haar van buik naar rug rollen. Echt grappig zeg. Ool krijgt ze nu savonds beetje fruit hapje.
Morgen weer naar cb voor prikjes.
Met moederdag lekker ontbeten. Toen naar kerk want petekind deed communie. En smiddags nog ff naar gezinsbeurs geweest. Ben ik nog geintervieuwd voor de radio.
Tess weer verwend met een lief truitje.want had een mooie tisseu geverfde doos gegeven. Zo lief.
tijger succes morgen bij fert. arts.
loon wat lekker dat ze toch is aangekomen ondanks
dat ze ziek was. Sterkte morgen bij CB met de prikjes.
Hier gaat het weer redelijk met mijn ouders.
We doen weer samen boodschappen en ze heeft aan broertje
toegegeven dat het een heel domme zet was om de box weg te halen
en alle spullen mee te geven. Heeft ze beetje spijt van, maar dat heeft
ze niet aan mij toegegeven…
Hoe is het gegaan op het consultatie bureau Loon? Heeft Tess goed op de prikjes gereageerd?
Geinig dat Tess lekker kan schaterlachen, kan omrollen en lekker brabbelt, wat gaat het snel he?
Tijger, hoe was het bij de fertiliteitsarts?
Tijgertje wat fijn dat het weer redelijk gaat met je ouders. Jammer dat je ouders niet aan jou toe geven dat het niet helemaal goed is hoe het gelopen is. Belangrijkste is eigenlijk dat het weer redelijk gaat en hopelijk in de toekomst nog wat beter gaat tussen jullie.
Hier alles prima. Heb een lang weekend vrij, zo fijn! Vandaag van het zonnetje genoten. Morgen ga ik met mijn moeder naar de stad. Zaterdag hebben we een picknick (hopen dat het droog blijft…) en zondag lekker niks. Hebben jullie nog leuke plannen?
Tijgertje, ik heb een aantal mini’s voor fleur. Als je je adres doorgeeft zal ik ze naar je opsturen. Fijn dat het weer wat beter gaat met je ouders.
Loon, dat klinkt alsof het lekker gaat met Tess.
Mijn man krijgt eerst een zaadonderzoek, als dat goed is gaan we aan de clomid. Ik moet nu wel goed op mijn gewicht gaan letten, want ik mag absoluut niks aankomen. Dat zou mijn kansen drastisch verlagen. Ik hoef ook niet echt af te vallen en mag niet op een streng dieet. Maar in de loop der tijd een paar kilo kwijt raken zou bevorderlijk zijn (mijn bmi is 27)
Kan het zaadonderzoek al snel Tijger? Best spannend ook lijkt me eerlijk gezegd. Goed dat je niet perse af hoeft te vallen, maar wel lastig dat je niet aan mag komen want dat gaat soms echt ongemerkt. Is het je wel een beetje meegevallen in het ziekenhuis?
Kan je zomaar ineens PCO krijgen eigenlijk? Omdat jij nog wel 4 keer een redelijk normale cyclus had toen je gestopt was met de pil toch?
Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb zo last van mijn buik en voel me bleeeh. Aan een kant prima ivm de uitslag maandag en we hadden ook wat voorzichtiger gedaan maar aan de andere kant zit er nu wel een stemmetje in mijn hoofd die baalt. Op naar volgende maand maar en voor ik het weet is het augustus en mogen we naar het ziekenhuis. Gek genoeg ga ik daar wel steeds meer naar uit kijken…
Vlinder, ik heb niet opeens PCOS gekregen, ik had het altijd al zonder het te weten. Die vier normale cycli waren dikke vette mazzel. Voor ik aan de pil begon werd ik 3 tot 4 keer per jaar ongesteld, cycli van ca 9 maanden waren meer regel dan uitzondering. Dus mijn cycli zijn eigenlijk beter geworden nu ik wat ouder ben (of misschien door een ander eetpatroon).
Ook heb ik al vanaf heel jonge leeftijd overbeharing (toen ik 9 was ontdekte ik voor het eerst dat ik een snor had).
Dinsdag moet mijn man zaad inleveren en dan krijgen we 7 juni de uitslag.
Logisch hoor dat je toch baalt dat je ongi gaat worden. Je kinderwens verdwijnt niet opeens als je misschien fysiek iets mankeert.
Heb je al een afspraak staan in augustus? Of hoef je niet op een wachtlijst en kun je kort van te voren een afspraak maken?
Ik vind het niet zo raar dat je daar naar uit kijkt. Het gevoel dat ze dan gericht wat aan je probleem gaan doen is natuurlijk wel fijn.