@tijger balen zeg zat je pcos hebt. Lees veel op forum erover. Best veel vrouwen hebben het.
Gelukkig kunnen jullie snel terecht voor zaad onderzoek. Duim voor je dat deze goed is.
@tijgertje heb voor jou de mini’s als je jou adres ff pb dan stuur ik ze op.
@vlinder k… Dat je weer ongi gaat worden.
Hoop dat ik snel wat goed nieuws hier lees.
Hier naar cb geweest. Ze weegt nu 5200 en is nu 60,9cm lang, dus ze doet het goed.
Spuiten heeft ze ook weer gehad. Huilen dat ze deed. Mag ook al beetje fruit en groente en dat gaat goed.
Hej Meiden,
Wat vervelend vlinder en wat vervelend die onzekerheid. wanneer weet je nu meer?
Tijger, spannend de afspraak! hopelijk snel duidelijkheid.
Tijgertje ( toch?) leuk de fotos van fleur!
alle andere die ik vergeten ben: sorry, mijn geheugen is niet zo goed de laatste tijd.
wij hebben goed nieuws gekregen. De risico’s zijn minimaal en het is juist beter om mijn medicijnen te blijven slikken omdat de stress die ik anders zou hebben veel slechter is. Ik ben zo opgelucht! wij mogen er dus ook weer vooor gaan. ik heb van het weekend ovulatietesten gekocht. ik heb het niet tegen mijn man gezegd want anders vind ie vast dat ik te hard van stapel loopt maar ik vind dat je de natuurlijk wel een beetje mag helpen toch
Natassia, morgen krijg ik de uitslag van de punctie. Best een beetje spannend wel…
Wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen en er nu voor kunnen gaan Gelijk heb je dat je ovulatietestjes hebt gekocht, dan weet je in ieder geval wanneer je vruchtbare dagen zijn en daar is niks mis mee toch?
Jeetje Loon dat Tess al een beetje fruit en groente eet, wat gaat het snel allemaal. Goed om te horen dat het goed was op het CB.
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Hoewel ik wel op rekende was ik toch best een beetje teleurgesteld. Op naar de nieuwe maand maar weer. Augustus komt om deze manier steeds dichterbij.
Verder lekker over de toekomstige bruiloft gepraat. Ik wacht alleen nog wel op het aanzoek hahaha! Vind mijn vriend af en toe zo geheimzinnig doen dat ik het gevoel heb dat hij ergens mee bezig is. Geloof zelf niet dat het aanzoek vandaag of morgen zal zijn overigens
@natassia ik slik zelf serterine tegen depressie. Deze moest en mocht ik gewoon blijven slikken tijdens zwangerschap. Alleen moest ik wel bevallen in het ziekenhuis en kleine moest aantal dagen blijven met mij. Mocht zelfs borstvoeding er mee geven.
@vlinder hoop voor je dat je snel eens gevraagd word
Vlinder Hoe was de uitslag van de punctie ?
Nu maar hopen dat je vriend snel met een aanzoek komt, zodat
je nog meer bezig kan zijn met een bruiloft.
Iedereen lekker aan het genieten van het heerlijke weer?
Het is hier 28 graden. Fleur heeft lekker in het badje gezeten.
Ik lees net het volgende in een boekje ;
Net als alle andere lichaamscellen, hebben mannelijke spermacellen energie nodig om hun belangrijkste taak te volbrengen; snel zwemmen en het eitje bevruchten. Om allerlei redenen produceren sommige mannen spermacellen die te zwak zijn. Het gebruik van extra Q10 lijkt de spermacellen echter aanzienlijk energieker te laten functioneren.
Oh Tijgertje, goed om in gedachten te houden over die Q 10.
Vlinder ik ben ook erg benieuwd hoe de uitslag is.
Balen dat je weer ongesteld bent geworden. En over het aanzoek: sommige mannen hebben geen duwtje maar een flinke zet in de rug nodig. Hintjes werken dan niet zo als bij die van mij haha. inmiddels zijn we volgende maand een jaar getrouwd.
Loon, fijn om tehoren dat er nog iemand die AD slikt is. Ik ben nu wel gerust gesteld door het gesprek. Ik kreeg namelijk hele tegenstrijdige berichten. Ik hb nu het gespreks verslag binnen gekregen met de post. nu staat het op papier.
@Natassia voordat ik met de pil stopte ben ik naar de huisarts geweest of ik met de medicijnen zwanger mocht worden. Hij zoeken en bij apotheek nagevraagd en dat ging.
Bij de verloskundigen gevraagd of borstvoeding ging. doorgestuurd naar spyg. en zij uitgezocht en kon gewoon.
Veel zijn onzeker over het feit dat ze ad slikken of schamen zich. Daarom ff erbij gezet dat ik ook slikte. En mijn kleine meid is erg gezond hoor.
Helaas is de punctie weer niet gelukt :x Ik was zo teleurgesteld en boos. Nu krijg ik 12 juni een pet-scan en dan 2 juli de uitslag. Dan krijg ik radio-actief spul toegediend via infuus en dan gaan ze de schildklier bekijken.
Beetje balen is wel dat ik nu niet zwanger mag worden. Het radio actieve spul is natuurlijk niet goed voor de baby en stel dat ik onverhoopt toch geopereerd moet worden dan is een zwangerschap ook niet wenselijk.
Heb er erg om moeten huilen maar ook een goed gesprek gehad met mijn vriend. Het is even slikken en voorzichtig zijn iig komende 2 maanden en dan zien we het wel. Een kindje heeft er ook niks aan als ik dit allemaal moet ondergaan als hij in mijn buik zit dat realiseer ik me ook heel goed.
Stel dat de uitslag straks wel goed is dan nog gaat de arts kijken of de schildklier er toch uit kan. Hij groeit dusdanig snel dat hij snel op mijn luchtpijp kan gaan drukken en dan moet hij er sowieso uit. Op mijn stembanden drukt hij al maar dat is nog wel redelijk te doen.
Nou gedoe dus allemaal en mijn verstand en gevoel liggen nogal overhoop met elkaar. Sorry voor mijn echo berichtje, maar het zit me allemaal nogal hoog…
Verder geniet ik wel heerlijk van het lekkere weer, zo fijn! Wat leuk dat Fleur in het badje heeft gezeten, heerlijk he nu dat weer kan.
Hoe gaat het verder met iedereen, hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Loon, dat klopt, ik was er ook heel onzeker over. Ook omdat ik van die tegenstrijdige berichten kreeg van ( je zou denken) experts op het gebied van deze medicijnen. Nu hebben we duidelijkheid en hoef ik me later geen verwijten te maken dat mocht ons kindje iets hebben het niet door mij komt.
Met mijn medicijnen mag je geen borstvoeding geven maar dat is dan maar zo, het is niet anders.
Vlinder ik had al in het andere topic gereageerd ( ei-rammelaars) vind het echt vervelend voor je, hopelijk snel duidelijkheid en inderdaad wat is nou 2 maanden, weet je met je verstand, maar voor je gevoel is het heel lang en veel gemiste kansen, ik weet er alles van.
@Vlinder :hug: :hug:
@natasia. Jammer dat je geen bv mag geven. Ach ja van flesvoeding worden ze ook groot. Ik gaf tot de 9 weken bv. Daarna was de voeding eruit en viel ze weer af. Dus nu fv. En dat bevalt me wel
Hoi meiden, ben zo druk geweest de afgelopen week dat ik geen tijd had om online te komen.
Na een emotioneel pinksterweekend voel ik me inmiddels weer goed. Volgens mij zijn mijn verstand en gevoel behoorlijk naar elkaar toe gegroeid en ik heb het gevoel dat ik de hele wereld weer aan kan. Denk dat ik die emoties even moest hebben om het nu weer positief te zien.
Nog 2 weken werken en dan gaan we al op vakantie, zo fijn! Vandaag werk ik thuis, op mijn werk kom ik niet altijd aan alles toe omdat ik dan gestoord wordt door collega’s, de telefoon of studenten en er moet echt iets af.
Morgen ben ik jarig, moet nog een hoop voorbereiden maar heb wel zin in een feestje.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Vlinder Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een gezellige dag van !
Vlinder, een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd!!
heb je een leuke verjaardag gehad?
Waar ga je op vakantie?
Wij hebben nog geen plannen, maar wel zin om op vakantie te gaan.
Ik zit nu trouwens in de wacht stand. over iets meer dan een week is mijn nod. zoooo spannend! ik heb er wel een goed gevoel over maar ja nog even afwachten en het zou wel snel zijn als het gelijk nu al raak is maar goed je weet het nooit
Dank jullie wel meiden!
Verjaardag was erg gezellig. Vanaf 15.00 uur af elkaar door visite gehad, de laatste gingen om 2 uur vannacht naar huis. Was een gezellig feestje en ik ben erg verwend.
Vandaag een rustig dagje, ben een beetje brak dus dat bankhangen was meer dan welkom
Oh spannend Natassia, ik ga duimen voor je hoor :thumbup: :thumbdown: !
We gaan naar Lanzarote op vakantie, lekker 10 dagen zo goed als zeker verzekerd van zon 8) Nog 16 dagen… ik ben echt aan het aftellen hihi!
Wat was het koud he vandaag? Zo’n groot verschil met gisteren toen hebben we de hele dag buiten kunnen zitten. Vandaag gewoon min winterjas aan gedaan toen ik even naar buiten moest.
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
lekker hoor die vakantie!! ik zou ook wel willen!
hier wachten op mijn ongesteldheid. ik hebe en test gedaan en die is negatief maar ben nog niet ongesteld geworden. hopelijk komt het vandaag want dan zit ik weer po de 27 dagen en dat is de laatste maanden steeds het geval.
Heb ook nog niet echt buikpijn en normaal ben ik wat zwaarder maar nu juist lichter. nou ja we wachten maar af
Ben je inmiddels al ongesteld Natassia? Spannend he elke maand weer?
Ik moet vrijdag ongesteld worden maar heb het gevoel dat het eerder gaat komen heb nu al buikpijn en gekke steken. Laat maar komen zou ik zeggen… Mocht niet zwanger worden deze maand dus ik ben er helemaal op ingesteld dat het komt.
Ik krijg vandaag de uitslag van de PET-scan… moet zeggen dat ik het best wel een beetje bang ben. Hoewel ik het fijn vind dat de onzekerheid eindelijk voorbij is, is het toch spannend wat ik te horen krijg.
Sowieso fijn dat ik nu terecht kan want ik zal hoe dan ook geopereerd moeten worden en hoe eerder ik op de wachtlijst kan hoe beter
Ik heb een super goede uitslag gekregen meiden, ik heb geen kwaadaardige tumor :dance: :dance: :dance: Ben echt zoooo opgelucht, pfff!
De bult op mijn schildklier is wel onrustig en was opgelicht met het scannen terwijl dat niet de bedoeling was dus er gaat wel verder gekeken hoe nu verder. De arts zelf wist het niet heel goed en neemt mijn dossier mee in een overleg wat ze vanmiddag heeft met andere artsen. Vrijdag hoor ik er meer over. Het is of nog aankijken en over een half jaar opnieuw een onderzoek of toch opereren. Heb nogmaals onze kinderwens besproken en ook dat zou ze mee nemen met het bespreken van de behandeling. Het maakt mij nu niet zo heel veel uit, ik ben zo blij dat ik in ieder geval niet ziek ben
Had zoveel plannen vanmiddag maar ik heb totaal geen energie dus ik hang lekker op de bank
Vlinder Wat een goed nieuws dat het niet kwaadaardig is, wat een opluchting voor je ! Mag je nu nog niet zwanger worden vanwege de tumor ??