Ik ben vrijdag gebeld door het ziekenhuis. Ze willen toch opereren omdat de bult snel groeit en ik veel last hebt met praten en slikken. Hoe eerder hoe beter wat mij betreft. 4 juli mag ik nu al bij de chirurg komen voor een gesprekje en dan gelijk de wachtlijst op. Kan dus best snel gaan gebeuren.
Wat ik wel gek vond was dat de dokter zei dat ze na die operatie pas echt 100% zeker weten of het goed of kwaadaardig is… terwijl ze van de week zei dat het goedaardig was. Wel gevraagd hoe of wat en dat antwoord begreep ik maar toch vind ik het apart, waarom twijfelde ze dan ook om me over een half jaar terug te laten komen als het nu toch niet 100% zeker is?
Wel fijn dat ze rekening houden met onze kinderwens en het allemaal zo snel plannen maar mag de komende maanden in ieder geval niet zwanger worden. Baal er wel van maar dit kan ook niet dus het is niet anders. Even doorzetten en dan kunnen we er daarna weer vol voor gaan
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik ben hier vandaag voor het laatst. Ga dinsdag op vakantie en nog veel dingen te doen. Tot over 2 weken meiden!
@tijgertje1982 heb ff geen tijd gehad om die mini’s op te sturen. Wil je ze nog steeds? Denl dan dat ik het beste in een doosje kan verzenden of niet?
Hier ff heel druk gehad met het zoeken naaar werk. Gelukkig werk en sit nu bij een bedrijf in den bosch. Sinds vandaag pas.
Hoe is het met de rest??
@Loon:
Wat goed dat je weer werk hebt gevonden !
Als je ze nog hebt, heb ik wel interesse hoor.
Ligt eraan wat voor mini’s je heb, misschien passen ze in een bubbelenvelop en anders toch in een doosje. Moet je via pb even je bankgegevens sturen voor de verzendkosten te vergoeden.
yeah goed neiuws vanuit mij. Had vandaag 2e gesprek en werd vanmiddag gebeld dat ik aangenomen ben. Krijg eerst een half jaar contract en als alles goed gaat dan krijg ik verlenging.
@tijgertje morgen ga ik minis, verzenden
even snel via de telefoon ( kom uitgebreid reageren als ik op de pc zit)
Net bij CB geweest. 10460 gram en 79,5 cm bij 14,5 maanden.
Maar wat een chagarijn die assistente.
Ik ben weer terug! We hebben echt een super vakantie gehad. Heerlijk je neus achterna en doen waar je zelf zin in hebt. Lekker van de zon genoten, lekker gegeten en gedronken en omdat ik niet zwanger was heb ik ook heerlijk aan de cocktailtjes gezeten. Een paar keer flink aangeschoten 2 hoog de trap op moeten lopen… dat was best lastig want ik kon alleen maar lachen om alles dus dan lukt lopen niet zo goed hahaha! Kortom… genoten en nieuwe energie op gedaan.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Loon!
Is fleur goed gegroeid Tijgertje?
Ikzelf ben afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de chirurg. Ik word 26 juli al geopereerd, best snel maar wel erg fijn. Dan kan ik daarna beginnen aan het herstel en kunnen we weer door.
De twijfel bij mijn eigen arts en de chirurg dat het toch alsnog niet goed is, is er nog steeds. Waar ik eerst een goede uitslag kreeg na de PET scan lijken ze daar nu op terug te komen omdat de bult maar blijft groeien. Daar baal ik flink van, maar goed over 3 weken is het weg en dan hoor ik het wel.
Verder nog wel genoten ook van de afgelopen dagen thuis. Heerlijk in huis en in de tuin gerommeld. Mijn zus is verhuisd en we hebben hun geholpen, allemaal rommeldingetjes gedaan eigenlijk maar heerlijk genoten. Morgen gaan we picknicken met mijn zwanger/schoonzus en hun kids en morgenavond naar vrienden. Zondag lekker niks en dan maandag weer werken… moet er nog ff niet aan denken.
@vlinder hoop dat het niet snel blijft groeien de bult. Gelukkig mag je over een paar weken geopereerd worden.
@tijgertje kan de mini’s nie meer vinden. Dacht in een la te hebben gelegt. Maar ben bang dat manlief ze inmiddels weggegooid heeft. :oops:
Hier gaat het goed. Tess is bijna 4 maanden. Dan gaan we lekler een weekend weg. We hebben 2 weken vakantie en gaan leuke uitstapjes maken…
Van cb mag tess in de omgebouwde wagen al, als deze ook helemaal plat kon en tevig was. Want ze is heel nieuwsgierig en duwt haar hoofdje omhoog. Ze heeft nog niet in de gaten dat ze haar eigen kan optrekken aan de bak. Maaruh probleem is dat de riempjes te groot zijn. Kunnen kijken of er verkleiners voor zijn. Of dat mijn schoonmoeder ze dan maar inneemt.
OMG!! ik had net een positieve test!!! Ik kan het niet geloven
Kan je van 1 kruitvat test uitgaan dat je zwanger bent???
Als je een licht streepje hebt zou ik er nog een doen, ik heb nl wel een keer een vals positieve kv test gehad.
Maar alvast gefeliciteerd
@Natassia een licht streepje is meestal wel positief, maar als je nog meer testen hebt liggen, zou ik er morgen nog 1 doen.
Maar bij deze alvast een kleine felicitatie !
@Loon Wat snel dat Tess al in het zitgedeelte mag. Maar als ze zo nieuwsgierig is het voor haar natuurlijk veel leuker.
heb er net 1 van clear blue gedaan en ik direct kwam er een kruis dus duidelijk! ik kan het nog niet bevatten hoor
Natassia gefeliciteerd !!! :dance:
Een verlaat huwelijkscadeautje!
@natasia gefeliciteerd met je zwangerschap :hug: :dance:
@tijgertje ja inderdaad maar ja ze blijft nie liggen. Geen verkleiner te vinden. nu gaat mijn schoonmoeder hem innemen.
Jeetje wat gaat het snel, Tess al 4 maanden…
Super Natassia, gefeliciteerd!!
Hier alles prima. Heb al lekker weekend en ga morgen heerlijk niksen. Het is zo druk op mijn werk dat ik heb overwogen om extra te gaan morgen maar heb onder het eten besloten om dat niet te doen. Ik kan het ook niet in mijn eentje oplossen allemaal.
Geen plannen van het weekend dus lekker relaxen en doen waar we op dat moment zin in hebben
Wat is het hier stil… hoe gaat het met iedereen?
Nog een paar dagen dan wordt ik geopereerd. Kijk er nog steeds naar uit… vandaag weer bijna geen stem en veel pijn dus ik kan echt niet wachten totdat het donderdag is.
Vannacht met mijn vriend naar de huisartsenpost gegaan. Hij had zo’n druk op zijn borst en hart/vaatziekten komen in de familie voor dus zekere voor het onzekere. Na onderzoek bleken het zijn borstspieren te zijn waar hij last van heeft waarschijnlijk omdat hij gisteren overdag teveel zwaar werk heeft gedaan. Helemaal gerust gingen we weer naar huis, we lagen om half 4 weer op bed.
Vandaag ging het redelijk met hem qua pijn. We zijn lekker even naar het strand geweest en nu ligt hij te slapen. Een gebroken nacht (hij werd wakker van de pijn) en de spanning zijn wat veel voor hem en dat kan ik me goed voorstellen. De pijn moet uit zichzelf zakken dus hopelijk gaat het morgen weer ietsje beter dan vandaag. We zien het wel.
@vlinder niet zo best dan je naar huisartsen post moest. Nu alles goed met je vriend.
In iedergeval succes met de operaties.
Hier gaat het wel goed.
Ben vorige week met Tess naar cb geweest.
Ze is nu 64,5cm lang en 6145 gram.
Hebben nu ook een nieuw voedingschema meegekregen. Dit gaat wel goed. Ze eet nu een halve boterham. Maar aantal groenten wat ze nodig heeft eet ze niet dus krijgt ze indien nodig een halve fles.
Nog 4 dagen werken op oude baan en dan begin ik met mijn nieuwe baan. Heb hier erg veel zin in. Ben al druk aan het leren voor mijn vca examen die ik eind augustus moet doen.
Even een berichtje van mij, is alweer een tijd terug. We zijn (eindelijk) begonnen met clomid. We hebben het idee dat het wel werkt en dat ik een eisprong heb gehad op cd 16. Heel netjes dus. Wel heb ik veel bijwerkingen met als ergste een pesthumeur. Al lijkt dat iets op te klaren sinds de eisprong.
Dus ik zit nu op het wachtbankje tot 7 augustus.
Loon, wat fijn dat je nieuwe baan gaat starten. Heb je er zin in?
Succes Loon met je nieuwe baan straks, leuk!
Wat gaat het trouwens allemaal snel met Tess, dat ze nu al een halve boterham mag…
Met mijn vriend gaat het weer goed, klachten zijn weg/over. Morgen word ik geopereerd, zodra het weer kan kom ik een update-je geven.
Vlinder Hoe is de operatie gegaan ?
Gelukkig gaat het met je vriend ook weer goed.
Loon
Hoe is je nieuwe baan bevallen ?
Wat gaat Tess snel met voeding !
Is het nog gelukt een verkleiner in de kinderwagen ?
Natassie
Hoe voel jij je ?
Kan je het al bevatten dat je zwanger bent ?
Tijger86
Hoe is het met jou ?
Heb je goed nieuws ?
Gelukkig dat de clomid aan lijkt te slaan.
Hier weer terug van vakantie. Hebben een heerlijke week gehad in Heel in Limburg, veel gezien en gedaan en Fleur vond de speeltuintjes zo leuk ! Daarvoor zijn we een week in Cochem in Duitsland geweest. Dagen van 37 graden, dus dat was eigenlijk veel te warm om iets te ondernemen.
Maandag gaat het normale leven weer beginnen en gaat manlief weer aan het werk.
Ik kwam even spieken hoe het met Vlinder is maar nog geen update.
Tijgertjes: hier gaat het goed, wel misselijk moe en hoofdpijn. we hebben gister de eerste echo gehad en ik ben 9 weken precies. dus iets verder dan ik dacht. Het dringt nog steeds niet helemaal door hoor, net een droom
Wat fijn dat je vakantie zo leuk was!