Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Hebben jullie nog iets gehoord Tijgertje over de verkoop van jullie huis?

En hoe gaat het verder met iedereen?

Ik heb de bloeduitslagen gehad. Mijn schildklierfunctie is nu te snel, toch wil de internist het nog even aankijken. Het kan zijn dat dat komt doordat mijn lichaam nog moet wennen aan de medicijnen.

In januari weer bloed prikken om verder te kijken. Ik heb wel klachten als een onrustig gevoel, hartkloppingen en afvallen en als dat erger wordt dan moet ik eerder aan d ebel trekken.

Verder gaan ze in januari ook weer de tumormarkers prikken. Dit zou pas in mei zijn maar uit voorzorg gebeurd dit nu eerder.

De andere lichamelijke klachten die ik heb gaan op en neer. Hopelijk ga ik me snel echt wat beter voelen…

hoi allemaal

ik wilde even laten weten dat ik nu eindelijk ook mee mag gaan tellen op deze site mijn vriend en ik zijn sinds kort begonnen aan een poging te doen ons eerste kindje te produceren :smiley: we zijn sinds nu 3 weken gestopt met de pil dus word spannende tijd.

gr knuffel

Wat leuk Beertje, welkom!

@Beertje Welkom !! Hopelijk hoef je niet lang te wachten!

@ Vlinder Hoe is het nu met je schildklierfunctie ?

Januari is het al snel hoor.(tumormarkers prikken) De tijd gaat hard hoor. Voel je je verder wel weer wat beter ?

Huis verkoop is niks geworden. We hadden een tegen bod neergelegd en nog wat andere dingen toegezegd. Uiteindelijk hebben ze een ander huis gevonden want ze vonden de logeerkamer toch te klein. Verder ligt het nu helemaal stil, geen bezichtigingen en biedingen meer.

Morgenavond gaan we Sinterklaas vieren, ben benieuwd hoe ze reageerd als er hard op de deur word geklopt en er daarna een zak met cadeautjes in de gang staat…

Wat jammer Tijgertje dat het niks geworden is met de verkoop van jullie huis. Balen dat het stil ligt nu ook maar misschien wel logisch in de decembermaand? Omdat het toch meestal een wat duurdere maand is met de cadeautjes en wie weet zijn mensen sowieso wat voorzichtiger.

Leuk dat jullie vanavond sinterklaas vieren! Fleur zal vast even gek zitten kijken als er gebonst wordt op de deur en als er dan cadeautjes in de gang staan hihi!

Ik heb gisteren de internist gebeld om te vragen of ik eerder bloed mag prikken omdat ik zoveel last heb van lichamelijke klachten. Het wordt ook steeds erger. Maandag krijg ik de uitslag dus even afwachten. Vind het wel een gedoe en had niet verwacht dat het instellen zo lastig zou zijn, maar goed… nog even geduld met mezelf en dan weer door.

Gisteren waren mijn vriend en ik 4 jaar samen. Ik had een taartje voor hem gebakken, als verrassing en we zijn uit eten geweest. Echt zo’n heerlijke avond gehad. Vandaag een heerlijk rustige dag :smiley:

Veel plezier voor iedereen die sinterklaas gaat vieren!

Wat is het hier stil, hoe gaat het met iedereen?

Met mijzelf gaat het best redelijk. Had extra bloed laten prikken omdat ik me zo beroerd bleef voelen. Afgelopen maandag de uitslag gehad en de bloedwaarde was nu nog hoger dan de vorige keer. Toch heb ik in overleg met de internist besloten om op 150 mcg te blijven tot en met januari. Misschien dat mijn lichaam het toch nog op gaat pakken, ik wil het wel de tijd geven die er voor staat. Dus nog even doorzetten als het lukt.

Behalve allerlei klachten ben ik vanaf gisteren hyperactief waardoor ik ook 's nachts niet kan slapen. Mocht dat nou echt aanhouden dan bel ik misschien toch eind van de week eventjes om te overleggen.

Dinsdag moet ik naar de bedrijfsarts en dan bespreken met haar om in januari weer een paar uurtjes te gaan werken. Ben benieuwd.

Fijn weekend allemaal!

Succes met het doorzetten van de 150mcg. Als het echt niet werkt, wel op tijd aan de bel trekken hoor. Wat vreemd dat je hyper actief bent, komt dat door de medicijnen ? Hopen dat je snel weer beter kan slapen …

Succes dinsdag bij de bedrijfsarts…

Hier gaat het redelijk.

Gister naar de Winter Efteling geweest.

Oja Fleur schrok wel toen er op de deur gebonst werd en ze durfde daarna niet naar de gang om de cadeautjes op te halen. Dus papa de zak maar binnen gezet en toen heeft ze ze wel uitgepakt …

Agos dat Fleur schrok toen er op de deur werd gebonst… kan me voorstellen dat ze niet naar de gang durfde. Gelukkig wel toen de zak binnen was :slight_smile:

Gezellig dat jullie naar de Winter Efteling zijn geweest, lijkt me ook zo leuk!

De hyper activiteit komt door de medicijnen. Ik heb een te snel werkende schildklierfunctie nu en dat schijnt een bijwerking te zijn. Best even lastig maar goed.

Vandaag een heerlijke dag gehad, boodschappen gedaan, cadeautjes gekocht en het huis schoongemaakt. Zit nu met een fijn gevoel op de bank. Morgen gaan we op visite bij vrienden die een meisje van 10 maanden hebben, zo schattig, ik heb er zin in!

Ik ben nieuw hier en schrijf ook mee in het topic ‘Als zwanger worden langer duurt’. Mijn man en ik proberen sinds oktober 2011 zwanger te worden, tot nu toe zonder resultaat. Inmiddels loop ik bij de gynaecoloog om uit te vinden waar het aan ligt dat het zo lang duurt. Het heeft sowieso iets te maken met mijn cyclus, want die is extreem lang (laatste keer 49 dagen). Ik hoop hier op het forum de nodige steun en hulp bij vragen te vinden. Ik voel me nog een behoorlijk ‘groentje’ op dit gebied namelijk!

Hoi framboos, ik ben niet zo’n mee schrijver hier meer maar lees wel mee. Wat vervelend dat jullie al zo lang bezig zijn en zonder resultaat.

Ik ben twee jaar geleden ook bij de gyn beland met een extreem lange cyclus (soms wel 70 dagen) en na twee ‘rondes’ clomid… zie het resultaat hieronder… een prachtig meisje van 14 maanden! Veel geluk voor jullie in 2013! :pray:

Dank je Flier. Wat fijn dat het bij jullie na twee rondes Clomid al raak was! Dat geeft toch weer hoop… Gaan jullie nog voor een tweede of weet je dat nog niet?

Welkom Framboos !!

Ik denk dat dit even mijn laatste berichtje is. Ik ga maandag op vakantie voor anderhalve week en heb dan geen internet tot mijn beschikking… Dus ik wens jullie allemaal fijne dagen , geniet ervan , goede jaarwisseling en vooral voorzichtig met vuurwerk ! Ik kom in het nieuwe jaar weer lezen en schrijven …

Welkom Framboos, gezellig dat je mee komt schrijven!

Heerlijk tijgertje dat jullie op vakantie gaan. Veel plezier, geniet ervan.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Met mij gaat het redelijk. Nog steeds last van de hyper klachten maar dat zij zo. Ga in de week van 7 januari weer 2 uurtjes per week werken, heb er zin in! Verder in januari alweer de eerste controle op tumor waardes dus het wordt ook wel een beetje een spannende maand.

Eerst nog de feestdagen door, kerstmis kijk ik naar uit maar tegen oud & nieuw zie ik wel wat op…

Allemaal hele fijne feestdagen gewenst!

Iedereen een super gelukkig , gezond , liefdevol , vruchtbaar 2013 toegewenst !!

Ik wil ook iedereen een heel goed, liefdevol en gezond 2013 wensen!

Sorry beetje druk gehad en ff vergeten dit forum.

Heb nu een jaar contract gekregen van mijn werk. Heb het erg naar mijn zin.

Met tess gaat het goed. Alleen blíjft een lastige slaper overdag. Snachts slaapt ze gelukkig goed. Ze eet vanaf haar 9 maanden met de pot mee aangezien ze slecht at. Dit gaat nu redelijk.

Ze loopt aan 1 hand mee. En zondag lekker feestje vieren. Word alweer 1 jaar.

Gefeliciteerd met Tess haar eerste verjaardag! Wat gaat het snel he?

Leuke foto van haar in het zwembad!

Fijn dat je een jaarcontract hebt gekregen, heb je toch ietsje meer zekerheid weer even.

Hoe gaat het verder met iedereen hier?

Met mijzelf gaat het wel goed. We zijn aan het aftellen voor de maand mei omdat we dan weer mogen gaan proberen om zwanger te worden… fijn vooruitzicht!

Tijdje geleden dat ik hier wat neer heb gezet.

Ook hier zijn we flink aan het klussen geslagen, wordt wel een beetje moe van al die baby’s om ons heen en de welbekende vraag ‘‘wanneer zijn jullie aan de beurt’’… :wall:

Overmorgen is mijn redday, dus ff afwachten of het klussen de afgelopen maand wordt beloond :wink:

@wiefie kan me voorstellen dat je er moe van word. Ik zal voor je duimen.

Dat zijn lastige vragen he wieffie. Wij hebben ze ook gehad, heel irritant vond ik dat soms. Ik ga duimen voor je dat je niet ongesteld gaat worden :thumbup: :thumbdown: