Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Wat ziet fleur er schattig uit. Heerlijk meisje is het

Hier inmiddels aan de derde ronde clomid bezig. De tweede ronde sloeg 50 mg niet meer aan dus nu 100 mg. Ik heb wel het idee dat ik deze ronde wel eisprong had. Spannend dus.

Helaas is recent ook mijn grootmoeder overleden, dus dat is een minder fijn nieuwtje van mijn kant.

Hoe gaat het met de rest?

Als het goed is gegaan hoef ik maar 1 kuur te doen. Mocht uit de scan komen dat het niet voldoende restweefsel vernietigt heeft dan moet het nog een keer.

Ik voel me nog steeds niet goed. Nog steeds last van de bijwerkingen van de kuur maar ook van het ineens weer krijgen van het schildklierhormoon. Mijn hele lichaam is in de war, bah! Behalve dat ben ik ook nog eens erg emotioneel… het lijkt wel of er opgekropte emoties uit komen ofzo.

Vrijdag weer een scan en dan de week erna de uitslag. Ik hoop dat het dan echt klaar is, op instelling van de medicijnen na maar dat hoort er bij.

Tijger86 Sterkte met het verlies van je grootmoeder.

Hopelijk slaat de 100 clomid wel aan…

Vlinder ik ga voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt van de kuur…:pray:

Gewoon lekker je tranen laten lopen ( kan opluchten hoor) :hug:

Bezichtiging ging goed, was een iets ouder echtpaar. Minder valide man.

Makelaar kon alleen de rest van de sleutels niet vinden :

Gister alles verteld ( die mensen hadden nog een paar vragen)

Nu maar duimen of ze nog een keer willen kijken of dat ze misschien een bod uitbrengen…

Oh spannend Tijgertje! Hebben jullie nog wat gehoord van die mensen of hebben ze een bod uitgebracht?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik krijg vrijdag de uitslag van de scan is gemaakt. Spannend! Omdat er toch nog wat gezien was op de scan is er voor de zekerheid een tweede scan gemaakt. Hoewel er niet is gezegd wat ze gezien hebben vind ik het nu wel extra spannend moet ik zeggen.

Vlinder dat snap ik dat je het spannend vind. Ze hebben nog niet gezegd wat ze gezien hebben ?

Helaas niks meer gehoord van de bezichtiging en geen bod gekregen.

Hier een verkouden meisje, het snot loopt uit haar neusje, water uit de oogjes ( traanoogjes) hele rode wangetjes…

Wat sneu dat jullie meisje zo verkouden is. Beterschap voor haar!

Vervelend dat jullie niks meer gehoord hebben na de bezichtiging. Hopelijk komen er snel meer bezichtigingen. Hebben jullie al een ander huis gekocht? Kan het zo snel niet terug vinden in dit topic maar ik lees er vast over heen…

Nee ze hebben niet gezegd wat ze gezien hebben. Die uitslag krijg ik pas vrijdag van de arts zelf.

ok dus nog even zenuwachtig zijn tot vrijdag…

hopen op een goede uitslag…

nee we hebben nog geen ander huis gekocht, willen eerst ons eigen huis kwijt zijn…

Dat kan ik me goed voorstellen, juist in deze tijd moet je geen risico nemen om met dubbele lasten te zitten. Ik hoop voor jullie dat het snel verkocht wordt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Toch maar even bij de ha geweest en Fleur heeft een oorsteking bij de verkoudheid… Nu oordruppels gehad…

Wat sneu Tijgertje, wat zal ze een pijn hebben. Hopelijk heeft ze wel een beetje kunnen slapen vannacht en jullie daardoor ook… Beterschap voor Fleur!

Dank je Vlinder !

Helaas heel slecht geslapen, steeds moeten huilen en een dichte neus, dus geen lucht krijgen. Hopelijk slaan de druppels vandaag een beetje aan zodat ze vannacht beter kan slapen…

@vlinder ik duim voor een goede vlinder

Qtijger hopelijk slaat nu de clomid aan.

@tijgertje beterschap met de kleine meid. Maar wel mooie foto’s van haar zeg.

Hier gaat het goed. Naar CB geweest. Ze woog 6895 gram en was 69.8 cm groot.

Nog ff en ze is alweer 10 m aanden oud. Ze loopt aan de hand mee schuift heel de kamer door. Dus mijn handen er vol aan.

Hoi meiden,

Ik heb goed nieuws gekregen afgelopen vrijdag… definitief geen uitzaaiingen!!! Er zit nog een mini stukje vertakking van de schildklier, het grootste deel is vernietigd met de RAJ maar het kleine restantje zal met de tijd weg gaan omdat de RAJ nog een tijdje door werkt. Goed om dat nu te weten ook en dat is ook wat ze op de scan hadden gezien. Ben echt zo opgeluch!!

Nu kan ik ingesteld gaan worden op medicijnen. Over 2 weken bloed prikken om te kijken hoe de spiegel is en dan de dag erna een telefonisch afspraak met de internist om het door te nemen. Dan 4 weken later weer bloed prikken om weer te kijken. De lichamelijke klachten die ik nu nog heb zijn waarschijnlijk van de RAJ en het missen van mijn schildklier. Als ik eenmaal op weg ben om ingesteld te worden of dat ik goed ingesteld ben zullen de klachten langzaamaan verdwijnen. Ik vind de klachten lastig maar nu ik weet dat er niks ernstigs aan de hand is kan ik het wel beter los laten.

Ik ga zo op kraambezoek bij mijn collega. Haar dochtertje is nu 5 weken oud, heb er zin in. Lekker even kroelen.

Besef nu langzaamaan dat wij er vanaf mei ook weer voor mogen gaan. Hoewel dat nog even duurt is het vooruitzicht wel ontzettend fijn :smiley: .

Jeetje Loon wat wordt jullie meisje al groot!

Hoe gaat het met Fleur, Tijgertje?

Gelukkig dat de uitslag goed was !

En mei lijkt ver weg, maar de tijd gaat snel en je hebt iets om naar uit te kijken…

Met Fleur gaat het goed, oorsteking is gelukkig over !

Wat fijn dat het met Fleur goed gaat!

Ja mei klinkt nog ver weg maar het is wel heerlijk om naar dat moment toe te leven. Dan is mijn lichaam ook weer helemaal hersteld (dwz dan is alle radioactiviteit echt uit mijn lichaam) en ben ik echt goed ingesteld op medicijnen dus dat is prima ook.

bezichtiging ging goed. Mensen hebben vandaag een bod uitgebracht ovb van financiering. De overdracht zou dan plaats vinden tussen 31 dec en 15 jan.

Alleen vinden wij het bod te laag.

Ze hebben een bod gedaan wat 29.000 euro onder de vraagprijs ligt en dan komen wij dus in de knoei met onze bestaande hypotheek…

Vanmiddag de foto’s wezen kijken van Fleur haar fotoshoot bij V&D. Super leuke foto’s , maar duur !

En we zijn net na de shoot verkeerd voorgelicht door de fotografe, dus had bijna ruzie met de vrouw die de foto’s liet zien…

Een kleine collage van de shoot

Wat een leuke foto’s van Fleur en jeetje wat wordt ze groot he? Als ik het met vorige foto’s vergelijk zie je het echt goed.

Hmmm… 29.000 euro onder de vraagprijs… lastig. Als je in de knoei komt met de huidige hypotheek zou ik het misschien niet doen maar aan de andere kant ben je het huis dan wel kwijt in deze lastige periode. Moeilijk wel moet ik zeggen.

Ik heb destijds mijn huis ook 30.000 euro onder de vraagprijs gekocht maar toen stond het ook al wel 18 maanden te koop, had ik al een ander huis en moest ik er echt van af maar jullie hebben nog geen ander huis dus dat is dan wel weer anders. Succes met nadenken en wie weet kom je er met de koper nog wel uit om elkaar tegemoet te komen.

wij zitten dan inderdaad in de knoei met onze hypotheek. dan komen we 10.000 tekort. dus we hebben een nieuw voorstel neergelegd bij de eventuele kopers…

Ze word inderdaad groot hoor !

Oh spannend Tijgertje, ik ga duimen dat ze met het nieuwe bod akkoord gaan…