Wie gaat er voor een eerste kindje deel 11

Ik ben benieuwd hoe het met jullie hond gaat Tijgertje?

En hoe gaat het verder met iedereen hier?

Met mij gaat het redelijk goed. Lekker relaxte week gehad en nu een rustig weekend er achter aan :smiley:

Fijn weekend allemaal!

Op zich gaat het redelijk. Ze lijkt weer iets vrolijker en dikker te worden. Alleen ze eet nog niet veel en stinkt nog steeds heel veelā€¦

Eind van de maand gaan we nog even naar de dierenarts voor een extra controleā€¦

Hier gaat het verder goed. Morgenmiddag een verjaardag van vrienden. Hun zoontje word 1 jaar.

Zondag even naar de begraafplaats, want had mijn schoonmoeder jarig geweestā€¦

Hier alles goedā€¦ Druk met werk en sociaal levenā€¦ Over 2 of 3 dagen zou mijn ei moeten zijn dus aan de klus hier:-) ik ben zondag en maandag vrijā€¦ Geen idee nog wat te doenā€¦

Vlinder:

Alvast heel veel sterkte voor 20 september als je weer geopereerd moet worden. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel mag herstellen. :hug:

Ik heb weer Fleur spam in het showforum gezetā€¦

Dank je wel voor de succes wensen Tijgertje!

Wat een leuke fotoā€™s van Fleur, jeetje wat wordt ze groot he? Prachtig meisje is het!

Vlinder als je dit nog leest heel veel sterkte.

Dank je wel Natassia! Ik ben inmiddels weer thuis. Het ging zo goed dat ik zaterdag alweer naar huis mocht :smiley:

A.s. donderdag als het goed is de uitslag, maar eerst goed bijkomen de komende dagen. Mijn stofwisseling staat stil en ben daardoor extra moe nu.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Gelukkig dat alles goed is gegaan en nu verder thuis herstellenā€¦

Ik heb gisteren de uitslag gekregen van de linkerkant van mijn schildklier die weggehaald is vorige week. Helaas is er in de linkerkant van mijn schildklier ook een tumor gevonden. Was nog wel heel klein en ingekapseld maar tochā€¦ het zat er wel. Tegen alle verwachtingen van de artsen in eigenlijk.

Voor mezelf kwam het niet helemaal als verassing, ik had er al rekening mee gehouden. Nu 3 tot 4 weken rust en dan krijg ik de behandeling met radio actieve jodium. Ben benieuwdā€¦ zal nog best lastig worden zei de arts.

Pas na die behandeling kan ik ingesteld worden op schildklierhormoon en we mogen een half jaar na die behandeling niet zwanger worden. Niet zo leuk maar ik ben nog steeds van mening dat gezondheid voor alles gaat. We hadden ook kunnen kiezen om eerst zwanger te worden en als dat gelukt is dan de behandeling maar dat zie ik niet zitten. Stel dat zwanger worden lang duurt dan zit het toch in mijn hoofd. En dan hebben we een kindje en dan mag ik daar een paar weken niet in de buurt zijn, dat lijkt me heel erg.

Ik vind het al een naar idee dat ik een tijdje in het ziekenhuis moet blijven zonder bezoek te mogen ontvangen, ook de verpleging zal niet binnen komen op de kamer, alleen in uiterste nood.

We zien het wel. De komende weken eerst aansterken en bijkomen van de operatie.

Ga zo boodschapjes doen met mijn moeder, nu niet heel veel zin in maar wel lekker als het weer gebeurd is voor het weekend.

Fijne dag allemaal!

Vlinder wat naar nieuws zeg! Maar wel goed dat je eerst voor je eigen gezondheid gaatā€¦ hopelijk ben je snel opgeknapt, slaan de medicijnen goed aan en kan je snel opnieuw beginnen met kindjes! :hug:

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

Met mij best wel goed. Ik doe het heel rustig aan ivm sparen van mijn energie en dat gaat goed. Ga straks even lekker naar buiten, het zonnetje schijnt hier zo fijn, heerlijk!

Vlinder mooi dat het goed gaat. Geniet nog even van het laatste zonnetjeā€¦ Het is nu nog een beetje te doen buitenā€¦

Hier gaat het weer wat beter. Nog licht in het hoofd en knikkende knieen.

( zondag op maandagnacht hele nacht overgeven en diarree)

Ben je weer helemaal beter Tijgertjes? En hoe gaat het met jullie hondje inmiddels?

Met mij gaat het redelijk. Ben gisteren begonnen met een jodiumbeperkt dieet en dat is best behoorlijk wennen. Mag zoveel dingen ineens niet meer eten, en die tussendoortjes mis ik best behoorlijk.

Moet volgende woensdag en donderdag voor scans en gesprekken naar het ziekenhuis en dan die week erna begint de kuur. Ben benieuwd allemaalā€¦ nog maar 5 keer naar het ziekenhuis in de maand oktober, dat is nog wel te overzienā€¦ ik kan af gaan tellen. Wat november brengt zien we dan wel weer.

Heftig Vlinder, dus je gaat bijna starten met de raj?

@vlinder. Heftig zeg. Was ff druk bezig met nieuwe baan en kleine. dus minder tijd om te reageren

Vlinder Hoe gaat het nu ?

Hoe zijn je gesprekken en scans gegaan ?

Vandaag zijn we naar Scheveningen geweest. De kleine meid vond het wel leuk. Heb fotoā€™s op mijn tel staan, moet ze eerst even op de pc zettenā€¦

Kan het sf niet zo snel vinden, dus plaats ze maar even hier

Hier mijn kleine dreumes op het strand.

( hier zijn we afgelopen zondag geweest, was de eerste keer voor F. )

Wat een schattige fotoā€™s van Fleur, Tijgertje!!

Ik ben eventjes niet online geweest. Had geen energie de afgelopen tijd.

Ben vanmorgen weer uit het ziekenhuis gekomen. Was vanaf woensdag opgenomen voor de radio actieve jodium kuur. Voel me flink beroerd nu maar dat hoort erbij. Ga zo lekker even liggen, hopelijk val ik nog even in slaap.

Volgende week vrijdag een total body scanā€¦ dus het blijft nog wel even spannend maar dit ligt in ieder geval weer achter me.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Balen dat je zo beroerd ben van de kuur. :hug:

Moet je nu nog meer van die kuren ondergaan?

Hopelijk valt de totale bodyscan een beetje meeā€¦

Probeer genoeg te rusten ā€¦

Balen dat je zo beroerd ben van de kuur. :hug:

Moet je nu nog meer van die kuren ondergaan?

Hopelijk valt de totale bodyscan een beetje meeā€¦

Probeer genoeg te rusten ā€¦