Ik kom me hier even melden, wij gaan volgende maand voor onze 1e!! :inlove:
Welkom Noekie !
Word dus spannend voor je !
Vlinder Hoe het is het nu met jou ?
Hier een tijdje niet geweest , ben druk geweest. Heb inmiddels geen baan meer en druk aan het sollicteren. Het bedrijf van vriendlief staat ook te koop dus die moet misschien op kort termijn ook iets anders zoeken ( wil wel voor zichzelf blijven werken net als nu )
Verder staat ons huis te koop en hebben we wel veel bezichtigingen, maar geen biedingen. Ik ben bezig met een webwinkeltje ( om te kijken of ik op die manier een beetje geld kan verdienen ) Fleur doet het goed. Word echt al een peuter. Ze loopt heerlijk los mee ( wil bijna niet meer in de wagen ) ze babbelt er vrolijk op los, doet veel dingen al zelf en dan mag mama niet helpen, we zijn bezig om zindelijk te worden wat ook aardig lukt… En verder zijn we al weer een half jaar bezig voor een tweede wondertje …
Jeetje Tijgertje wat gebeurd er veel bij jullie… Jij werkloos, het bedrijf van je vriend te koop en jullie huis nog niet verkocht. Best pittig!
Hebben jullie al een ander huis gekocht of wachten jullie eerst totdat dit verkocht is?
Leuk dat je een webwinkeltje aan het opzetten bent, wat ga je verkopen? En fijn om te horen dat Fleur het goed doet, een echte peuter als ik het zo lees :D.
Met mij gaat het best wel goed. Nog wel last van het instellen op de medicijnen en na-weeen van alles van afgelopen jaar maar dat gaat langzaamaan steeds beter.
Verder druk bezig met het regelen van ons huwelijk van september. Ben pas 5 weekjes geleden gevraagd en nu is het haast allemaal al klaar…superleuk!
En waar we eerst vanaf 1 mei voor een kindje mochten gaan, is dat nu vervroegd naar half april… zo snel al ineens, heerlijk! Toeval wil dat ik rond half april ook ongesteld ben en gelijk daarna mogen we beginnen. Anders zou ik toch moeten wachten tot na mijn menstruatie in mei en dan zou het pas ergens eind mei zijn dus we zijn er blij met het vervroegen van 4 weken! De vruchtbaarheidstest van mijn vriend was goed dus we gaan het eerst zelf een paar maandjes proberen.
Zometeen krijgen we visite, zin in! Fijne zondag allemaal!
@ Vlinder : Ik heb even met rood antwoord gegeven in je geschreven tekst ( vond ik op dit moment even iets makkelijker ) :oops:
Jeetje Tijgertje wat gebeurd er veel bij jullie… Jij werkloos, het bedrijf van je vriend te koop en jullie huis nog niet verkocht. Best pittig!
Hebben jullie al een ander huis gekocht of wachten jullie eerst totdat dit verkocht is?
We willen eerst graag ons huis verkopen en dan pas een ander huis kopen omdat we anders met twee hypotheken zitten en dat word toch wel een beetje veel van 1 salaris… Dus alle leuke huizen die we nu zien , gaan ons neus voorbij
Leuk dat je een webwinkeltje aan het opzetten bent, wat ga je verkopen? En fijn om te horen dat Fleur het goed doet, een echte peuter als ik het zo lees .
Ik heb een webwinkeltje opgezet met de kleding en speelgoed van Fleur ( nieuw en 2ehands ) en wil daar in de toekomst ook nieuwe kleding bij gaan verkopen ( dus echt inkopen via een groothandel ) Het word inderdaad echt al een peuter met een eigen wil…
Met mij gaat het best wel goed. Nog wel last van het instellen op de medicijnen en na-weeen van alles van afgelopen jaar maar dat gaat langzaamaan steeds beter.
Gelukkig dat het steeds beter met je gaat ! Dat instellen op de medicijnen komt toch ook wel goed ?
Verder druk bezig met het regelen van ons huwelijk van september. Ben pas 5 weekjes geleden gevraagd en nu is het haast allemaal al klaar…superleuk!
Wat super leuk !! Gefeliciteerd !! Dan heb je inderdaad alles wel een beetje snel geregeld, maar ja als jullie weten wat jullie willen, waarom zou het dan langer duren ?
En waar we eerst vanaf 1 mei voor een kindje mochten gaan, is dat nu vervroegd naar half april… zo snel al ineens, heerlijk! Toeval wil dat ik rond half april ook ongesteld ben en gelijk daarna mogen we beginnen. Anders zou ik toch moeten wachten tot na mijn menstruatie in mei en dan zou het pas ergens eind mei zijn dus we zijn er blij met het vervroegen van 4 weken! De vruchtbaarheidstest van mijn vriend was goed dus we gaan het eerst zelf een paar maandjes proberen.
Goed dat de vruchtbaarheidstest van je vriend goed was en wat een goed / leuk nieuws dat je al eerder mag beginnen met zwanger worden. En dan valt je ongi ook nog in de goede periode !
Mijn mannetje heeft het hele weekend ook gewerkt ( normaal is hij vrij op zaterdag en zondag ) dus ik alleen thuis met Fleur. Volgens mij had ze dit weekend haar bui niet zo want ze was vervelend , niet willen luisteren , driftbuien …Verder al weer druk bezig met het regelen van de verjaardagen ( ik 29 maart en Fleur 18 april ) Wil Fleur een thema hebben maar ben er nog niet uit of het K3 of Hello Kitty word. Wel de tekst voor de uitnodiging al klaar. Nu nog een keer proef draaien met het maken van cakepops…
Kan me voorstellen dat jullie eerst je huis willen verkopen voordat je wat nieuws koopt. Vooral in deze tijd met een 1 salaris ook.
Leuk het webwinkeltje, hopelijk gaat het goed lopen.
Kiezen tussen hello kitty of k3 lijkt me lastig. Het is allebei zo leuk he? Vier je jullie verjaardag tegelijk omdat jullie best kort na elkaar jarig zijn?
Het instellen op medicijnen bij mij komt goed maar kost heel veel tijd en daar begin ik wel een beetje van te balen. Maar goed… moet nog even geduld hebben wat dat betreft.