Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

fluppie veel plezier morgen met je echo en een hele fijne vakantie

ik ben helemaal in de wolken :inlove: beeb doet het super goed heb het hartje weer horen kloppen :inlove:

me baarmoeder was goed aan het groeien bloeddruk was prima! :inlove:

dank jullie meiden! ben zelf natuurlijk helemaal verliefd op dat lachje! Zelfs al ik s’nachts eruit moet, is dat niet zo erg wanneer je een grote lach krijgt en twee kraaloogjes je aankijken en die zo blij zijn je te zien!

@fluppie veel plezier op vakantie en ik hoop dat je morgen een hele mooie echo hebt en een heel klein hartje ziet kloppen!

@roosje… wat fijn dat het zo goed gaat! mooi geluid he dat hartje!

Fluppie, morgen weer een echo, leuk! En daarna op vakantie… heel erg veel plezier!! Waar ging je ook alweer heen?

Roosje, wat een goed nieuws, ben zo blij voor je!! :thumbup:

@Fluppie: Fijne vakantie!!

@Loesje: Hoop dat je nu gerust gesteld bent :slight_smile:

lady k ik denk dat je een andere ticker moet aanmaken voordat ie word verwijderd :wink: kok wil namelijk alleen maar eigen tickers erop hebben

roosje gefeliciteerd met je mooie echo :-* :-*

nog een mooie echo foto van je beebje :angel:

fluppie veel plezier met je echo morgen en een prettig vakantie

loesje echt een heel groot skeetje je meissie zo schattig

ik heb geen echo gehad alleen controle en hartje horen met de doptone :mrgreen:

hihihi dat is ook prachtig natuurlijk :thumbup:

He? Ik krijg geen mails meer!

Das vervelend! Vond het al zo vreemd?

…en wij misten je al Yanara!

Gelukkig ben je er weer!

Roos, ik moest vanochtend al om kwart voor negen. Plan ze altijd vroeg in de ochtend, dan kan Matthijs ook mee. Alles was prima, alleen was het beebje al een beetje aan 't indalen zei ze. Lag netjes met het hoofdje beneden, maar dat hoeft eigenlijk pas vanaf week 36 dus het zal nog wel draaien. En dat indalen neem ik met een flinke korrel zout, 't was een van de teamleden die ik voor het eerst zag en ze vond dat mijn buik al zo laag zat. Maar die heeft nooit hoog gezeten ;). In ieder geval mag ik over 2 weken een groei-echo laten maken, dat is een mooie bonus!

Heeft te maken met mijn gewicht dat stabiel blijft (ik kom nog steeds niet aan) en mijn harde buiken en dus het zogenaamde indalen. Kan me er niet druk om maken, beebje is goed levendig en die placenta ligt ervoor dus in mijn optiek kan er niet zo heel veel gebeuren de komende twee weken. Mocht me ook niet zo druk maken daarover, dus dat doe ik dan ook maar niet. Kan ik ook mooi zien over twee weken of de placenta al iets is opgeschoven. Eind oktober (3 weken later) wordt dan waarschijnlijk definitief besloten of het een ks wordt of natuurlijk bevallen, maar 7 oktober kan ik dus al stiekum spieken :mrgreen:

Fluppie, fijn dat je je iets beter voelt en inderdaad, geef maar toe aan die vermoeidheid als je lijf erom vraagt. Is alleen maar goed, kan alle energie naar je beebje. In de eerste paar weken groeit ie het hardst, dus alle energie en kracht is welkom dan. En lekker gaan genieten van je vakantie hoor! Maar vooral veel plezier bij de echo morgen!

Loes, wat is het toch een ongelooflijk lekker ding die Puck van jou! Heerlijk bekkie, de vrolijkheid en ondeugd straalt ervan af. Heerlijk! :inlove: Als ik die mooie foto’s zie, kan ik bijna niet meer wachten!

wil je ook weten wat het word?

Nee, nog steeds niet. Nu wat zekerder niet dan eerst. Ik vind het al zo’n groot cadeau dat ik zwanger mocht worden, dan is het extra leuk om pas bij de geboorte te zien wat het is. Maar 't is wel spannend hoor!

En ook wel lastig soms, bij het kopen van kleertjes, bepalen van stijl van de kamer enzo. Ik ben niet zo van het neutrale en meer van het stoere voor een ventje en schattig voor een meisje, dus dat maakt het extra moeilijk. Gelukkig zijn babies snel uit maatje 56/60, dus zodra het geboren is kunnen we los met duidelijke jongens of meisjeskleertjes. Tot die tijd dan maar roomwitte dingetjes kopen enzo. Las ergens dat je maar 6 setjes nodig hebt eigenlijk van de eerste maat, dus dat moet lukken. We hebben al een leuk boxpakje gekregen van één van mijn collega’s en zelf ook iets leuks gekocht voor als we naar huis mogen na de bevalling in het ziekenhuis, dus we staan al op 2.

Maar hoe is’t bij jou? Schiet al lekker op richting de 20weken he? :thumbup: Weten jullie al of je wilt weten wat het wordt? Wat zegt je gevoel, jongetje of meisje?

@roosje83 wrote:

lady k ik denk dat je een andere ticker moet aanmaken voordat ie word verwijderd :wink: kok wil namelijk alleen maar eigen tickers erop hebben

Nou ja zeg! Ik vind deze veel mooier… :frowning:

Dan moet ik hem maar aanpassen. Balen.

Thnx :wink:

haha ik ken het iemand in ons maart topic had het ook en werd ook verwijderd :wink:

Meiden een BIA melding van een mede 1e kindje :dance:

Spannend sproet succes :-*

@zonnetje01 wrote:

Ik zal hier ook nog even een melding doen.

BIA VOOR SPROETJE :dance: :dance: :dance:

Ik kreeg vanmorgen sms dat ze 4 cm had en over een uur naar het zkh ging. Waarschijnlijk is ze daar nu. Heb om 8 uur gepost en moest daarna naar de fysio.

Svp geen meldingen op hyves plaatsen.

Bij ons in het meistoppers-topic liet Zonnetje net al weten nog geen nieuws te hebben. Zooooo spannend!

@zonnetje01 wrote:

Jaaaaaaaaa… BUB

Om 11.52 uur is Femke geboren!!!

Sproetje heeft een paar hechtingen en is erg moe, maar verder gaat alles goed.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Lieve sproet van HARTE GEFELICITEERD met jullie dochtertje Femke!! :inlove: :inlove: :-*

Jaaaaaa, Sproetje!!!

Goed gedaan meid! Van harte gefeliciteerd met Femke.

Nu lekker bijkomen en genieten van je kindje meid!

SPROETJE!!!

jaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!! Wat super! weer een meisje!!

Geweldig meid!!! Lekker bijkomen en genieten van de komende tijd!

En als je eraan toe bent horen we graag hoe het is gegaan en willen we natuurlijk ook graag fotooooooossssss!!!

X loesje101 : :dance:

sproetje gefeliciteerd :thumbup: :inlove: