Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Hierbij een nieuw deeltje voor iedereen die gaat voor een 1e kindje!!

Voor wijzigingen pb -> Jane_S

Als je op het lijstje wil, pb me!

Hopelijk kunnen we het bovenste lijstje snel vullen met nog meer zwangeren! :pray:

Ons ShowForum :inlove:

Liefs Jane :-*

Regje gefeliciteerd met jullie dochtertje Silvie! :inlove: :dance:

Dragon gefeliciteerd met jullie zoontje Liam! :inlove: :dance:

Zomervlinder gefeliciteerd met jullie dochtertje!! :inlove: :dance:

Loesje gefeliciteerd met jullie dochtertje Puck! :inlove: :dance:

Sproetje gefeliciteerd met jullie dochtertje Femke! :inlove: :dance:

Helaas 2 sterretjes van onze lieve tierr :vlinder: :: :vlinder: ::

kaarjes voor beide kindjes :kaars: :kaars: we denken aan jullie! :-*

meld :mrgreen:

Meld! Hopelijk kan ik ergens in deel deel ook naar de lijst met zwangeren :pray: :pray: :pray:

meld ook! :mrgreen:

Hopelijk kan ik ergens in deel deel ook naar de lijst met zwangeren

Ik ook :pray:

Ik heb nog steeds geen oproep voor de HSG gehad :wall:
dat wordt dus volgende maand :?

moeten we het deze maand maar zelf eens proberen hi hi :mrgreen:
Hopelijk kan ik ergens in deel deel ook naar de lijst met zwangeren

Ik ook :pray:

Ik heb nog steeds geen oproep voor de HSG gehad :wall:
dat wordt dus volgende maand :?

moeten we het deze maand maar zelf eens proberen hi hi :mrgreen:

schaap hoef je hier niet zelf achter aan? ik moest zelf bellen voor hsg op me eerste ongesteldheids dag

@roosje83 wrote:

schaap hoef je hier niet zelf achter aan? ik moest zelf bellen voor hsg op me eerste ongesteldheids dag

Ik ook, al werd ik die dag dus niet ongesteld!! :mrgreen:

wees blij meid! :-*

hij zei dat ik een oproep zou krijgen en dan zou ik wel moeten bellen.

zo ging dat met de eerste IUI ook :think:

Ik zat al op dag 2 toen we dat gesprek hadden, dan had ie kunnen zeggen dat ik meteen een afspraak kon maken.

nu weet ik het ook niet meer :think: , ik wacht nog een week en dan bel ik wel weer :?

ik word gek van dat gewacht :evil: :evil:

hij zei dat ik een oproep zou krijgen en dan zou ik wel moeten bellen.

zo ging dat met de eerste IUI ook :think:

Ik zat al op dag 2 toen we dat gesprek hadden, dan had ie kunnen zeggen dat ik meteen een afspraak kon maken.

nu weet ik het ook niet meer :think: , ik wacht nog een week en dan bel ik wel weer :?

ik word gek van dat gewacht :evil: :evil:

Meld!

Later meer.

Meld!

Op het lijstje mag trouwens staan dat we nu in de 6e ronde na de LEO zitten (14e totaal) en dat we inderdaad nog steeds rust hebben.

We starten zowieso niet meer met behandelingen in het ziekenhuis. Het heeft teveel druk gelegd op onze relatie, mijn gemoedstoestand.

Ik heb veel te veel last gehad van de bijwerkingen en trek het gewoon niet meer.

Aangezien we ook aan onze relatie werken, is het ziekenhuis van de baan en zien we wel of het een keer raak is.

Rust houden we zowieso. Als we ooit zwanger raken, zijn we heel gelukkig. Maar ik wil er niet teveel meer mee bezig zijn.

Dus ik zal hier niet al te veel komen, maar probeer jullie wel een beetje te blijven volgen :wink:

ik ben er ook weer!

dikke :hug: voor jou vlieg! het zal vast een moeilijke beslissing zijn geweest :hug:

schaap, jouw berichtjes staan er steeds 2 keer hahahaha! ik moest ook zelf bellen voor de hsg, misschien dat je toch kunt bellen?

hier heeft de vermoeidheid toegeslagen. lag gisteravond al om half 10 te slapen :zzz: :inlove:

Meld!

Ik snap niks meer van mijn temperatuur, maar ga vrolijk verder elke ochtend…

Sterkte vlieg!

Fluppie, wil je me niet zo laten schrikken met ‘ik ben er ook weer’? Verdorie hee… :roll:

Zeilertje, zet je lijstje anders hier eens neer?

En temp je wel altijd op dezelfde tijd enzo?

Vlieg :hug:

Vanaf de 27e ben ik weer aan het tempen,

27/8 36.4

28/8 36.5

29/8 36.4

30/8 36.5

31/8 36.4

1/9 36.4

2/9 36.3

3/9 36.5

4/9: niet getempt, ov.test neg

5/9: 36.4 --> klein beetje bruine afscheiding, mogelijk iets bloedverlies die ochtend. ov.test neg

6/9: 36.5 ov.test neg

7/9:36.6 ov.test neg

8/9: 36.2 ov.test neg

9/9: 36.4 ov.test neg

10/9: 36.3 ov.test neg

al met al vrij stabiel en volgens mij geen teken van eisprong…of wel?

Ik temp elke ochtend rond 7 uur voordat ik uit bed ga, hooguit in weekend wat later, maar altijd voordat ik bed uitstap, na minimaal 7 uur slaap.

Liefs zeilertje

Sja, ziet er inderdaad uit als nog geen eisprong… maargoed, dat kan natuurlijk, want je zit nu dan op dag 15 ofzo? Hoe lang waren je vorige cycli?

Ik heb normaal altijd een cyclus van rond de 30 dagen, alleen afgelopen maand was het plots 24 dagen, maar ik ben 22 /8 toen ongi geworden. Ik zou dus volgens het 30 dgn schema nu nog 12 dagen hebben…maar ja, afwachten maar. we hebben vanaf 3/8 vrijwel om de dag geoefend, dus we zien wel.