Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Hier ook even in de rust.

Afgelopen maandag zou ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken op hormonen enzo, maar zat te trillen op de bank, misselijk en huilerig.

Ik wil het gewoon niet.

Ik ben weer met medicatie en de pil gestart, over een aantal maanden probeer ik weer eens van de medicatie af te raken, lukt dat een maand, dan stop ik met de pil en dan zien we het wel.

Sja, raar zeilertje… misschien nog ontpillen? Ik zou iig maar ff doortesten…

Yanara, heftig joh… kan me voorstellen dat je weer ff met je medicatie begonnen bent. Alleen weet je zeker dat je weer aan de pil gaat? Kun je niet beter tot je weer bezig gaat condooms gebruiken ofzo? Dan zit je straks niet met ontpillen en wil het misschien sneller… en zeker aangezien je met medicatie zit is het wel fijn als het sneller gaat, lijkt me?

haha heb jullie gevonden

MELD :mrgreen:

nog een paar daagjes en dan de intake :dance:

vliegje

doe rustig aan meis :-* relatie is nu even belangrijkst, dat moet goed zitten dan kunnen jullie later weer verder :thumbup:

zeilertje

ik zie ook geen ei in je lijstje :roll:

Yanara

sterkte is ook niet niks :hug:

zwangere meiden nog een beetje vol te houden?

enne ikke wil ook wel eens in dit deeltje zwanger worden hihi

al moeten we dan wel heeeeeel lang over dit deeltje doen :mrgreen:

Zeilertje, ik heb je nog geen welkom geheten, dus bij deze :wink: Welkom!

@Tierrr wrote:

Fluppie, wil je me niet zo laten schrikken met ‘ik ben er ook weer’? Verdorie hee… :roll:

hihihihi, sorry, mijn welgemeende excuses!! ik ben nog steeds hardstikke in verwachting! :dance: :-*

@fluppie wrote:

hihihihi, sorry, mijn welgemeende excuses!! ik ben nog steeds hardstikke in verwachting! :dance: :-*

:dance: :dance: :dance:

En Sophie, ik zal mijn best doen niet teveel te praten hier, dan word je vast dit deel nog zwanger!! :wink:

haha goed idee tierr :wink:

Ik weet niet of het gaat lukken met dat weinig praten hoor… :roll: :wink:

(Zie je, daar begin ik al… :wall: )

sophie spannend meis! het is bijna zover enne jij moet gewoon zwanger worden dit deel :mrgreen:

haha nou zo lukt het niet nee

ja zeker spannend!! ben erg benieuwd wat we te horen krijgen

we nemen maandagavond al lekker een hotelletje, zodat we niet opgefokt worden door de files

waar moet je eigenlijks naar toe dan welk ziekenhuis?

naar het AMC

oke ik ga me echt suf duimen voor jullie!! :pray:

dank je wel, wordt nu toch wel beetje eggie nu :shifty:

jij ben je eerste trimester ook al door

super hoor :thumbup:

kan me voorstellen dat je het ook wat eng begint te vinden het komt steeds dichter bij he! hoop zo op goed resultaat want jij moet ook zo;n mooie banner hebben :-*

ja vandaag 13 weken :dance: zit nu in de vierde maand en dat klinkt erg goed moet ik je zeggen :wink:

voel me sinds deze week weer een stuk fitter en heb weer zin om dingen te doen dus daar maak ik maar ff gebruik van en ga zo ff de keuken poetsen :angel:

@roosje83 wrote:

oke ik ga me echt suf duimen voor jullie!! :pray:

Anders ik wel!! :pray:

Succes sophie! Ik zal voor je duimen!!

Vliegje, bedankt voor welkom heten…ben erg blij met dit forum, wil mijn vriend er niet aldoor mee lastig vallen, en kan hier lekker mijn ei kwijt (had ik maar een ei :frowning: )

Liefs

jullie zijn lief :-*

fijn dat je je beter voelt roosje

Tierr, condooms, neh, dat heeft bij ons nog nooit gewerkt :wink:

Als ik echt zonder medicatie kan, dan wil ik daarna ook niet weer gaan beginnen, had ik maar besloten.

Sophie, succes meid!